Speedronde #578 - Scholierenronde

DeletedUser

Guest
Kuch??? Volgens mij was We4President het accountje van mij en J.. Die R. is misschien van het RIP Franse We4President account die plotseling met onze naam gingen spelen toen wij op die 2 weken speeds 2x achter elkaar ownde.

Vind het nog steeds slecht dat ze me naam hebben geript en nu word 't acc al aan hun toegeschreven lol -.-''

Van mij? We4 kweet nog dat we die lange rondes ownde
 

DeletedUser55797

Guest
pff... En dan word je een keertje geedeld... in het laatste uur... Fijn :rolleyes:
 

DeletedUser54614

Guest
Kut zeg, dacht ng effe leuk te doen en sven en mark te pakken, blijft ts haken en backtimed xD
 
Reactiescore
575
De scholierenronde loopt tegen zijn einde. Voor veel spelers zal dit een totaal nieuw concept geweest zijn. We zijn even benieuwd naar ieders feedback. Wat vond je van de ronde? Zou je hem in de toekomst herhalen? Wat zou je veranderen? Ga elkaar niet tegen afkraken of iets dergelijks, iedereen heeft een eigen mening en respecteer die ook. Met jullie feedback proberen we de speedrondes weer aantrekkelijker te maken. :)

Met vriendelijke groeten,
Jullie tribalwars.nl speedteam
 

DeletedUser55797

Guest
Concept is wel goed... Je zag ook duidelijk dat er meer mensen mee deden, we zaten tegen de 200 aan... Normaal maar rond de 150.

Dat is vooral voor de mensen die wel een lange speed willen, maar niet goed kunnen door school of werk.
 

DeletedUser

Guest
the self-basher strikes again lol

mark is een held en had moeten winnen
 

DeletedUser

Guest
De scholierenronde loopt tegen zijn einde. Voor veel spelers zal dit een totaal nieuw concept geweest zijn. We zijn even benieuwd naar ieders feedback. Wat vond je van de ronde? Zou je hem in de toekomst herhalen? Wat zou je veranderen? Ga elkaar niet tegen afkraken of iets dergelijks, iedereen heeft een eigen mening en respecteer die ook. Met jullie feedback proberen we de speedrondes weer aantrekkelijker te maken. :)

Met vriendelijke groeten,
Jullie tribalwars.nl speedteam

Niet zo leuk persoonlijk ...
Als er een ronde zo word gepland en de 1e dag kon je niet mee doen of het lukte niet zo goed zijn de volgende 2 dagen ook verpest en moet je zolang op een nieuwe speed :(
 

DeletedUser39990

Guest
Jammer dat ltb zichzelf bashte, wij hadden rang 1 oda verdient :(

Maargoed, feli SPEED , blij dat het gelukt is zonder backstab :D
 

DeletedUser

Guest
Vanaf 19u acc onbemand rank 5 dit kan je niet zonder team ik had nog kunnen winnen met het aantal edels dat ik had :(
 

DeletedUser

Guest
Van mij? We4 kweet nog dat we die lange rondes ownde

Volgens mijn logfiles heb jij alleen op de 2e speed van We4 (rang 2) gelogged en om precies te zijn in 2 weken tijd 47 uur gespeeld. :)

De rang 1 speed heb je niet meegespeeld.
 

DeletedUser62970

Guest
De scholierenronde loopt tegen zijn einde. Voor veel spelers zal dit een totaal nieuw concept geweest zijn. We zijn even benieuwd naar ieders feedback. Wat vond je van de ronde? Zou je hem in de toekomst herhalen? Wat zou je veranderen? Ga elkaar niet tegen afkraken of iets dergelijks, iedereen heeft een eigen mening en respecteer die ook. Met jullie feedback proberen we de speedrondes weer aantrekkelijker te maken. :)

Met vriendelijke groeten,
Jullie tribalwars.nl speedteam

Misschien de volgende keer als er zo'n speed komt een keer een grootschalige aankondiging (bv. op de voorpagina of pm naar alle spelers) aangezien de meeste mensen niet eens weten wat een speed is ;-)))
 
Bovenaan