Speedronde #3438 - Scholierenronde

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Wat weet jij hier nu van tenzij je elke speed hebt opgevolgd die we speelden? Jij gaat zeggen dat we elke cup geteamd hebben? Ja we hebben indd veel geteamd maar ook veel solo gewonnen en zeker vroeger ja we hadden ons vast team maar dat had de rest ook. Zeker in het tijdperk dat Damn! er nog was, dan we hebben we ziek veel 10 vs ons gehad. je kent niks en weet niks van onze prestaties enkel sinds we terug zijn dus zwijg voor je oordeel maakt.

Wel als je er per se op staat zal ik mijn woorden terugnemen en ze als volgt uitdrukken: Voor spelers die zoveel belang hechten aan hoe ze vroeger blijkbaar de besten waren en moesten opboksen tegen een meerderheid zijn jullie nu behoorlijk zwak aan het spelen. Het teamen met onnodig veel spelers doet enkel maar twijfelen aan het feit of jullie vroeger inderdaad wel effectief zo goed waren en of jullie het solo wel aankonden. Normaal gezien waren de speeds vroeger wat moeilijker dus ik stel er mij vragen bij. Waarom zouden spelers die zo goed zijn nood hebben aan het recruteren van nieuwe "vaste boyz-leden".

En over de stats, wel ik heb liever die van dries dan die van jullie sinds jullie terug zijn wetende dat je niets solo kan en steeds gecarried werd. Politiek correct nu? Wat is jullie nood om te blijven jezelf verdedigen als je ingame zo overduidelijk de lafaard kaart trekt op je zekere wins binnen te halen. Tis een speelstijl ja maar ga het niet ontkennen en doen alsof wat je bereikt nog wat betekent.


Ik zie hem niet ragen of klagen? Wat jullie wel elke keer doen.

4e67a4b2b2e502d9fdd53e7ad5575dc7.png
 

DeletedUser64860

Guest
Gaan we skype berichte erbij halen tim? Je gaat een speler die net is begonnen met speeden de huid vol schelden omdat diegene geteamed wordt en daardoor logischerwijs neergaat? Tim je kan zolang doorgaan als je wil door over onze speelstijl en stats te praten maar jij gaat er zeker niets aan veranderen. Wat wel al ís veranderd, is jouw imago. Toen je eerst nog een redelijke status had als neutrale pion ben je nu toch echt een peuter-/kleuterachtige flamer geworden:
tim kut 1.JPG
tim kut 2.JPG
 
Reactiescore
338
Tim heeft toch gelijk als je zelf ronde na ronde teamed moet je er niet van wakker liggen dat je dan zelf geteam op je krijgt (al was het hier 2vs2)
Hoezo is hij hier dan niet neutraal in?
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Kulta Stack die altijd klaagt over een verschil in nummers, nu spelen ze 3v1 xD

Ik speelde alleen met iCata, dus 3v1 is echt de grootste onzin ooit. 2v1 had het maximaal kunnen zijn, maar het was zelfs 1v1 uiteindelijk. Ik heb ik je 1v1 heel makkelijk weggewerkt. Nadat ik je scoutte dumpte je LC op mij, zonder enige tactiek.

c4b5c9bc43af826690eb5795e58e51a9.png

972c470e24e91c09401621b1116a9602.png


Hierna kon ik je makkelijk treinen. Niemand heeft me geholpen met jou wegwerken, je was ook full off dus dat was ook fijn voor me.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Gaan we skype berichte erbij halen tim? Je gaat een speler die net is begonnen met speeden de huid vol schelden omdat diegene geteamed wordt en daardoor logischerwijs neergaat? Tim je kan zolang doorgaan als je wil door over onze speelstijl en stats te praten maar jij gaat er zeker niets aan veranderen. Wat wel al ís veranderd, is jouw imago. Toen je eerst nog een redelijke status had als neutrale pion ben je nu toch echt een peuter-/kleuterachtige flamer geworden

Dat mijn reactie niet al te beleefd is wil ik gerust toegeven maar die neem ik niet terug. Die heeft ie mooi verdiend. Wat mijn redelijke status betreft kan me weinig schelen,.

Ten eerste om dat dat de keuze van iedere speler afzondelijk is om te besluiten hoe ze me aanzien
Ten tweede omdat ik gewoon nog steeds op dezelfd emanier post als ik altijd al deed, het verschil is dat je het er deze keer niet mee eens bent
Ten derde omdat mijn redelijke status enzovoorts uitvloeide uit mijn solo speelstijl waar ik leuke faire fights opzocht en dat is door jullie geteam van me ontnomen
Ten vierde omdat ik ingame van jou niet het respect ontving van mijn neutrale pion imago, je ging alsnog bewust tegen me teamen terwijl we 1vs1 konden doen
En om af te sluiten, jouw imago van Endless 1 krijgt hier volgens mij hardere deuken en je beseft het niet eens.

Ik ga je nu ook graag vragen om te stoppen om te proberen mij dingen op te spelden refererend naar de speler die ik was, aangezien het net door jouw toedoen is dat ik die speler niet meer ben. Mij gaan verwijten voor je eigen onnozel gedrag... ga naar school, leer objectief situaties bekijken en kom dan terug om discussies te voeren. Hypocriete man.



Wat mijn reactie op die skype screen betreft, die had je al op skype:

0a0dd46a62142788a0b2207bf3deefe0.png
 

DeletedUser76520

Guest
Toch weinig tijd gehad gisteren succes allemaal in deze ronde nog!!
 

DeletedUser69665

Guest
Moet zeggen dat ik dit een interessante discussie vind

Kulta Stack die altijd klaagt over een verschil in nummers, nu spelen ze 3v1 xD

Hoe verklaar jij de 2v1 die ik kreeg van jou? Die je nota bene ook nog eens verloor...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487871837

Guest
Wat vonden jullie van deze ronde? Voor herhaling vatbaar? Wat zouden jullie aan de instellingen aanpassen?

Alvast bedankt voor de reacties.

Vind het idee heel leuk, alleen mag ik niet meespelen, dus heb je er niet zoveel aan hahah.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Het is een leuk idee mits de ronde niet gespeeld is tot de laatste speeldag. Oftewel geen enorme puntenverschillen tussen de rang 1 en eventuele stamgenoten tot de rest. Anders is het zoals bij deze desbetreffende ronde verplicht moeten uitspelen wat niet leuk is. Een hoger startniveau zou misschien voor minder puntenverschil zorgen omdat je makkelijler en sneller kan groeien en dus kan aansluiten bij de top.
 
Bovenaan