Speedronde #332 - Vrije Instellingen (L3)

DeletedUser

Guest
Je blijft lief als je speedjes blijft spelen en niet weer mij voordat ik AH heb gaat aanvallen, das echt kutirritant xD :)

(L)

Ik speel hooguit in mijn vakantie nog speeds, en daarna niet meer aangezien ik in m'n examenjaar zit.

Was gewoon geniaal, zeg het zelf.. Viel je paar keer aan je kon backtimen maar je deed het niet, omdat je volgens mij wist dat ik best wel wat def had:D
 

DeletedUser

Guest
Jup sorry mja ik moet het tog een keer zeggen weet je ik zeg altijd al (...) :p

Volgende keer liever die ... weer want je weet nooit wie je er pijn mee doet, en wat bereik je er zelf mee om die woorden/ziektes rond te strooien? Niks - 0,0 - Nada- Wil niet heilig boontje spelen maar je moet het gewoon niet doen, hoe boos je ook kunt zijn. Ten eerste kun je mensen kwetsen en ten tweede het is maar een nutteloze game(waar veel mensen aanzien en respect willen krijgen, om dan te gaan vloeken/ziektes gebruiken, bereik je het al helemaal niet.)

Dit is geen persoonlijke aanval op jou maar het is eigenlijk voor iedereen bedoeld.

Grtz
 

DeletedUser

Guest
Volgende keer liever die ... weer want je weet nooit wie je er pijn mee doet, en wat bereik je er zelf mee om die woorden/ziektes rond te strooien? Niks - 0,0 - Nada- Wil niet heilig boontje spelen maar je moet het gewoon niet doen, hoe boos je ook kunt zijn. Ten eerste kun je mensen kwetsen en ten tweede het is maar een nutteloze game(waar veel mensen aanzien en respect willen krijgen, om dan te gaan vloeken/ziektes gebruiken, bereik je het al helemaal niet.)

Dit is geen persoonlijke aanval op jou maar het is eigenlijk voor iedereen bedoeld.

Grtz

Geloof mij ik begrijp je volkomen. Mijn oprechte excusus... Maar even weer ontopic. Ik ben dom geweest. Ik gaf ruim 20k aan siemen. Die helaas om een ongeldige reden een ban kreeg ( JAN ) jan wou niet eerlijk zijn en zette het support direct op afgehandeld
 

DeletedUser

Guest
Volgende keer liever die ... weer want je weet nooit wie je er pijn mee doet, en wat bereik je er zelf mee om die woorden/ziektes rond te strooien? Niks - 0,0 - Nada- Wil niet heilig boontje spelen maar je moet het gewoon niet doen, hoe boos je ook kunt zijn. Ten eerste kun je mensen kwetsen en ten tweede het is maar een nutteloze game(waar veel mensen aanzien en respect willen krijgen, om dan te gaan vloeken/ziektes gebruiken, bereik je het al helemaal niet.)

Dit is geen persoonlijke aanval op jou maar het is eigenlijk voor iedereen bedoeld.

Grtz

nu geef ik eens leroy geen gelijk en jou dus wel xD
 

DeletedUser

Guest
Ik speel hooguit in mijn vakantie nog speeds, en daarna niet meer aangezien ik in m'n examenjaar zit.

Was gewoon geniaal, zeg het zelf.. Viel je paar keer aan je kon backtimen maar je deed het niet, omdat je volgens mij wist dat ik best wel wat def had:D

Haha ja ik was bang dat datgene wat mij vorige speed overkwam weer zou gebeuren :s

(Als je niet weet wat, ik had een lekkere clear(zo niet één van de grooste), en ik backtime eens iemand.... guess what happens xD)

Naja, wel jammer dat ik tegelijkertijd nog wat:)rolleyes:) attackjes kreeg van irritantje mensen die mij wouden pesten :p, maargoed het gesprek met jou was voor mij zo ongeveer het hoogtepunt van de speed eigenlijk :p
 

DeletedUser

Guest
Haha ja ik was bang dat datgene wat mij vorige speed overkwam weer zou gebeuren :s

(Als je niet weet wat, ik had een lekkere clear(zo niet één van de grooste), en ik backtime eens iemand.... guess what happens xD)

Naja, wel jammer dat ik tegelijkertijd nog wat:)rolleyes:) attackjes kreeg van irritantje mensen die mij wouden pesten :p, maargoed het gesprek met jou was voor mij zo ongeveer het hoogtepunt van de speed eigenlijk :p

Als ik keek naar wat hij van je sloopte viel het nou ook wel weer mee...
Voor de rest had hij een dorp voor je gecleard dus niet zeuren jij :p
 

DeletedUser18438

Guest
Precies wel veel deff gemaakt idd als je zo naar de punten kijkt ligt dat normaal veeel hoger op een lvl3 start en dan nogwel een die 4 uur duurde :p
 

DeletedUser

Guest
Precies wel veel deff gemaakt idd als je zo naar de punten kijkt ligt dat normaal veeel hoger op een lvl3 start en dan nogwel een die 4 uur duurde :p

Heb je gelijk in hoor ;)
Maar als ik merk dat ik 10k voor sta en dat rang 2 geëdeld wordt dan kan ik hysterich hard door edelen. Dan bouw ik maar effe 30 minuutjes rustig uit en win ik de speed relaxed. Als ik flink had doorgeëdeld had ik wel een normaal aantal punten gehad hoor. Daarnaast speel ook mee dat ik (1e), Noowt/Joa (2e), Thijs (5e), Jeroen (10e) en Siemen (12e) door bans, overstarts, bashes of te late starts allemaal eigenlijk een nutteloos 1e uur hadden. Bij mij werd bijvoorbeeld na 1 uur alle troepen gebacktimed en smed naar level 9 gekata\'ed (terwijl hij bij level 3 al 15 is), bij Thijs \'t zelfde, Jeroen startte over en Noowt startte pas om 17.10 ;)

Ook een feit dat meespeelt is dat het geen groeiende barbs waren. Dit was dus niet zo\'n barb geil speed als iedereen van level 3 speeds beweert. :\')
 
Bovenaan