Speedronde #332 - Vrije Instellingen (L3)

DeletedUser

Guest
#332 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Maandag 11-10-2010 16:00
Einde: Maandag 11-10-2010 20:00
Vrije Instellingen (niveau 3)

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Maandag 11-10-2010 16:00
* Einde: Maandag 11-10-2010 20:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: niveau 3
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: /
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 100 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Reken er niet op dat je hierbij hoort.


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 0.5 per speler
* Bonusdorpen: ja, 0.3 per speler
* Verlaten dorpen groeien: nee


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.3
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 5%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 20 minuten
* Stamleden: 5
* Gesloten stammen: nee
* Boederijlimietregel: nee
* Moraal: ja
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: Eén internetverbinding (ip-adres) per account, één account per internetverbinding!
Het is tijdens deze speedronde te strengste verboden om via meerdere internetverbindingen in te loggen. Dit wilt zeggen dat er maar één speler op een account mag spelen. Het wijzigen van de internetverbinding op bewuste basis, inloggen op een andere internetverbinding of gebruik van co-spelers is ten strengste verboden gedurende deze ronde. Zorg dat niemand je wachtwoord kent, een vreemd ip-adres leidt tot onmiddellijke uitsluiting van de ronde. Meerdere accounts binnen een huishouden zijn verboden, per internetverbinding mag er slechts één account actief zijn.
 

DeletedUser18438

Guest
kut heb maandag men langste dag dus deze kan ik niet meedoen :(
 

DeletedUser

Guest
een normale tiener gaat naar school tot 4u ?

Siemen, kap toch eens man serieus.
Wij in nederland heb variatie in de uren.. dus soms om half 5 en soms 1u..
ik bijv, maandag: half 3,
dinsdag : half 5
woensdag: half 3
donderdag: 1uur
vrijdag: half 4
Hou daar ook eens rekening mee...
Dat jullie in belgie van die vaste uren hebben
 

DeletedUser45824

Guest
Siemen, kap toch eens man serieus.
Wij in nederland heb variatie in de uren.. dus soms om half 5 en soms 1u..
ik bijv, maandag: half 3,
dinsdag : half 5
woensdag: half 3
donderdag: 1uur
vrijdag: half 4
Hou daar ook eens rekening mee...
Dat jullie in belgie van die vaste uren hebben

Ja, en daarom moet Jan geen rekening houden met de belgen?

en echt, wth, hebben jullie geen school ofzo? Ik zit iedere dag 7-8 lesuren op school..?
 

DeletedUser47948

Guest
Siemen, kap toch eens man serieus.
Wij in nederland heb variatie in de uren.. dus soms om half 5 en soms 1u..
ik bijv, maandag: half 3,
dinsdag : half 5
woensdag: half 3
donderdag: 1uur
vrijdag: half 4
Hou daar ook eens rekening mee...
Dat jullie in belgie van die vaste uren hebben

Dan snap ik daar geen kloot meer van :p ik vind speede inde week alleen maar zonde, in het weekend vind ik beter, dan kunnen er ook meer

Ja, en daarom moet Jan geen rekening houden met de belgen?

en echt, wth, hebben jullie geen school ofzo? Ik zit iedere dag 7-8 lesuren op school..?

Ik ook, maandag en vrijdag 7 lesuren, dinsdag en donderdag 8 ..
 

DeletedUser18987

Guest
Dan snap ik daar geen kloot meer van :p ik vind speede inde week alleen maar zonde, in het weekend vind ik beter, dan kunnen er ook meer



Ik ook, maandag en vrijdag 7 lesuren, dinsdag en donderdag 8 ..

We hebben speed door de week en in het weekend dus wat is je probleem?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb van 8.10-16.30 les dusja onmogenlijk te spelen ;)

Werd tijd dat jan weer een ronde kan isntellen ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben op een normale schooldag van 08u-18u30 op school lol.

behalve de woensdag :p
Voila bij iedereen anders :p Achja wat maakt het uit, ik verschiet dat er eens speed komt :D Maar met die co regel is nls nog steeds gefucked :(
 

DeletedUser

Guest
Om even samen te vatten: Iedereen heeft andere uren afhankelijk van land, school en dag. De meeste speedrondes zijn pas vanaf 17:00 omdat de meeste Belgen tot rond 16:00 les hebben. Door de week blijft het ook huiswerk en andere activiteiten. Ik wil jullie echter toch de mogelijkheid te spelen als je dat wilt. Je bent in geen geval verplicht om alle speedrondes mee te spelen of rondes te spelen die je maar half kan doen. Dat jij dit niet kan is echter geen reden om de spelers die het wel kunnen te weigeren. ;)
 

DeletedUser

Guest
Om even samen te vatten: Iedereen heeft andere uren afhankelijk van land, school en dag. De meeste speedrondes zijn pas vanaf 17:00 omdat de meeste Belgen tot rond 16:00 les hebben. Door de week blijft het ook huiswerk en andere activiteiten. Ik wil jullie echter toch de mogelijkheid te spelen als je dat wilt. Je bent in geen geval verplicht om alle speedrondes mee te spelen of rondes te spelen die je maar half kan doen. Dat jij dit niet kan is echter geen reden om de spelers die het wel kunnen te weigeren. ;)
Jan, NLS heeft laag niveau xD je stelt 1 speed op zondag --" Serieus ;D Ik ga geen geld geven om 3 speeds te spelen en daarvoor 2.5 euro betalen :) Denk na ;) En dat co regel is jouw schuld xD Dus doe er iets aan
 
Bovenaan