Speedronde #329 - Vrije Instellingen (L2)

DeletedUser11094

Guest
Wolfy ligt er al uit >.>

Lekker aant farmen Spelers farmen komen ze terug precies 1 sec daarna valt iemand mij aan BAM leger weg >.>
 

DeletedUser11094

Guest
Maar pas maar op wolfy gaat de 2de speed vandaag ownen :D
 

DeletedUser18438

Guest
Rofl, backtime ik iemand en loop ik dood... zielig maarjah :p
 

DeletedUser

Guest
1 sorry babe x Sezoen 32.424 7 4632
2 Dr House Sezoen 29.979 7 4283
3 .luigi Sezoen 23.228 5 4646
4 iSitDownToPee Sezoen 20.650 5 4130
5 Roze Koek Sezoen 15.988 3 5329
6 bik en rode trap Sezoen 15.905 4 3976
7 spaantje C.E. 11.667 4 2917


saaaaaai -_-
 

DeletedUser46778

Guest
tja ik stond eerst nog 6de toen kwam er iemand ff met 1000 bijl en 1000 lc aanzetten toen mijn leger net terug kwam van edelen:S

nog een edel over en bijna alles dood:S
ging ik hem edelen

moest ik ff weg geef ik vv af gaat vv niet door met edelen word hij geveegt en geedelt door isitdowntopee:S
 

DeletedUser

Guest
1 Dr House SD. 41.634 8 5204
2 iSitDownToPee SD. 34.520 7 4931
3 sorry babe x Sezoen 32.563 7 4652
4 .luigi Sezoen 30.094 6 5016
5 bik en rode trap Sezoen 25.527 6 4255
6 Roze Koek SD. 19.828 4 4957

Ziet er een mooie strijd uit :).
 

DeletedUser

Guest

niet meer xD

Ziet er een mooie strijd uit :).

Nee, als ik beleefd vraag te wachten totdat mario terug is omdat het anders 3v2 is (Ik zit al constant op SBX te vv'en) gaan ze me opeens edelen en kan ik niets omdat ik op SBX troepen zat uit te bouwen -.-

naja, heb wel voor sfeer op NLS gezorgd, cool :)

Nu is wle iedereen tegen me, mja, mocht er wel eens van komen. Eindelijk zeg, actie xD
 

DeletedUser46778

Guest
actie tussen de pro's?

ze zitten allemaal in een stam:p
 

DeletedUser

Guest
:p zo spannend dat er amper posts zijn :O

weenie wat ik van mario moet denken :/
toen ik een 3/4e veeg op hem doodliep moest hij 10 min voor het eind ineens weg en
kreeg ik een mail of ik hem uit eerlijkheid niet wilde aanvallen, echt weg of alle def dood?? :confused:
 

DeletedUser47948

Guest
:p zo spannend dat er amper posts zijn :O

weenie wat ik van mario moet denken :/
toen ik een 3/4e veeg op hem doodliep moest hij 10 min voor het eind ineens weg en
kreeg ik een mail of ik hem uit eerlijkheid niet wilde aanvallen, echt weg of alle def dood?? :confused:

Alle def was dood, ik pakte op einde nog een dorpje van hem zodat jij zeker 2de zou zijn :p
 

DeletedUser15154

Guest
:p zo spannend dat er amper posts zijn :O

weenie wat ik van mario moet denken :/
toen ik een 3/4e veeg op hem doodliep moest hij 10 min voor het eind ineens weg en
kreeg ik een mail of ik hem uit eerlijkheid niet wilde aanvallen, echt weg of alle def dood?? :confused:

Uiteindelijk was ik nog neit weg, doordat Siemen dorpje pakte..

En nee Siemen, niet al mijn def was dood.. Dat zij ik omdat ik benieuwd was wat jij zou doen ;) Khad eig verwacht dat je nog een aanval zou sturen :$ maar zou slecht ben je ook weer niet dus:p

En lars.. Je mag best van me denken dat ik noobje ben ofzo hoor :p Maar benieuwd hoe jij om zal gaan met 5 spelers over je heen ;)

Ik vond het in iedergeval super leuke speed, echt een onwijs leuke fight gehad.
1e ODa, 1e ODd en dus eerste OD. 3e op de lijst.

Ik ben tevreden :)
 

DeletedUser47948

Guest
Ja, K dan ;):)

door de vv van Thijs was het even jammer, maar eerlijk en top gewonnen siemen ;):)

Dank, dit is eveneens ook mijn 25ste beker :p

Uiteindelijk was ik nog neit weg, doordat Siemen dorpje pakte..

En nee Siemen, niet al mijn def was dood.. Dat zij ik omdat ik benieuwd was wat jij zou doen ;) Khad eig verwacht dat je nog een aanval zou sturen :$ maar zou slecht ben je ook weer niet dus:p

En lars.. Je mag best van me denken dat ik noobje ben ofzo hoor :p Maar benieuwd hoe jij om zal gaan met 5 spelers over je heen ;)

Ik vond het in iedergeval super leuke speed, echt een onwijs leuke fight gehad.
1e ODa, 1e ODd en dus eerste OD. 3e op de lijst.

Ik ben tevreden :)

Zoals ik op msn al zei, ik wou lars die 2de plek geven, maar verwagte eerlijk gezegt dat het mij niet zou lukken, veel offence stuurde ik niet mee en dat zagje wel :p

Moest je mij gezegt hebben datje weg was ging ik dit waarschijnlijk niet doen want dan ging lars zowiezo 2de plek halen alsje niet meer speelde op einde ..
 

DeletedUser

Guest
Uiteindelijk was ik nog neit weg, doordat Siemen dorpje pakte..

En nee Siemen, niet al mijn def was dood.. Dat zij ik omdat ik benieuwd was wat jij zou doen ;) Khad eig verwacht dat je nog een aanval zou sturen :$ maar zou slecht ben je ook weer niet dus:p

En lars.. Je mag best van me denken dat ik noobje ben ofzo hoor :p Maar benieuwd hoe jij om zal gaan met 5 spelers over je heen ;)

Ik vond het in iedergeval super leuke speed, echt een onwijs leuke fight gehad.
1e ODa, 1e ODd en dus eerste OD. 3e op de lijst.

Ik ben tevreden :)

Ik zeg niet dat je noob bent :p

Alleen vind ik het een beetje gek dat je precies weg moet (in de laatste 10 min??) als ik net een dikke veeg op je doodliep ;)
jij zou dat ook gek vinden, maar ik, en ook jij, hebben woord gehouden
 
Bovenaan