Speedronde #329 - Vrije Instellingen (L2)

DeletedUser

Guest
Ik kan totaal geen 2 of 3, nja, kan het wel.. Maar vind het geenbal aan xD

Ik vond niveau 2 en 3 vroeger echt fail, snapte er niets van. Nu ben ik juist goed in vooral niveau 3 (Omdat het gewoon te easy is, maar iedereen heeft trein, das het probleem xD) maar niveau 2 = still not good for me :p

Naja, niveau 0 en 1 blijven idd pro :D

BTW: NU GA IK AAN M"N HUISWERK >>>,,,<<<< heb nog geen 20 minuten vrije tijd gehad :I
 

DeletedUser30571

Guest
3 is gewoon klote, dan krijg je honderd treintjes op je dak of er is weer zon grapjes die je met 100 lc gaat attacken en dan backtime je staat hele dorp vol met speer:p
 

DeletedUser18438

Guest
kunnen de pro's van tegenwoordig nog wel niveau 0 of 1 spelen dan ?:O:O:O

ik vind 0 en 1 echt het leukste om te spelen. Niv2. gaat nog een heeel klein beetje maar niv.3 echt niet, dan heeft idd iedereen treintjes.. bakken deff..

Nee, hoe lager het niveau , hoe beter!
 

DeletedUser

Guest
Hmm als ik niet hoef te werken misschien maar weer eens een speed spelen :D

Lang geleden,, laatste was speed 16 :eek:
 

DeletedUser45034

Guest
Ik heb niveau 0 en 1 alleen graag als er veel barbs zijn en ze zeer snel groeien... Anders zijn zo verschrikkelijk saai. Daarom heb ik meestal liever niv 2 en 3 omdat de barbs voor mij dan wel goed zijn ;)
 

DeletedUser15154

Guest
Ik heb niveau 0 en 1 alleen graag als er veel barbs zijn en ze zeer snel groeien... Anders zijn zo verschrikkelijk saai. Daarom heb ik meestal liever niv 2 en 3 omdat de barbs voor mij dan wel goed zijn ;)

Jij vind ze saai, dat betekend niet dat ze saai zijn.

Geef mij maar niveau 0 en 1 starts, en niet een dorpje wat al slecht uitgebouwd is..
 

DeletedUser30571

Guest
Jij vind ze saai, dat betekend niet dat ze saai zijn.

Geef mij maar niveau 0 en 1 starts, en niet een dorpje wat al slecht uitgebouwd is..

niveau 0 en 1 is juist lekker. Heb je ook nog de tijd om wat aan je sociale contacten via msn te doen ipv non stop farms aan te klikken o_O weinig barbs vind juist chill, 0.5 ofzo
 

DeletedUser45034

Guest
niveau 0 en 1 is juist lekker. Heb je ook nog de tijd om wat aan je sociale contacten via msn te doen ipv non stop farms aan te klikken o_O weinig barbs vind juist chill, 0.5 ofzo

Nee joch, bij 1 en 2 met trage barbs moet je juist veel harder farmen...
 

DeletedUser17653

Guest
Haha. Echt mooie speed. De zit er zeker in dit weekend.
 
Bovenaan