Speedronde #329 - Vrije Instellingen (L2)

DeletedUser15154

Guest
Ik zeg niet dat je noob bent :p

Alleen vind ik het een beetje gek dat je precies weg moet (in de laatste 10 min??) als ik net een dikke veeg op je doodliep ;)
jij zou dat ook gek vinden, maar ik, en ook jij, hebben woord gehouden

Mja.. Ik moest de auto wassen van me ma xD maar haal het gelukkig precies op 5 minuten :)
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg niet dat je noob bent :p

Alleen vind ik het een beetje gek dat je precies weg moet (in de laatste 10 min??) als ik net een dikke veeg op je doodliep ;)
jij zou dat ook gek vinden, maar ik, en ook jij, hebben woord gehouden
Lars, mario is niet noob :) Maar jij wel ^^ :'D Ik weet niet wat je skils zijn, had je vorige X getreint zonder dat je kon snipe? 6 Os ernaast, en dan nog 2 edels op mij doogelopen? :D

En mario, vind het nu ook wel raar laatste 10 min weg? :D Het kan wel best zijn :p Maar ik zou da toch ni doen :)
 

DeletedUser

Guest
Uiteindelijk was ik nog neit weg, doordat Siemen dorpje pakte..

En nee Siemen, niet al mijn def was dood.. Dat zij ik omdat ik benieuwd was wat jij zou doen ;) Khad eig verwacht dat je nog een aanval zou sturen :$ maar zou slecht ben je ook weer niet dus:p

En lars.. Je mag best van me denken dat ik noobje ben ofzo hoor :p Maar benieuwd hoe jij om zal gaan met 5 spelers over je heen ;)

Ik vond het in iedergeval super leuke speed, echt een onwijs leuke fight gehad.
1e ODa, 1e ODd en dus eerste OD. 3e op de lijst.

Ik ben tevreden :)
je bent de beste tegenstander die ik ooit al tegen kwam , feli met je 3de plekje ;)
 
Bovenaan