Speedronde #2800 - Special ronde

Reactiescore
575
#2800 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Donderdag 29-12-16 14:00
Einde: Donderdag 29-12-16 22:00
Scenario: Alternatief
Special ronde

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Donderdag 29-12-16 14:00
* Einde: Donderdag 29-12-16 22:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Aangepast niveau (!)
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De stam met de meeste punten wint!
* Prijs: De top 10 van de winnende stam krijgt 100 premium punten.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 1 per speler
* Bonusdorpen: ja, 1 per speler
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 2000 punten (snelheid: 25%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.5
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 30 minuten
* Stamleden: Er zijn vooraf ingedeelde stammen actief.
* Gesloten stammen: ja
* Boerderijlimietregel: ja, 1200 eenheden per boerderijlevel worden ondersteund!
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Dit is een speciale ronde. Tijdens deze ronde zullen vier stammen worden gevormd. Elke speler zal automatisch worden toegewezen aan een stam. De dorpen zullen niet worden verplaatst. Het doel is om samen met jouw stam de andere stammen ('vijand') te verslaan. We behouden ons het recht voor om spelers te verplaatsen naar een andere stam als er bijvoorbeeld een scheve (numerieke) verdeling ontstaat.

(!) Iedere speler start op deze ronde met gebouwlevels gelijk aan niveau 2, met uitzondering van de opslagplaats (level 20): totaal 814 punten. Tevens is de grondstoffenproductie verdubbeld.
 
Reactiescore
21
4 leiders gevonden :D benieuwd wie allemaal :)
 
Reactiescore
21
Ik vraag me af of er genoeg animo gemaakt is voor deze speed, en of er daadwerkelijk veel opkomst zal zijn... misschien een berichtje sturen naar de nieuwe werelden? zou zonde zijn als er 4 stammen zijn en elke stam is met 10 ofzo :p...
 
Reactiescore
575
Ik vraag me af of er genoeg animo gemaakt is voor deze speed, en of er daadwerkelijk veel opkomst zal zijn... misschien een berichtje sturen naar de nieuwe werelden? zou zonde zijn als er 4 stammen zijn en elke stam is met 10 ofzo :p...
Er wordt vanavond, waarschijnlijk, nog een bericht naar de spelers op alle werelden verstuurd waarin deze speedronde wordt aangekondigd/vermeld. ;)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik vraag me af of er genoeg animo gemaakt is voor deze speed, en of er daadwerkelijk veel opkomst zal zijn... misschien een berichtje sturen naar de nieuwe werelden? zou zonde zijn als er 4 stammen zijn en elke stam is met 10 ofzo :p...

@Poo. , kan die wekelijkse PM voor morgen 14u verzonden worden?


NVM ben weer te snel :D
 

DeletedUser77857

Guest
Berichtje ontvangen xD
En 10 man in 4 stammen doet mij aan vroeger denken.
 

DeletedUser49125

Guest
Na 2 jaar nog eens serieus gespeed: was leuk :) eerste ODA, stam laatste -> Tibo out
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226

DeletedUser39990

Guest
Na lange periode nog even mee gespeeld, onder lichte druk van een oude co ^^

Leuke ronde, een aantal leuke samenwerkingen gehad met random stamspelers in het rond, het timen nog eens kunnen uittesten ed.!

Enig minpuntje , als ik dan toch één moet opnoemen, is het afwezig zijn van AM. In de loop der jaren zijn we wat lui geworden natuurlijk.
 

DeletedUser75707

Guest
Als ik voor iemand nog uurtje of 3 kan spelen pm me je skype
 

DeletedUser76951

Guest
De Speedkampioen van 2016 probeerde toen ik hem van #1 speelde zijn plek terug te winnen door me proberen om te kopen met 700pp. Wellicht één van de oorzaken dat we als stam op het einde zulke billenkoek kregen.
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Rang Naam Stam Punten Dorpen
1 .Klompvoetje CANDY 288.254 29
2 Kulta Lakko VP 285.176 32
3 leopard rs CANDY 241.086 28
4 tim010 CANDY 207.397 29


Helaas, om precies te zijn 7 seconden voor de server stopte kwam het fatale treintje door waardoor ik tweede eindigde. Onze stam stond rond 19.30 ruim voor, helaas is die voorsprong verdampt omdat er amper gecommuniceerd werd door sommige spelers, ze lieten zich makkelijk wegedelen. Ik had gegeven moment nog 250k punten voorsprong maar laatste 20 minuten honderden incs binnengehad en 50 treintjes. Ik stond er op het laatst in mijn eentje voor en 20 v 1 is natuurlijk niet te doen haha. In ieder geval gefeliciteerd aan Candy, netjes gespeeld.

De Speedkampioen van 2016 probeerde toen ik hem van #1 speelde zijn plek terug te winnen door me proberen om te kopen met 700pp. Wellicht één van de oorzaken dat we als stam op het einde zulke billenkoek kregen.

Ik heb geen idee waar je het over hebt? Ik ben zelf 18-21 afwezig geweest en ben gestopt toen ik dubbele aantal punten van jou had? Ik zal mijn co ff vragen wat dit voor een onzin is. ;)
 

DeletedUser76951

Guest
Je ''co'' moest namens de eigenaar vragen of ik #1 wilde afstaan voor 700pp.
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Je ''co'' moest namens de eigenaar vragen of ik #1 wilde afstaan voor 700pp.

Moet niet gekker worden nu, ik was 18-21 uiteten en ben echt geen moment aanwezig geweest toen.
Je kunt de schuld op mij afschuiven nu, maar jij verloor 30 dorpen in 15 minuten en je liet niks van je horen. Lijkt me duidelijk dat jij onze ondergang inzette.

17:40

1 Kulta Lakko VP 121.254 20 6063
5 Hero of the Soviet Union VP 61.789 7 8827

En dan kom je aanzetten dat ik je rang 1 wou overkopen. Schaam je diep kerel, en zoek de schuld bij jezelf.
 
Bovenaan