Speedronde #263

DeletedUser10982

Guest
Wat heb jij dan al bewezen :eek: ?

Xilios & Premo.xilios rankings ... :rolleyes:

13
20
5
29
10
22
14
2 Woot :eek:
4
8
6



Gebruik maken van de instellingen, is nog iets anders dan noob zijn he ;)
Ik ben uiteindelijk nog hoger geëindigt dan jou ;) Op speeds met minder bb's kan ik nog steeds dezelfde rangen halen hoor. Speel zelf eigenlijk niet zo graag barbspeeds.

niet zo'n grote mond hè lowie :) zoek eerst maar uit wie ik ben voordat je stoer gaat doen want ik heb je al vaak genoeg gebashed en Gé-edelt he^^ je was standaard 2e of 3e dorp voor me toen ik op Linke Boyz. Zat^^
 

DeletedUser45034

Guest
niet zo'n grote mond hè lowie :) zoek eerst maar uit wie ik ben voordat je stoer gaat doen want ik heb je al vaak genoeg gebashed en Gé-edelt he^^ je was standaard 2e of 3e dorp voor me toen ik op Linke Boyz. Zat^^

Jij speed ook al veel langer he ;)
 

DeletedUser20836

Guest
niet zo'n grote mond hè lowie :) zoek eerst maar uit wie ik ben voordat je stoer gaat doen want ik heb je al vaak genoeg gebashed en Gé-edelt he^^ je was standaard 2e of 3e dorp voor me toen ik op Linke Boyz. Zat^^

*applaus*

alsnog niet echt veel gepreseteerd dat geeft hij aan meer niet:D
 

DeletedUser

Guest
Wat heb jij dan al bewezen :eek: ?

Xilios & Premo.xilios rankings ... :rolleyes:

13
20
5
29
10
22
14
2 Woot :eek:
4
8
6

Gebruik maken van de instellingen, is nog iets anders dan noob zijn he ;)
Ik ben uiteindelijk nog hoger geëindigt dan jou ;) Op speeds met minder bb's kan ik nog steeds dezelfde rangen halen hoor. Speel zelf eigenlijk niet zo graag barbspeeds.

Zoals zenon al zei hij owned jou vierkant hij heeft vaak zat met frank geco-ed op linke boys , ifrank en bij mij op denied-

Hij is een echte topper vind zelf hoor ;)


Hij heeft meer gepresteerd dan team fatangel en lowie hoor :p
 

DeletedUser45034

Guest
Ik heb hem ook al eens geownt op bash :p

Kan me ook niet schelen of ik goed of slecht ben ;) Ik doe speeden voor de fun. Het gaat me nog altijd om een zo hoog mogelijk rang & gisteren heb ik eens iets nieuws geprobeerd.

Dat ging lekker, dus wat is het probleem?
 

DeletedUser45034

Guest
niet zo'n grote mond hè lowie :) zoek eerst maar uit wie ik ben voordat je stoer gaat doen want ik heb je al vaak genoeg gebashed en Gé-edelt he^^ je was standaard 2e of 3e dorp voor me toen ik op Linke Boyz. Zat^^

Tijden zijn verandert he :D
 

DeletedUser10982

Guest
*applaus*

alsnog niet echt veel gepreseteerd dat geeft hij aan meer niet:D

*gegrinnik* (ja ik ga net zo stom als jou doen)


You just devised your own demise :)

Als je het begrijpt ^^ veel plezier dit weekend met speeden, zal je niet hebben :D
 

DeletedUser27011

Guest
Haha al die noobs zijn blij met de internronde >.<

Ik vind die rondes maar saai hoor, amper actie, ik heb liever 0,5 barbaar per speler, en 0,3 bonus per speler, 50% groeien tot 700. dan neemt niemand de barbaren, behoud je je farms, en failen alle noobs ^^ (including Samsung Star etc. )

Er mogen veel barbaren dorpen zijn, maar ze mogen niet meegroeien tot 5K zoals gisteren.
 

DeletedUser

Guest
Slaapmodus uitgeschakeld? :eek: Ik heb niet tig co's man..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zou de slaapmodus aankunnen ? Anders is dit echt zo no-life ronde :D
 
Bovenaan