Speedronde #224

DeletedUser2626

Guest
Blijkt dat er vandaag paar "misverstanden" zijn geweest.
Bij deze wil ik even duidelijk stellen:
Iedereen wie niet in mijn stam zit is geen vriend op de huidige speed. Vorige keer had ik ruzie met Frank, en was ik bevriend met OwhPUS.
Deze speed was het juist omgedraaid.

At Cenkhan: Sorry jongen, maar voor zover ik weet was er geen afspraak dat wij BG of dergelijke hadden.
Zelfs als ik mij niet vergis was jij diegene die mij paar speeds geleden hele tijd lag te irriteren?:)

Maar voor jouw geld ook hetzelfde: Wie niet in mijn stam zit heeft geen BG/NAP met mij;)

Klinkt helemaal logisch. :)

Top 3 Spelers:
Sjaak007
.luigi
Superior Predator

Weer eens mee gedaan 3e geworden ging redelijk dus, alleen ging die sjaak me iets te snel. :p
Profietsgejat dus.

Enja met hulp van bram ook, moet erbij gezegd worden.:p
 

DeletedUser36193

Guest
Haha xD
En jij ging nog een dorpje van mij stelen :(
Ik wou het eerst nog ff terug gaan halen, maar het lag eigenlijk wat te ver voor me. Aangezien men echte cluster helemaal aan de andere kant lag.
 

DeletedUser

Guest
Blijkt dat er vandaag paar "misverstanden" zijn geweest.
Bij deze wil ik even duidelijk stellen:
Iedereen wie niet in mijn stam zit is geen vriend op de huidige speed. Vorige keer had ik ruzie met Frank, en was ik bevriend met OwhPUS.
Deze speed was het juist omgedraaid.

At Cenkhan: Sorry jongen, maar voor zover ik weet was er geen afspraak dat wij BG of dergelijke hadden.
Zelfs als ik mij niet vergis was jij diegene die mij paar speeds geleden hele tijd lag te irriteren?:)

Maar voor jouw geld ook hetzelfde: Wie niet in mijn stam zit heeft geen BG/NAP met mij;)
Morgen zal het nog leuk worden ^^ als je speelt ;)
 

DeletedUser2626

Guest
Haha xD
En jij ging nog een dorpje van mij stelen :(
Ik wou het eerst nog ff terug gaan halen, maar het lag eigenlijk wat te ver voor me. Aangezien men echte cluster helemaal aan de andere kant lag.
Ja lag idd ver van je kern, leeg doel dus.:D
 

DeletedUser

Guest
Naja er kwam bij mij een aanval achter me farm alles kwijt vreemd genoeg kon ik snel stijgen en stond ik 2e , maar toe nsjaak en miley aanvielen kostte me toch wat tijd om te taggen etc. en toen stuurde ik me trein waar luigi ook op stuurde dus bezoek-_- Dus daardoor helaas neit 2e plek kunnen maargoed het was wel weer redelijk speedje
 

DeletedUser

Guest
Naja er kwam bij mij een aanval achter me farm alles kwijt vreemd genoeg kon ik snel stijgen en stond ik 2e , maar toe nsjaak en miley aanvielen kostte me toch wat tijd om te taggen etc. en toen stuurde ik me trein waar luigi ook op stuurde dus bezoek-_- Dus daardoor helaas neit 2e plek kunnen maargoed het was wel weer redelijk speedje

Dat was ik ;)
Volgende keer maar gewoon weer op louder want dan komen al die noobjes mij niet vervelen. xD
Ik kreeg me defence niet hoger als 1500/1500 -.-
In ieder geval wel 1e ODA en OD :)
 

DeletedUser43294

Guest
ben gestart na 3kwartier werd ik gepwnt door goed samenwerken van een stam met 5 leden waarvan het verste lid 20sec met bijl van mij lag xD , kreeg 5 aanvallen tegelijkertijd , kon ik op het nippertje dodgen maarja had de klassieke pech dat troepen net terugkwamen :)

Proficiat aan Jeroen (aa)
 

DeletedUser30571

Guest
Klinkt helemaal logisch. :)

Top 3 Spelers:
Sjaak007
.luigi
Superior Predator

Weer eens mee gedaan 3e geworden ging redelijk dus, alleen ging die sjaak me iets te snel. :p
Profietsgejat dus.

Enja met hulp van bram ook, moet erbij gezegd worden.:p

nice woordspeling^^
 
Bovenaan