Speedronde #224

DeletedUser30571

Guest
Maar wel op Weirdo_O anders stond je niet meer eerstes op Tw-Total?:D

lol echt niet, dat deed ie uit zichzelf voor mij. JA OOK IK HEB VRIENDEN DIE ZOIETS ZONDER TE ZEGGEN VOOR MIJ DOEN.

Damn man er bestaan hier echt domme mensen zeg.. Dat ik grote bek heb betekent niet dat ik geen vrienden heb ? Peter is RL vriend dus die doet dat sowieso..
 

DeletedUser39990

Guest
lol echt niet, dat deed ie uit zichzelf voor mij. JA OOK IK HEB VRIENDEN DIE ZOIETS ZONDER TE ZEGGEN VOOR MIJ DOEN.

Damn man er bestaan hier echt domme mensen zeg.. Dat ik grote bek heb betekent niet dat ik geen vrienden heb ? Peter is RL vriend dus die doet dat sowieso..

lol, hij zegt enkel wat en begin jij hem direct dom te noemen :p
 

DeletedUser41480

Guest
lol echt niet, dat deed ie uit zichzelf voor mij. JA OOK IK HEB VRIENDEN DIE ZOIETS ZONDER TE ZEGGEN VOOR MIJ DOEN.

Damn man er bestaan hier echt domme mensen zeg.. Dat ik grote bek heb betekent niet dat ik geen vrienden heb ? Peter is RL vriend dus die doet dat sowieso..

Kan zijn dat ik blind ben hoor Frank,maar zeg ik überhaupt dat je geen vrienden hebt?:confused:
 

DeletedUser30571

Guest
Kan zijn dat ik blind ben hoor Frank,maar zeg ik überhaupt dat je geen vrienden hebt?:confused:

Nee maar jij stelt gelijk vast dat ik hem daarom gevraagd heb. Net of ik bang ben voor weirdo ? Is enkel een middelmatige speeder dus die zou ik zo weer in kunnen halen.
 

DeletedUser

Guest
2e conclusie: Je bent geownd frank.

Edit: Knarf Nhoj zegt
kap ff
met gay posts op AF man:eek:

Edit Edit: IStillLoveYouHoor!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wat un noob speed :cool: Ik speel 1 uur niet omdat ik gangbanged word, verveel me, start over, en in 3 uurtjes tijd eindig ik 5e.

en wij maar denken dat .nl zo'n pro land is :eek:
 

DeletedUser30571

Guest
Wat un noob speed :cool: Ik speel 1 uur niet omdat ik gangbanged word, verveel me, start over, en in 3 uurtjes tijd eindig ik 5e.

en wij maar denken dat .nl zo'n pro land is :eek:

Bij Peter precies hetzelfde, die startte ook anderhalf uur later ofzo en word 6e XD
 

DeletedUser

Guest
7de geworden :s had nog een dorpje van 5k op toestemming staan van 31 :mad:
had zelfs nog een edel klaar staan maar had alles weggestuurt :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jah ik verloor men troepen door ongeluk maar stond nog tiijd 2e , toen kwamen sjaak en miley maar toch nog 4e en miley weg van de top:p en daardoor ook fidus @ # 1
 

DeletedUser

Guest
3de geworden, Had nog 2de kunnen eindigen Loyaliteit stond op 20 =(
 

DeletedUser36193

Guest
Blijkt dat er vandaag paar "misverstanden" zijn geweest.
Bij deze wil ik even duidelijk stellen:
Iedereen wie niet in mijn stam zit is geen vriend op de huidige speed. Vorige keer had ik ruzie met Frank, en was ik bevriend met OwhPUS.
Deze speed was het juist omgedraaid.

At Cenkhan: Sorry jongen, maar voor zover ik weet was er geen afspraak dat wij BG of dergelijke hadden.
Zelfs als ik mij niet vergis was jij diegene die mij paar speeds geleden hele tijd lag te irriteren?:)

Maar voor jouw geld ook hetzelfde: Wie niet in mijn stam zit heeft geen BG/NAP met mij;)
 

DeletedUser

Guest
Wat un noob speed :cool: Ik speel 1 uur niet omdat ik gangbanged word, verveel me, start over, en in 3 uurtjes tijd eindig ik 5e.

en wij maar denken dat .nl zo'n pro land is :eek:

er zijn een paar pro's in .nl die ownen ook op andere servers ;) daarom is .nl pro 5e worden is niet moeilijk 1ste daar gaat het op .nl om en het liefst natuurlijk met zoveel mogelijk pro's :cool:

mvg
 
Bovenaan