Speedronde #1713 - Vrije instellingen

DeletedUser

Guest
Luuk zit nou niet te zeiken. Ik speelde woensdag twm. En wie gingen daar totaal af? 1 daarvan was jij? En als sean en ik al subtoppers zijn. Dan ben jij het ook hoor.. en als wij tegen damn speeden krijgen we ook 103362625 fake Dusseh. .

Hij ging helemaal niet af? Hij werd geraped omdat mensen deff terugtrokken omdat ze gefaked werden, das niet zozeer zijn schuld als ie tig incommings krijgt
 

DeletedUser39729

Guest
Hij ging helemaal niet af? Hij werd geraped omdat mensen deff terugtrokken omdat ze gefaked werden, das niet zozeer zijn schuld als ie tig incommings krijgt

Hij liep zelf zijn LC dood waardoor iedereen wist dat het een makkelijke prooi was.
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
lol breaking bad, weet niet meer precies wie van kult je bent maar stop echt.

Jij was 1/2 seizoenen terug degene die elke speed in de stam dook bij 5 toppers en op die manier hoog raakte op de tw total.
Dat je geneukt wordt omdat hij fakes gebruikt is vrij lachwekkend, want die fakes hebben geen tot amper invloed als je gewoon weet hoe je dan moet snippen ;)
 

DeletedUser71900

Guest
lol breaking bad, weet niet meer precies wie van kult je bent maar stop echt.

Jij was 1/2 seizoenen terug degene die elke speed in de stam dook bij 5 toppers en op die manier hoog raakte op de tw total.
Dat je geneukt wordt omdat hij fakes gebruikt is vrij lachwekkend, want die fakes hebben geen tot amper invloed als je gewoon weet hoe je dan moet snippen ;)

Dikke onzin, ik heb dat max 3 rondes gedaan van de 40. ik speelde veel rondes op het sk en daar kan dat niet, klopt dus niks van ;)
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
Dikke onzin, ik heb dat max 3 rondes gedaan van de 40. ik speelde veel rondes op het sk en daar kan dat niet, klopt dus niks van ;)

zet het acc dan ook niet met trots in je handtekening, das dan gewoon retarded.
 

DeletedUser71900

Guest
Heb gewoon eerlijke bekers gepakt dus begrijp niet waarom je zit te huilen nu?
 
Bovenaan