Speedronde #1713 - Vrije instellingen

Reactiescore
575
#1713 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Donderdag 26-06-14 18:00
Einde: Donderdag 26-06-14 22:00
Scenario: Alternatief
Vrije instellingen

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Donderdag 26-06-14 18:00
* Einde: Donderdag 26-06-14 22:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 0
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De top 3 krijgt 30 premiumpunten per speler.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Reken er niet op dat je hierbij hoort.


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 3-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 1.5 per speler
* Bonusdorpen: nee
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 2000 punten (snelheid: 60%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.5
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 45 minuten
* Stamleden: 5
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
 

DeletedUser65285

Guest
Je gebruikt ze al

Hahahahahaha jij bent echt grappig xD
Summer en ik deffen gewoon elkaar als iemand van ons beide deff heeft voor de rest niets, en moest je slim zijn zou je zien dat we meestal alleen in ene stam zitten dus dat deffers al niet gaan, en als er bij ons zitten die spelers off zijn..
 

DeletedUser71900

Guest
SummerVibes met 75 fakes bij trein, ben je dan facking zielig ofwat?
 
Reactiescore
133
SummerVibes met 75 fakes bij trein, ben je dan facking zielig ofwat?

Wat een haat op mijn 75 fakes.. mijn tellers stond boven de 100 en tja, jij had me ook kunnen treinen maar dat deed je niet. Je pakt een speler's zijn hq. Ik denk ik pak jou smerig hard. Je had gewoon kunnen snipen uit ander dorp. Was er niks aan de hand. Je bent gewoon gepakt punt

En wie is nou de persoon die geilde op zijn season winst een tijdje geleden?

Hypocriet.
 

DeletedUser71900

Guest
Ik geilde niet op season hoor ;). Jullie wel, wat jullie speelden gisteravond bash, puur om FearCrads voor te blijven.
 
Reactiescore
133
Ik geilde niet op season hoor ;). Jullie wel, wat jullie speelden gisteravond bash, puur om FearCrads voor te blijven.

Onzin, ik kan toch niet weten wanneer hij speelt en wanneer niet? Wij hebben gewoon genoeg man om lekker te spelen ;) Dat seizoen boeit me niet, maar een acc op #1 dat is leuk;)
 

DeletedUser71900

Guest
Als je een toernooi speelt op masters focus je je daar eerder op
 

DeletedUser71900

Guest
Onzin, ik kan toch niet weten wanneer hij speelt en wanneer niet? Wij hebben gewoon genoeg man om lekker te spelen ;) Dat seizoen boeit me niet, maar een acc op #1 dat is leuk;)

Je wint alleen maar easy bekers hè
 

DeletedUser71900

Guest
je dan moet je wel die titel delen met 5 man lol :p

Klopt, als je dan toch al een beetje bekend wil zijn met een acc, doe dan solo of duo, maar als je op een acc speelt met 5, is het meer: Ohja Pietje speelde er ook nog.
 
Reactiescore
133
je dan moet je wel die titel delen met 5 man lol :p

Liever met ze 5en dan noliven in me 1tje naar #1 en met 5 vriendelijke gaste hou je er nog een paar pils avondjes over .
 

DeletedUser71900

Guest
SummerVibes vol zelfbashen.. Nee niet twtotal-geil hoor :rolleyes:
 

DeletedUser68400

Guest
Hahahahahaha jij bent echt grappig xD
Summer en ik deffen gewoon elkaar als iemand van ons beide deff heeft voor de rest niets, en moest je slim zijn zou je zien dat we meestal alleen in ene stam zitten dus dat deffers al niet gaan, en als er bij ons zitten die spelers off zijn..

Owh wacht, lets make it clear. Er spelen tegenwoordig maar 2 subtoppers (summer en fear), en jullie gaan nog steeds deff/lc? Jullie biesten :rolleyes:

Wat een haat op mijn 75 fakes.. mijn tellers stond boven de 100 en tja, jij had me ook kunnen treinen maar dat deed je niet. Je pakt een speler's zijn hq. Ik denk ik pak jou smerig hard. Je had gewoon kunnen snipen uit ander dorp. Was er niks aan de hand. Je bent gewoon gepakt punt

En wie is nou de persoon die geilde op zijn season winst een tijdje geleden?

Hypocriet.

Als je fakes gebruikt ben je instant gay. :)
 
Reactiescore
133
Owh wacht, lets make it clear. Er spelen tegenwoordig maar 2 subtoppers (summer en fear), en jullie gaan nog steeds deff/lc? Jullie biesten :rolleyes:



Als je fakes gebruikt ben je instant gay. :)

Fakes geleerd van Luuk himself ;)
 

DeletedUser64514

Guest
Owh wacht, lets make it clear. Er spelen tegenwoordig maar 2 subtoppers (summer en fear), en jullie gaan nog steeds deff/lc? Jullie biesten :rolleyes:



Als je fakes gebruikt ben je instant gay. :)

Luuk zit nou niet te zeiken. Ik speelde woensdag twm. En wie gingen daar totaal af? 1 daarvan was jij? En als sean en ik al subtoppers zijn. Dan ben jij het ook hoor.. en als wij tegen damn speeden krijgen we ook 103362625 fake Dusseh. .
 
Bovenaan