Speedronde #1649 - Vrije instellingen

DeletedUser62927

Guest
Hopelijk laten ze deze ronde morge om 10u fzo toch nog beginnen :D
 

DeletedUser

Guest
Dat is de andere kant van het verhaal. Je kan het ook minder extreem doen, drie rondes per dag lijkt me prima. Het niveau kan hierdoor gaan stijgen doordat men vaker speelt en zodoende meer ervaring op doet.

@Candice, je zou de bekers kunnen uitreiken adhv een competitie o.i.d.? Of specifieke rondes aanwijzen waar je bekers kan winnen? ;) Zodoende heb je in die rondes de meer ervaren spelers bij elkaar die voor bekers gaan. In de andere rondes minder ervaren spelers die het gaan leren.

Meeste spelers hebben school/werk/sociaal leven en pakken max 1 speed per dag.
 

DeletedUser72157

Guest
Meeste spelers hebben school/werk/sociaal leven en pakken max 1 speed per dag.

Klopt. Echter, die tijden verschillen van persoon tot persoon. Er zullen mensen zijn die behoefte hebben aan nachtrondes en er zullen mensen zijn die behoefte hebben aan morgen/middag/avond rondes. Zo geef je iedereen wat ;)
 

DeletedUser71900

Guest
In dat geval kun je beter poolse of franse speeds spelen denk ik.
 

DeletedUser68400

Guest
Als je wilt oefenen ga je maar naar de franse server ja, die is voor de noobs naar t schijnt :cool:
 

DeletedUser66220

Guest
Luuk het is lastiger dan je denkt hoor, als je niet al je damn matties hebt en het 1vs5 is leer jij ook nog eens wat.
 

DeletedUser68400

Guest
Luuk het is lastiger dan je denkt hoor, als je niet al je damn matties hebt en het 1vs5 is leer jij ook nog eens wat.

Owhja, ik heb vast nog nooit vroeger op .fr gespeed..
Ik speelde tenmisnte nog in de tijd dat x-kraft speelde, met 10 slaven :D
dus dat was altijd 11 vs 1 (en soms met geluk 2 :eek: )
 
Reactiescore
133
Deze ronde moeten ze schrappen denk ik? Je kan beter avond rondes doen :) XD
 
Reactiescore
2.490
Hij was niet actief gezet, jammer :p Dan maar even 24 uur ingekort, morgen 14:00 same time, same place!
 

DeletedUser64561

Guest
Ik ben er ook :), Als nog vind ik dat het start niveau de achterstand kan compenseren.
 

DeletedUser

Guest
Op het forum staat dinsdag 06 mei en bij de aankondiging woensdag 07 mei. Foutje(?)
 

DeletedUser

Guest
je moet dit soort rondes gewoon op n3 doen, dan geef je de minder goeie starters een betere kans
 
Bovenaan