Speedronde #1649 - Vrije instellingen

DeletedUser64242

Guest
liever een BB ronde maar dan echt een leuke xd met niveau 4 start :D
 

DeletedUser

Guest
volgens mij is er iets fout gegaan staat niet bij geplande rondes en is nu nog niet online (ja ik weet het het is pas 2min over 14:00 maar meestal staat die dan al online)

Robby is m gewoon vergeten in te stellen ;) en aangezien hij niet online is (noch op tw, noch op skype) zullen we het zonder speed moeten stellen
 

DeletedUser73158

Guest
dan maar een bb ronde van :woensdag 14:00 tot vrijdag 18:00
start niveau 4
:D
 

DeletedUser64242

Guest
dat kan niet meer he :p dan woensdag 16:00 fzo weet ik veel
 

DeletedUser62927

Guest
Hopelijk maken ze deze nog wel aan, had er wel zin in anders.
 

DeletedUser

Guest
Van mij apart liever korte rondes dan lange rondes.
Jammer dat er niet 2 servers zijn, 1tje voor korte speeds en de ander voor lange speeds.
 

DeletedUser68400

Guest
Van mij apart liever korte rondes dan lange rondes.
Jammer dat er niet 2 servers zijn, 1tje voor korte speeds en de ander voor lange speeds.

Ja dan doen er 3 spelers per server mee, das inderdaad echt geweldig!
 

DeletedUser62927

Guest
Idd, denk ook wel dat er dan wat weinig spelers zouden zijn. Achja we zien wel wat het zal worden zeker :)
 

DeletedUser68400

Guest
Sowieso zou de beste oplossing zijn om een algemene speed server te maken, maar denk niet dat TW daar ooit aan mee zal gaan werken :D
 

DeletedUser62927

Guest
Sowieso zou de beste oplossing zijn om een algemene speed server te maken, maar denk niet dat TW daar ooit aan mee zal gaan werken :D

Nee idd vrees ook van niet. Al zouden ze wel bijvoorbeeld .fr nog bij de .nl server steken, kunnen we ook vaker Fr vs Nl doen bijvoorbeeld en dit zou wel haalbaar zijn denk ik dan.
+ het zou ofc wel veel mogelijkheden bieden, dan zouden ze bv wel lange en korte speeds apart kunnen zetten.
 

DeletedUser68400

Guest
Nee idd vrees ook van niet. Al zouden ze wel bijvoorbeeld .fr nog bij de .nl server steken, kunnen we ook vaker Fr vs Nl doen bijvoorbeeld en dit zou wel haalbaar zijn denk ik dan.
+ het zou ofc wel veel mogelijkheden bieden, dan zouden ze bv wel lange en korte speeds apart kunnen zetten.

Grootste voordeel blijft voor mij, dat als je met veel servers speelt je een veel grotere kaart hebt. Je hoeft niet constant tegen dezelfde te vechten omdat die nu bijvoorbeeld wel een continent verder kan liggen. (in de start dan, late-game kom je natuurlijk wel bij ze in de buurt)
 

DeletedUser72157

Guest
Ze mogen sowieso wel veel meer rondes inplannen. Op de poolse server waren de afgelopen 7 dagen 34 rondes! Dat zijn ongeveer 5 rondes per dag! Waarom gebeurt dat hier niet? Ik heb het gevoel dat deze lange rondes uit luiigheid worden georganiseerd.

Doe gewoon de korte rondes nationaal en langere rondes internationaal :) (Als dat zou kunnen :D)
 

DeletedUser71900

Guest
Ze mogen sowieso wel veel meer rondes inplannen. Op de poolse server waren de afgelopen 7 dagen 34 rondes! Dat zijn ongeveer 5 rondes per dag! Waarom gebeurt dat hier niet? Ik heb het gevoel dat deze lange rondes uit luiigheid worden georganiseerd.

Doe gewoon de korte rondes nationaal en langere rondes internationaal :) (Als dat zou kunnen :D)

Als je voor kwantiteit gaat neemt kwaliteit ook af. Bij 34 speeds per week, is lang niet elke speed van hoog niveau. Ongeveer 7 a 10 speeds is beste vind ik :p.
 

DeletedUser68400

Guest
Lol alsjeblieft niet zoveel speeds nee, dan worden bekers NOG minder waard :eek::eek:
 

DeletedUser72157

Guest
Dat is de andere kant van het verhaal. Je kan het ook minder extreem doen, drie rondes per dag lijkt me prima. Het niveau kan hierdoor gaan stijgen doordat men vaker speelt en zodoende meer ervaring op doet.

@Candice, je zou de bekers kunnen uitreiken adhv een competitie o.i.d.? Of specifieke rondes aanwijzen waar je bekers kan winnen? ;) Zodoende heb je in die rondes de meer ervaren spelers bij elkaar die voor bekers gaan. In de andere rondes minder ervaren spelers die het gaan leren.
 

DeletedUser71900

Guest
Dat wordt een beetje lastig met twtotal, dan gaat alles door de war. Beste zou dan zijn een tweede speedserver op .nl die dan niet meetelt voor twtotal.
 
Bovenaan