Speedronde #1397 - Vrije instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Was een leuke speed, alleen jammer dat het al vrij vroeg beslist was.

Wel hulde voor de winnaars! :D
 

DeletedUser30571

Guest
Wel epic dat Global An Observation en Noble Train met zn 3en beter waren dan tropical en i thought op het eind :D
 

DeletedUser69693

Guest
Wel epic dat Global An Observation en Noble Train met zn 3en beter waren dan tropical en i thought op het eind :D

Frank, alsjeblief, jij moet toch wel beter weten? Vanaf 15uur had niemand bij ons nog zin om te loggen, Maurits niet, Sean niet, Mitchel niet, Davey niet, ik niet. Ja want dorpen edelen van een inactief account is zo moeilijk.

Dat ITSW16 derde is geworden neem ik volledig op mij trouwens, ik had de vv, kreeg massa net op 't moment dat ik mijne massa stuurde, en dacht ik ga niet deffen, haal hem wel neer met mijn massa, ja niet dus, als ik al iets hitte was het puur deff. Naja, het was natuurlijk niet mijn account en het account was een puinhoop, maargoed, dit neem ik wel op mij.

Tropical was echter wel mijn account waar ik op speedde, en im very sorry, maar wij 9,3 mio & rang 2 3,6 mio, dat noem ik gewoon bawz, we hadden een topteam :D.

Jullie hebben niels toch al voor de pa? :p

Wij winnen wel genoeg pa dat we allemaal onze eigen pa kunnen betalen poes
 
Reactiescore
7.944
Frank, alsjeblief, jij moet toch wel beter weten? Vanaf 15uur had niemand bij ons nog zin om te loggen, Maurits niet, Sean niet, Mitchel niet, Davey niet, ik niet. Ja want dorpen edelen van een inactief account is zo moeilijk.

Sorry hoor maar gisteren pakte ik anders ook 60-70 dorpen van jullie zonder enige moeite.

En balen voor die clears idd. Niet dat dat zo erg werd gevonden.
 

DeletedUser63150

Guest
Wel epic dat Global An Observation en Noble Train met zn 3en beter waren dan tropical en i thought op het eind :D

speelde niemand, easy as shit
buit was al binnen dus waarom zouden we doorspelen
ik vroeg nog of iemand WILDE, mja niemand had zin
[16:12:18] Maurits: wie wil nog ff
[16:15:24] Maurits: niemand?
 
Reactiescore
7.944
Ahh dat zal wel onder mijn tijd geweest zijn toen k er niet was :D

De 3 uren voordat jullie op sm gingen ongeveer, had lekker vrij spel daar in het zuidwesten.

Toen jullie "sliepen" lekker samen met de halve wereld I thought aanvallen.

Toen zijn dorpsnamen al veranderen in: "7vs1 viezekutnoobs" was het helemaal mooi hahaha
Top speed, ondanks dat we verloren xD
 

DeletedUser30571

Guest
Frank, alsjeblief, jij moet toch wel beter weten? Vanaf 15uur had niemand bij ons nog zin om te loggen, Maurits niet, Sean niet, Mitchel niet, Davey niet, ik niet. Ja want dorpen edelen van een inactief account is zo moeilijk.

Dat ITSW16 derde is geworden neem ik volledig op mij trouwens, ik had de vv, kreeg massa net op 't moment dat ik mijne massa stuurde, en dacht ik ga niet deffen, haal hem wel neer met mijn massa, ja niet dus, als ik al iets hitte was het puur deff. Naja, het was natuurlijk niet mijn account en het account was een puinhoop, maargoed, dit neem ik wel op mij.

Oke Niels, oke. Grotere onzin dan dit heb ik zelden gelezen. Je spreekt jezelf VOL-LE-DIG tegen. 'Vanaf 15uur had niemand bij ons nog zin om te loggen,[...] Ja want dorpen edelen van een inactief account is zo moeilijk.' Nee, hier spreek je je nog niet tegen. Komt ie: 'ik had de vv, kreeg massa net op 't moment dat ik mijne massa stuurde, en dacht ik ga niet deffen, haal hem wel neer met mijn massa, ja niet dus, als ik al iets hitte was het puur deff'.

Oke Niels. Overzicht? Snap je wat ik bedoel? Nee denk ik. Moet ik het uitleggen? Oke, ga ik voor je doen.

Dus niemand had zin om te loggen. Dat deel kan ik nog wel begrijpen want ja, wie heeft er nog wel zin om te loggen op zo'n lange 'redelijk besliste speed'. Maar he??? Jij had de vv?? Hoe kan dat Niels? Het was toch inactief? En je ging deffen met een massa? Leg mij de verhouding: inactief versus deffen met een massa eens uit? Vergt deffen met een massa niet nog meer activiteit dan normaal deffen?

Oke. Voor zover je dit wilt tegenspreken, of mij weer voor gek wilt verklaren (toch gek, ik mocht je wel); probeer maar. Ik zat echter deze middag te leren en heb zeer regelmatig even de gastingang gerefreshed. Wat ik daar zag spreekt JOUW verhaal al helemaal tegen: Observation, Noble Train en Global waren jullie aan het edelen ja. Voor zover nog geen tegenspraak, toch? Maar wat zag ik nou? Tropical en I thought waren van 14:00 tot 16:30 continu aan het recappen? Krijg ik nou waanideeën? Niels? Help me! Recappen staat toch gelijk aan zeer redelijke activiteit?

Moraal van het verhaal: je zit hier weer lekker groot te doen (wat ik niet van je gewend ben), maar je schiet er geen fuck mee op. Je bent eerste geworden, maar zit mensen hier de grond in te stampen die een weerwoord hebben. Ze complimenteren je, maar zodra er iets over een wat mindere Def aan jullie zijde wordt gezegd, komt meneer boos doen hoor. Sjonge jonge zeg, wat valt dit me tegen.
 

DeletedUser69693

Guest
Sorry hoor maar gisteren pakte ik anders ook 60-70 dorpen van jullie zonder enige moeite.

En balen voor die clears idd. Niet dat dat zo erg werd gevonden.

Bedoel je van ITSW16? Zoja, dat kan kloppen. Van Tropical ook, maar dat is meer omdat er niemand is of omdat niemand van ons gewwoon zin had om te deffen :p.
 
Reactiescore
7.944
Bedoel je van ITSW16? Zoja, dat kan kloppen. Van Tropical ook, maar dat is meer omdat er niemand is of omdat niemand van ons gewwoon zin had om te deffen :p.

Bullshit, zo nu en dan werd mijn trein gewoon gesniped of geblocked. Ging het dood? Gewoon ergens anders op sturen haha.

Nee jullie waren gewoon actief hoor. Maar mijn hele front daar was off, dus er liep de hele middag aanvallen op korte looptijd
 

DeletedUser63150

Guest
Lachen vanuit het cluster van jou dorpjes stelen XD toen kwam nummer zoveel mij aanvallen en liet ik jou voor wat het was
Jij moet wel weten dat je geluk had dat niemand hier nog zo'n speler wilde killen
 
Reactiescore
7.944
Lachen vanuit het cluster van jou dorpjes stelen XD toen kwam nummer zoveel mij aanvallen en liet ik jou voor wat het was
Jij moet wel weten dat je geluk had dat niemand hier nog zo'n speler wilde killen

Ach, tis goed hoor. Al die 100den clears die van jullie doodliepen.
Het feit dat iedereen je aanviel en dat je je aandacht ergens anders op focuste begrijp ik wel. Maar o wat ben jij veel verloren met je massa samen met I thought
 

DeletedUser

Guest
Je kan er maar blij mee zijn en trots erop dat je met de halve wereld aanvalt echt jij denkt zo dat je geweldig bent he.
 

DeletedUser

Guest
Leuke speed, opzich lekker gespeeld maar volgens maurits ben ik tog noob xd

Jullie waren wel.degelijk actief, jullie hebbben paar treinen van mijn geblockt terwijl die eerst leeg stond er half uur later met mur 0 twee fulls er op doodliepen miss na 4u niet meer onlie maar daavoor ook minimaal 35 dorlen van jullie gepakt toen jullie aan het deffen waren.
 
Reactiescore
7.944
Je kan er maar blij mee zijn en trots erop dat je met de halve wereld aanvalt echt jij denkt zo dat je geweldig bent he.

totaal niet, maar jullie proberen nu goed te praten voor dorpen verlies.

Ja we verloren dorpen, want we waren niet actief.

En ik zeg nergens dat ik geweldig ben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan