Speedronde #1397 - Vrije instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Jij was de enige die ik aanviel omdat jij meeste dorpen pakte, andere spelers die aanvielen waren:
Digital
Sjev
Pregnant
Global
Abstraction

Aangezien ik zo'n breed cluster heb en geen 10 handen konden jullie veel dorpen pakken, aanval is beste verdediging dus besloot om jou maar te killen

Jah nu noem je spelers.. Alleen Thomas deed wat serieus de rest had schrik xD Dan was het nog steeds maar 1.5 mil vs 8.. Njaa feli met overwinning, spijtig dat i thought maar niet neer gaat door jou de overloper
 
Reactiescore
133
Jah nu noem je spelers.. Alleen Thomas deed wat serieus de rest had schrik xD Dan was het nog steeds maar 1.5 mil vs 8.. Njaa feli met overwinning, spijtig dat i thought maar niet neer gaat door jou de overloper

Ik had gister van 400.000 naar 1mill geëdelt allemaal door de dorpen van tropical te edelen. Helaas heb ik ze vandaag allemaal moeten afstaan en ben ik weer terug bij 10 dorpen. Buiten dat, ik heb het meest gebashed bij tropical deze speed:)

Jammer dat ik dat niet hoor ;(
 

DeletedUser

Guest
Het was gewoon een fight die je niet kan winnen als tropical al zo'n grote voorsprong heeft qua punten/troops
 

DeletedUser

Guest
Jongen, jij zal nooooooit joinen :')



Trouwens, fy, ik gooide vannacht massa op Truebloodz via vv op ITSW16 en kijk hoeveel punten die nu heeft.

lol, je weet dat ik er niet was vannacht en dat mijn acc dus onbemand was?
hoe moeilijk is het dan..
Toen ik uit sm kwam om 7 uur heb ik doorgespeeld tot 10 uur dacht ik. en daarin ben ik 3 mil ODD gestegen en 250k punten gezakt.. dus valt best mee met 2 tegenstanders van samen +-10 mil ^^
 

DeletedUser

Guest
Nog ff leuk laatste dagje gespeeld. Begon vannochtend om 10u met 10 dorpen en 1 nuke. Beetje noobjes gaan edelen tot 100 dorpen. Toen lekker tropical en i thougt gaan edelen. Was wel leuk :D
 

DeletedUser63150

Guest
Het was gewoon een fight die je niet kan winnen als tropical al zo'n grote voorsprong heeft qua punten/troops

Klopt, de eerste dag, ochtend/middag stonden we al ruim voor en dat gaf zekerheid
Daarna alle incs laten lopen, mss 5% gedefft en enkel massa's eruit gegooid :D
 

DeletedUser

Guest
Als jullie in het begin gepakt werden verliep deze ronde wel anders.
 

Deleted User - 487958296

Guest
Ja, met de crisis kun je beter meer incasseren hier!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan