Speedronde #1283 - Vrije instellingen

DeletedUser

Guest
meer dan dat je denkt ;) maar goed,einde discussie,heb geen zin meer om er mijn latijn in te steken.

Arne, ik wil niks zeggen, maar hou je mond nu. Je bent iedereen tegen je aan het zetten & je speelt op het account van mij & Thomas, ik wil niet iedereen tegen ons omdat de ruzie tussen jou & Costi zo groot word & je er iedereen bij betrekt. Oké? Hier post jij niet meer. Doe is volwassen man. (No offence maar je snapt me wel).

facepalm :p
 

DeletedUser66220

Guest
Jongens ik wil iets zeggen:

ALLEMAAL OP STEALHIMSON, iedereen die hieronder reageert meld zich automatisch aan :$
 

DeletedUser51009

Guest
mooizo ,das een mooie afloop ,respect da stewie jij was het enigste die nog verdiende te winnen na ons en dat zal wrs gebeuren, proficiaat man goed gespeeld.
 

DeletedUser

Guest
1 nogmaals ik speel een spel.
Ik ben niet bezig met een spelingswedstrijd
2 Ik speel me spel eerlijk, zo hoop ik ook behandeld te worden.
3 Voor de premium speel ik niet,

Lol, nu je gepownt wordt begin je te janken en te zijken over dit en dat bla bla.
Kerel, je speelde zelf ook gewoon voor die Premium, want nu je af wordt gemaakt ga je sterretjes zien kerel..

We hadden dagen geleden al als plan zondag 1 vs 1 te doen..
Dit was al geruime tijd bekend, dus gister hebben we het nog is gevraagt, en we hadden nergens een afwijzing gezien, en 1 speler stemde er juist mee in.
Dan heb je zo'n co genaamd blutsje die al de hele ochtend online is en die kan er gewoon niks van en gaat dan ook janken van dit en dat, haha geweldig...
'Ja we hadden geen tijd, en dit en dat blabla'
haha stumperds

mooizo ,das een mooie afloop ,respect da stewie jij was het enigste die nog verdiende te winnen na ons en dat zal wrs gebeuren, proficiaat man goed gespeeld.

& vooral Roccom :p

Je pownt hem haaaard :p

Je wint verdiend, gratz.

Bedankt mannen, ook veel respect naar mijn medespeler Stewie die deze ronde het voortouw heeft genomen ;)
 

DeletedUser

Guest
Beëindig de speed nu gewoon en doe een avondronde, het is toch al beslist :(
 

DeletedUser67777

Guest
Da Stewie wie ben jij eigelijk en op welke accounts speel jij nog?
 
Bovenaan