Speedronde #1283 - Vrije instellingen

Reactiescore
575
Aangezien ik nu niet echt sta te springen om 28 pagina's door te lezen, kunnen jullie even feedback geven op deze ronde? Wat vonden jullie ervan en wat kunnen we doen om het wellicht een volgende keer aangenamer of interessanter te maken?

Bedankt.

Groetjes,
 

DeletedUser46778

Guest
Ik vond het persoonlijk veel te lang duren en veel te langzaam.
Deze ronde heeft de hele vakantie gekilled. Ik stond echt te springen om lekker gewoon snelheid 400 korte speeds te spelen maar toen kwam deze ronde. Door de snelheid was het echt extreem nolifen, het schoot voor geen meter op maar het was ook niet zo traag dat je weg kon blijven.
Ik weet dat er door veel old skool spelers om deze ronde gevraagd is, maar vervolgens hebben die mensen dus niet mee gedaan. Ik vond dit niet speeden maar eerder een normale wereld in twee weken. Zou de opkomst heel groot geweest zijn was het wellicht leuker, maar nu was het 2 weken nolifen midden in de vakantie waar bijna niemand zin in had.

Sorry robby, ik weet dat je erg je best gedaan hebt om een ronde te maken in de vakantie die het oude speedgevoel en de beleving weer naar boven haalt, maar ik vind het niet gelukt.
 

DeletedUser65712

Guest
Heb 2weken niet kunnen speeden door die *** ronde :( heb toch ook liever 2-3 rondes per dag of 1lange ronde ..
 

DeletedUser

Guest
Vandaag geen rondes?

ziehier het antwoord op je vraag:
Hoi hoi,

Zoals jullie misschien gemerkt hebben (of misschien ook niet) was ik de afgelopen 2 weken op vakantie. Dat was één van de redenen waarom er een lange ronde aangekondigd was. Ik ben vannacht teruggekomen en ik zal zo snel mogelijk weer nieuwe speedrondes aankondigen. Het gaat me helaas niet lukken om voor vandaag nog speedrondes aan te kondigen, dus vanaf morgen zullen jullie weer speedrondes kunnen spelen.

Daarnaast ga ik ook zo snel mogelijk met de premium uitkering aan de slag. Ik had eigenlijk gezegd dat ik dat voor mijn vakantie nog zou doen, maar daar ben ik niet meer aan toe gekomen. Je zult misschien wel begrijpen dat ik toen andere dingen moest doen die prioriteit hadden. Ik hoop de premium nog voor het komende weekend uit te delen, en alvast mijn excuses voor het ongemak.

Voor andere dingen die ik wellicht vergeten (?) ben, mag je mij ook even helpen herinneren.

Als je alle vakantieverhalen wilt horen, mag je ook gerust een bericht sturen.

Groetjes,



Verder vond ik het ook niet echt een geslaagde ronde,maar ach,ik heb in die 2weken is iets anders kunnen doen :p
 

DeletedUser

Guest
Is het een idee om er 3-4 op een dag te doen met elke nacht een nachtronde in de vakantie?
 

DeletedUser40296

Guest
ziehier het antwoord op je vraag:
Hoi hoi,

Zoals jullie misschien gemerkt hebben (of misschien ook niet) was ik de afgelopen 2 weken op vakantie. Dat was één van de redenen waarom er een lange ronde aangekondigd was. Ik ben vannacht teruggekomen en ik zal zo snel mogelijk weer nieuwe speedrondes aankondigen. Het gaat me helaas niet lukken om voor vandaag nog speedrondes aan te kondigen, dus vanaf morgen zullen jullie weer speedrondes kunnen spelen.

Daarnaast ga ik ook zo snel mogelijk met de premium uitkering aan de slag. Ik had eigenlijk gezegd dat ik dat voor mijn vakantie nog zou doen, maar daar ben ik niet meer aan toe gekomen. Je zult misschien wel begrijpen dat ik toen andere dingen moest doen die prioriteit hadden. Ik hoop de premium nog voor het komende weekend uit te delen, en alvast mijn excuses voor het ongemak.

Voor andere dingen die ik wellicht vergeten (?) ben, mag je mij ook even helpen herinneren.

Als je alle vakantieverhalen wilt horen, mag je ook gerust een bericht sturen.

Groetjes,



Verder vond ik het ook niet echt een geslaagde ronde,maar ach,ik heb in die 2weken is iets anders kunnen doen :p

Bedankt.
 

DeletedUser70795

Guest
ja ik speel ook op allemaal andere servers maar nl is gewoon leuker
 

DeletedUser

Guest
op .fr is nachtronde meestal N2 ;) maar het niveau is er niet bijsterhoog :eek:
 
Bovenaan