Speed Topspelers

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
1 Nippel Mantsje YH=- 140.402 20
2 TrueBloodz QOTS 117.758 22
3 Drollenkoning NULL 107.285 17
4 Act of vengeance YH=- 79.356 15
5 AeroFury MUSIC 71.935 11

nippel is oud Re. goede speler

truebloodz zie ik vaak maar is middelmatige speler maar heeft heel goed gepresteerd deze speed


sorry rest ken ik niet!
 

DeletedUser

Guest
neehoor kan me goed herrineren, speed 2

Re. vs Mega

Re. 1 mill achterstand en werd beetje afgeslacht uite indelijk wint Memo toch. zulke voorbeelden heb je vaak eene keer loop je goed andere keer loop je dood tegen defence noob. dit spel is grotendeels geluk!

Re.*

Re. is geen Memo. lieve Senna moet jij weten :V
 

DeletedUser

Guest
1 Nippel Mantsje YH=- 140.402 20
2 TrueBloodz QOTS 117.758 22
3 Drollenkoning NULL 107.285 17
4 Act of vengeance YH=- 79.356 15
5 AeroFury MUSIC 71.935 11

nippel is oud Re. goede speler

truebloodz zie ik vaak maar is middelmatige speler maar heeft heel goed gepresteerd deze speed


sorry rest ken ik niet!


Lol, de vorige keer speelde ik op Truebloodz (de zaterdagnamiddag speed) en nu ziek ik dat een andere de nachtspeed heeft gespeeld?

Kunnen mensen bv. met de naam OwPhus woensdag namiddag inloggen misschien?
 

DeletedUser

Guest
Re.*

Re. is geen Memo. lieve Senna moet jij weten :V

lijkt er best veel op

mario, sander, eugener, da phoenix, dennis, ik, pyrr die mee speeld, nippel die afentoe meespeeld.

spelers neit: crea, slegers(die speelt ook wel eens voor mij), fmcedric, lukske reserved, dat was het wel!
 

DeletedUser10982

Guest
het niveau van .nl ligt veel lager dan de echte top van .de dat moet je wel begrijpen ik zet me zelf in low-med skilled

enige topspelers: pyrr danny mario sander johnny en maik(onderhand wel)

voor de rest zie ik geen spelers die 1 bepaald niveau elke keer kunnen opbrengen!

Lol, het niveau van .nl ligt niet zo laag, tis vooral jou niveau dat erg laag ligt ^^

:D Ik ben vooral goed in bashes :d

Volgens mij heb ik nu double post, maar kga lekker (sorry)
 

DeletedUser

Guest
lijkt er best veel op

mario, sander, eugener, da phoenix, dennis, ik, pyrr die mee speeld, nippel die afentoe meespeeld.

spelers neit: crea, slegers(die speelt ook wel eens voor mij), fmcedric, lukske reserved, dat was het wel!

Wel grappig.. je vergeet mij steeds terwijl ik toch telkens een invite kreeg :D

Maar goed, tis je vergeven schat ik geil toch niet zo erg meer op die naam Re. :p
 

DeletedUser

Guest
lijkt er best veel op

mario, sander, eugener, da phoenix, dennis, ik, pyrr die mee speeld, nippel die afentoe meespeeld.

spelers neit: crea, slegers(die speelt ook wel eens voor mij), fmcedric, lukske reserved, dat was het wel!

Ik bedoel juist de spelers die in NLS 1 Re. hadden gemaakt --> niet diegene die er nu bij zijn want op TKS speelde al 3 Memo. spelers ;-)

Kus
 

DeletedUser

Guest
1 Nippel Mantsje YH=- 140.402 20
2 TrueBloodz QOTS 117.758 22
3 Drollenkoning NULL 107.285 17
4 Act of vengeance YH=- 79.356 15
5 AeroFury MUSIC 71.935 11

nippel is oud Re. goede speler

truebloodz zie ik vaak maar is middelmatige speler maar heeft heel goed gepresteerd deze speed


sorry rest ken ik niet!


ik ben een middelmatige speler :D
Deze keer presteerde ik zo goed omdat ik hem helemaal alleen heb uitgespeeld (lastig was dat :p)
Meestal vind ik niet de juiste co's of spelen die co's op een ander account :)

PS: ken je Aerofury dan niet?
ook wel bekend in het speedwereldje toch
 

DeletedUser

Guest
Ik bedoel juist de spelers die in NLS 1 Re. hadden gemaakt --> niet diegene die er nu bij zijn want op TKS speelde al 3 Memo. spelers ;-)

Kus

Tijdje geleden dat ik in een echt georganiseerde Speed mee deed, en dat waren de speeds van het begin. Volgens mij zijn het nu meer individuen die meer en goed samenwerken dan de echte zogenaamde speed stammen. Als ik het mis heb corrigeer me, ik speel af en toe eens speed nog tegenwoordig of val soms in....

Maar degene die tegenwoordig winnen kunnen het zeker niet alleen, dat weet ik zeker. Dus ja, de ene keer doet die mee, de andere keer die weer :)

Dat maakt speed opzich wel leuk vind ik, zijn vele goede mensen die de kwaliteiten beheersen. Geluk, samenwerking etc. alles telt mee :)
 

DeletedUser

Guest
Tijdje geleden dat ik in een echt georganiseerde Speed mee deed, en dat waren de speeds van het begin. Volgens mij zijn het nu meer individuen die meer en goed samenwerken dan de echte zogenaamde speed stammen. Als ik het mis heb corrigeer me, ik speel af en toe eens speed nog tegenwoordig of val soms in....

Maar degene die tegenwoordig winnen kunnen het zeker niet alleen, dat weet ik zeker. Dus ja, de ene keer doet die mee, de andere keer die weer :)

Dat maakt speed opzich wel leuk vind ik, zijn vele goede mensen die de kwaliteiten beheersen. Geluk, samenwerking etc. alles telt mee :)

we zijn een stam als we tegenstand hebben anders is Memo allemaal individuelen die samenspelen!
 

DeletedUser

Guest
Tijdje geleden dat ik in een echt georganiseerde Speed mee deed, en dat waren de speeds van het begin. Volgens mij zijn het nu meer individuen die meer en goed samenwerken dan de echte zogenaamde speed stammen. Als ik het mis heb corrigeer me, ik speel af en toe eens speed nog tegenwoordig of val soms in....

Maar degene die tegenwoordig winnen kunnen het zeker niet alleen, dat weet ik zeker. Dus ja, de ene keer doet die mee, de andere keer die weer :)

Dat maakt speed opzich wel leuk vind ik, zijn vele goede mensen die de kwaliteiten beheersen. Geluk, samenwerking etc. alles telt mee :)

Per account mag dat wel?

Streep wouter en mij dan maar 1 of 2 x aan
 

DeletedUser

Guest
we zijn een stam als we tegenstand hebben anders is Memo allemaal individuelen die samenspelen!

We zijn ook een stam, ik zal ook altijd helpen. Maar wat ik meer probeer te vertellen is dat niet altijd iedereen mee doet. Dus dat je meer spelers op 1 account krijgt om samen te werken, dus rond de 3 accounts etc. Je kan dat een stam noemen ja :)
Als dat toegestaan is althans...

Per account mag dat wel?

Streep wouter en mij dan maar 1 of 2 x aan

Wat probeer je precies te zeggen?
 

DeletedUser27602

Guest
Tijdje geleden dat ik in een echt georganiseerde Speed mee deed, en dat waren de speeds van het begin. Volgens mij zijn het nu meer individuen die meer en goed samenwerken dan de echte zogenaamde speed stammen. Als ik het mis heb corrigeer me, ik speel af en toe eens speed nog tegenwoordig of val soms in....

Maar degene die tegenwoordig winnen kunnen het zeker niet alleen, dat weet ik zeker. Dus ja, de ene keer doet die mee, de andere keer die weer :)

Dat maakt speed opzich wel leuk vind ik, zijn vele goede mensen die de kwaliteiten beheersen. Geluk, samenwerking etc. alles telt mee :)

Hmm, tis dat ik de tik heb om speeds nooit uit te spelen, maar de laatste speeds heb ik allemaal alleen gespeeld, en veel van die laatste speeds eb ik lange tijd eerste gestaan..

Sorry babe x
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan