Speed ronde #38

DeletedUser974

Guest
Je kan je ook afvragen waarom andere hogere OD's hebben, maar toch minder dorpjes ^^
 

DeletedUser

Guest
waarom ik zo'n lage od heb, is omdat de meeste al een speler van 100k wegvagen die een mooi defence had, ik kom tot nu toe nog spelers met halve def dorpen tegen en muur 20, verder is mijn moraal een groot probleem,
 

DeletedUser

Guest
Je kan je ook afvragen waarom andere hogere OD's hebben, maar toch minder dorpjes ^^

lijkt mij duidelijk sommige spelen fair en sommige niet sommige backstabben en internen en sommige durfen wat troepen te wagen om plezier in het spel te hebben en eerlijk te spelen de eerste plaatst boeit hun minder zo je vraag beandwoord ?? :D
 

DeletedUser22618

Guest
waarom ik zo'n lage od heb, is omdat de meeste al een speler van 100k wegvagen die een mooi defence had, ik kom tot nu toe nog spelers met halve def dorpen tegen en muur 20, verder is mijn moraal een groot probleem,



Nee dat moet je even goed vertellen:)
Je hebt zo'n lage OD ranking om dat je accounts mocht internen en weigerde te delen met andere memoleden.
Vandaar dat je ook uit memo weg bent toen die nog bestond.
Is mij tenminste verteld door ex-memoleden.
Verder probeer je een ieder vrijwillig zijn dorpen te laten afgeven door te zeggen ga naar de rim en ik stuur je gs.
En o ja je bent ook een lijkenpikker om het zo maar te noemen.
Ik wals over Fresa choque heen en wie komt er gauw aanvallen als hij ziet dat die op zijn gat ligt?
Juist Bloodhgarn Elda.
Het zelfde verhaal bij Reunion en hans49..
uhm en dat andere mannetje in je stam misschien je moraalbreker??

Verder vind ik het ook vrij raar dat je een nummer 1 positie wil behouden door je dorpen uit te bouwen.
Dat zie je toch alleen echt noobs doen of ook wel puntengeilers in dit geval :D

En wat betreft Senna is aan het plannen?
man die is als baby milo al de eerste week weg gespeeld en dan gaat hij mee op reunion en helpt dat account ook naar de knoppen.
Dus ik zou daar maar niet zo op vertrouwen kopzere:)
 

DeletedUser8932

Guest
Mogen internen ?

wij hebben wel geteld 4 dorpen mogen internen.

De rest hebben wij zelf gepakt.

En hans49, als je zo arrogant een mededeling naar mij stuurd is da er om vragen.

En ja ik gebruik mijn troepen liever verstandig dan ze dood te laten lopen.:rolleyes:
 

DeletedUser974

Guest
lijkt mij duidelijk sommige spelen fair en sommige niet sommige backstabben en internen en sommige durfen wat troepen te wagen om plezier in het spel te hebben en eerlijk te spelen de eerste plaatst boeit hun minder zo je vraag beandwoord ?? :D


Internen en backstabben hoort (blijkbaar^^) bij het spel :D



Verder vind ik het ook vrij raar dat je een nummer 1 positie wil behouden door je dorpen uit te bouwen.
Dat zie je toch alleen echt noobs doen of ook wel puntengeilers in dit geval


# Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!


Lijkt me vrij normaal dat hij zo veel mogelijk punten probeert te krijgen, degene met de meeste wint :)
Lijkt me nogal zuur als je dalijk verliest, terwijl je meer dorpjes hebt, maar niet op het idee gekomen bent ze uit te bouwen ^^
 

DeletedUser

Guest
Internen en backstabben hoort (blijkbaar^^) bij het spel :D
QUOTE]

het blijft oneerlijk ik doe er niet aan mee erg goed ben ik niet maar ik zou als iedereen het fair speelt toch nog makkelijk een plaats binnen de top 20 kunnen halen maar helaas en ik vertik het om aan dat achterbakse gedoe mee te doen dus word ik bestemeld als noob waarom omdat ze mij nog nooit in de top hebben gezien nou ben ik op speeds ook niet goed maar ik heb toch een aardige ervaring conclusie backstab je niet ben je super slecht kom je dan wel eerlijk op een top plaats ben je in mijn ogen een heel erg goede speler en de enige die ik het eigenlijk tot nu toe dat heb zien doen zijn yeronimo en barbiepoppen maar hun worden weer noob genoemd omdat ze het daarna niet meer haalde omdat alle smerige trucs uit de kast worden gehaald om ze van de "troon" te stoten
 

DeletedUser

Guest
ik zal je zeggen queen, reunion hebben we zelf geveegt samen met JAm

fresca hebben wij daar een dorp van?

hans49 had ik vanaf gebleven als veroor niet zon dreig mail stuurde, dit was een reden om even een nummertje te zetten. verder vertel jij mij maar eens wie ik geinternt heb, en met mijn strategie van uitbouwen 11487 heb ik in totaal 150 man per dorp minder, pff wat is dat veel, dat maak ik wel goed met me 10 dorpen die ik meer heb dan jullie :)

oja en wie zat ff de buurt op te stoken tegen mij?? lol queen..

verder,

die mail van veroor, ik neem alles van hans is persoonlijke target

je zegt dat wij alles gratis mee liften ik zal je zeggen doet veroor dat hier dan niet? alle dorpe waaren bijna door jam geveegt en ik heb ook nog een aantal gekilled, queen plz, ik edel wat sneller als jullie, peg, dat ik strx 3 stammen op me krijg, peg.. maar ik kick niet me mede leden omdat ze aangevallen worden :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
En o ja je bent ook een lijkenpikker om het zo maar te noemen.
Ik wals over Fresa choque heen en wie komt er gauw aanvallen als hij ziet dat die op zijn gat ligt?
Juist Bloodhgarn Elda.


How how queen, nu ook niet overdrijven hé :p

Ik speelde al een week en half op mijn eentje op Fresa choque (was trouwens mijn eerste/en ook wss laatste speed) en het bleef toch vlotjes in de top10. Ik was alleen te weinig online om een strijd met jullie aan te gaan, en heb dat dan ook niet gedaan. Je had dorpje of 3 van mij genomen, maar is ook niet moeilijk als ik 12 uur niet inlog:p. Dus over Fresa heen walsen is wat overdreven... heb je nog paar dorpen geschonken omdat jij tenminste vocht voor je dorpen;).

Het klopt wel dat Bloodhgram Elda plots kwam scouten toen hij zag dat de dorpen werden uit gedeeld bij mij, en als hij de kans had gezien zou hij zeker er een paar mee pikken... want je stamgenoot is ook maar een speler uit de stam K55 die je afdreigde met anders al zijn dorpen te pakken hé Elda;).

Nuja, zat vanaf eerste speed in Memo... kende voorgeschiedenis niet, maar heb wel gemerkt dat er op speed heel veel anti-dit en anti-dat is... dat er ook heel vuil en achterbaks gespeeld wordt en veel oude rekeningen nog openstaan. Wat je ook kan merken als je eens door de speed forums bladert ;)

Succes nog verder aan de speeders, en SHW mag van mij speed winnen. Offensieve stam, zo hoort het :);)
 

DeletedUser

Guest
How how queen, nu ook niet overdrijven hé :p

Ik speelde al een week en half op mijn eentje op Fresa choque (was trouwens mijn eerste/en ook wss laatste speed) en het bleef toch vlotjes in de top10. Ik was alleen te weinig online om een strijd met jullie aan te gaan, en heb dat dan ook niet gedaan. Je had dorpje of 3 van mij genomen, maar is ook niet moeilijk als ik 12 uur niet inlog:p. Dus over Fresa heen walsen is wat overdreven... heb je nog paar dorpen geschonken omdat jij tenminste vocht voor je dorpen;).

Het klopt wel dat Bloodhgram Elda plots kwam scouten toen hij zag dat de dorpen werden uit gedeeld bij mij, en als hij de kans had gezien zou hij zeker er een paar mee pikken... want je stamgenoot is ook maar een speler uit de stam K55 die je afdreigde met anders al zijn dorpen te pakken hé Elda;).

Nuja, zat vanaf eerste speed in Memo... kende voorgeschiedenis niet, maar heb wel gemerkt dat er op speed heel veel anti-dit en anti-dat is... dat er ook heel vuil en achterbaks gespeeld wordt en veel oude rekeningen nog openstaan. Wat je ook kan merken als je eens door de speed forums bladert ;)

Succes nog verder aan de speeders, en SHW mag van mij speed winnen. Offensieve stam, zo hoort het :);)

als je goed keek viel ik je na je bericht niet meer aan :)

zal ff zegggen dat ik gestopt ben en pyrr ook

ik ben donderdag avond gestopt, op dat moment bijna 200k voor op nummer 2

en pyrr zaterdag avond, op dat moment 150k voor op nummer 2, op zondag en maandag is hij af en toe nog on geweest maar uiteindelijk heeft jam nu de vv, good luck ermee, en wie er zal winnen laat ik dus aan jullie over

mening over wereld:

eerste weken leuk.

daarna te langdraadig. je moet eigenlijk constant online zijn, en op een wereld hoeft dat niet, daarom vindt ik dit een langdurige speed.

verder was het best saai, en op iedereen had je wel een kut moraal.

gl SHW, KH, JAM
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
spijtig dat jullie gestopt zijn ;)

Ik had het al gezien dat er iets niet klopte (en ook gehoord)

Veel succes verder.

Enige voordeel daaraan is dat ik nu wel eerste sta:D
 

DeletedUser974

Guest
mm, word t toch nog spannend wie er gaat winnen, top 5 zit binnen 120k
 

DeletedUser

Guest
ja inderdaad, spannend wordt het zeker:D


Wie ben jij op de speed?
Of ben je gewoon een toeschouwer :D
 

DeletedUser

Guest
Het lijkt of er op de speeds de laatste tijd meer en meer mensen zijn die het nodig vinden om achterbaks te vechten. Je sluit een PB met iemand en vervolgens als je het niet verwacht... bam .. je dorpjes naar de haaien.
Een normale aanval niet overleven... ok... maar op zo'n manier .....
Toch jammer..... gelukkig valt bij mij de schade nu nog mee.... en heb ik meer dorpen dan ervoor :rolleyes: maar dit soort spelers zouden van mij een ban mogen krijgen. Helaas in de praktijk niet te controleren etc.


It's time to strike back.. !!!

De volgende speed ga ik denk ik maar een stam oprichten...

-NMB- No More Backstabbing:D
 

DeletedUser

Guest
Tgoh, jammer van al die achterbakse dingen. Maar het was al zo van dag 1, tot nu toe nog altijd. Kan ik je dat best zeggen.

Maar we zien wel wie er speed wint. Ik heb al mooi gedacht wie er gaat winnen. :)
 

DeletedUser20728

Guest
SWH gaat winnen stamsgewijs.. domineerd zon kleine 40% van de punten denk ik..
Ligging is ultiem. JAM ingesloten en die gevenop of stoppen voor het grootste deel..
DiBO doet het niet slecht maar word ook al snel genoeg aardig ingesloten.
KH stelt niet veel voor volgens mij maar dit zal wel aan mij liggen omdat ik hier aardig ver uit de buurt lig haha:p
 

DeletedUser17095

Guest
SWH gaat winnen stamsgewijs.. domineerd zon kleine 40% van de punten denk ik..
Ligging is ultiem. JAM ingesloten en die gevenop of stoppen voor het grootste deel..
DiBO doet het niet slecht maar word ook al snel genoeg aardig ingesloten.
KH stelt niet veel voor volgens mij maar dit zal wel aan mij liggen omdat ik hier aardig ver uit de buurt lig haha:p

idd shw gaat winnen :d
ik ben ook gestopt zijn exames en zal geedeld worden tussen die tijd
maar heb mijn dorpjes niet aan noobs gegeven maar aan manomars :d
 
Bovenaan