Speed ronde #38

DeletedUser

Guest
en ben alweer geadelt :D stond wel aardig met aanval voor iemand met 1 dorp stond 13e :D
 

DeletedUser

Guest
edje369





ik Wil je even vertellen over zijn zielige praktijken.



Deze speler had nap stammen onderling een een Bond onder spelers. blijkbaar is deze speler niet te vertrouwen wanneer ik 2 dorpen cleart. neemt hij ze snel over en hij wilt ze niet terug geven ik vind dit heel zielig. daardoor dat ik nu niet meer zo goed groeide koste me veel legers
 

DeletedUser

Guest
edje369





ik Wil je even vertellen over zijn zielige praktijken.



Deze speler had nap stammen onderling een een Bond onder spelers. blijkbaar is deze speler niet te vertrouwen wanneer ik 2 dorpen cleart. neemt hij ze snel over en hij wilt ze niet terug geven ik vind dit heel zielig. daardoor dat ik nu niet meer zo goed groeide koste me veel legers

beste,

vind het niet leuk dat je me hier wat zwart komt maken, terwijl jij diegene bent die een nap aanvalt.
jij bent de speler die niet naar andere wil luisteren, iedereen je regels en wetten wil opleggen.
dat er dan eens een speler tegen je in gaat, dan ga je liggen bleiten.

zal even uitklaren wat er gebeurde misschien?

al dagen lang ben ik een speler aan't aanvallen, was hem zelfs al aan't edelen.
komt meneer, omdat hij tussen een stam ligt waar hij bang voor is, mij een beetje zeggen welke dorpen hij dicht bij mij wil nemen.
neen, niet zeggen, eisen.
dat ik hem zeg dat ik al met die dorpen bezig ben, maakt hem helemaal niets uit, want hij denkt omdat hij in een stam zit, die al zoveel speeds gewonnen heeft, dat hij alles maar kan opeisen.
nu ja, we praten nog wat en hij steld zowat zen grenzen vast, waar ik me volgens hem moet aan houden.
terwijl ik hem vertel dat ik men grens zelf bepaal en zeg hem waar die ligt, maar toch denkt meneer nog steeds dat hij iedereen zijn wil kan opleggen.
en krijgt hij zijn zin niet, dan gaat hij gewoon een nap aanvallen en me hier wat zwart maken?
ik pik dat gewoon niet..

mvg..edje369
 

DeletedUser17095

Guest
beste,

vind het niet leuk dat je me hier wat zwart komt maken, terwijl jij diegene bent die een nap aanvalt.
jij bent de speler die niet naar andere wil luisteren, iedereen je regels en wetten wil opleggen.
dat er dan eens een speler tegen je in gaat, dan ga je liggen bleiten.

zal even uitklaren wat er gebeurde misschien?

al dagen lang ben ik een speler aan't aanvallen, was hem zelfs al aan't edelen.
komt meneer, omdat hij tussen een stam ligt waar hij bang voor is, mij een beetje zeggen welke dorpen hij dicht bij mij wil nemen.
neen, niet zeggen, eisen.
dat ik hem zeg dat ik al met die dorpen bezig ben, maakt hem helemaal niets uit, want hij denkt omdat hij in een stam zit, die al zoveel speeds gewonnen heeft, dat hij alles maar kan opeisen.
nu ja, we praten nog wat en hij steld zowat zen grenzen vast, waar ik me volgens hem moet aan houden.
terwijl ik hem vertel dat ik men grens zelf bepaal en zeg hem waar die ligt, maar toch denkt meneer nog steeds dat hij iedereen zijn wil kan opleggen.
en krijgt hij zijn zin niet, dan gaat hij gewoon een nap aanvallen en me hier wat zwart maken?
ik pik dat gewoon niet..

mvg..edje369

njah ik denk dat: palkia owner edje wou zwart maken maar dat hij in zijn eigen val valt en dat hij zichzelf zwart maakt !

mvg,
ninpofreak !
 

DeletedUser

Guest
wat saai hier laatste tijd :p laat ik maar weereens reageren :D hoe loopt de speed nu
 

DeletedUser19580

Guest
Mwa, Memo is een zielige stam, Beetje proberen te zorgen dat mensen uit sherwood werden geband, Mijn complimenten,

En voor de rest, Mwa gebeurt weing
 

DeletedUser

Guest
Mwa, Memo is een zielige stam, Beetje proberen te zorgen dat mensen uit sherwood werden geband, Mijn complimenten,

En voor de rest, Mwa gebeurt weing

dat memo zielige kunstjes uithaalde zoals backstabben en interneren dat wist ik maar nu ook nog zoiets :eek: als je zo probeert te winnen dan ben je gewoon ziek en helemaal verslaafd aand dit spel zowiezo als je probeert te winnen dan is dat gewoon ziek komop jongens probeer eens eerlijk te winnen bouw legers en dump die op elkaar

ps:eek:mdat deze post niet als spam mag worden gezien voeg ik er nog iets aan toe

wat zijn de verdere verwachtingen nog oorlogen in de planning??:D
 

DeletedUser19580

Guest
Ik zit niet bij sherwood,

Maar ik ben angle of death, Ik hoop dat memo kapot gaat!

En ik vraag me af of blodhgarm elda dit gaat winne,

Hij zei tegen mij, Kom op ik neem je dorpen en jij begint ergens anders en ik stuur je gs ik zei terug daar doe ik niet aan zei hij spijtig!

Kheb nog niks gemerkt
 

DeletedUser

Guest
Ik zit niet bij sherwood,

Maar ik ben angle of death, Ik hoop dat memo kapot gaat!

En ik vraag me af of blodhgarm elda dit gaat winne,

Hij zei tegen mij, Kom op ik neem je dorpen en jij begint ergens anders en ik stuur je gs ik zei terug daar doe ik niet aan zei hij spijtig!

Kheb nog niks gemerkt

Alleen omdat jij in het begin van het spel constant werd gefarmd door mij aka baby milo zegt al genoeg :)
 

DeletedUser974

Guest
t gaat goed met Blodhgarm Elda zie ik, ruim 160k voorsprong.
Maar tot 24 december is nog lang, ben benieuwd of er nog wat leuks gaat gebeuren :)
 

DeletedUser

Guest
ik speel niet meer en aangezien ik niet echt meer op de hoogte ben komt er geen kritiek vandaar dat het zo stil is:D

Zal ik dan maar eens kritiek geven :D
Voor jullie vragen wie ik ben, ik ben Trueboodz, de huidige nummer 2 van de speed.

Waarom heeft Elda zo een lage OD ranking?
Memo. ging deze speed toch owen, waar zijn ze :eek:
Schalkstad is echt goed bezig , alle respect voor hem :)

En er gingen toch veel toppers in deze speed meedoen, waar zijn die allemaal?


Hopelijk komt er nu terug wat actie op het forum:p
 
Bovenaan