Speed ronde #38

DeletedUser

Guest
image.php
 

DeletedUser15947

Guest
SWH gaat winnen stamsgewijs.. domineerd zon kleine 40% van de punten denk ik..
Ligging is ultiem. JAM ingesloten en die gevenop of stoppen voor het grootste deel..
DiBO doet het niet slecht maar word ook al snel genoeg aardig ingesloten.
KH stelt niet veel voor volgens mij maar dit zal wel aan mij liggen omdat ik hier aardig ver uit de buurt lig haha:p

En head. ownt gewoon.
 

DeletedUser

Guest
waar zijn ze dan gebleven??;) de nummer een stam was shw daarna kwam de backstabbende stam memo..:mad:en op de nummer 3 stondDIBO!!!:Donze stam!!;) en head niet meer gezien!!:p
 

DeletedUser

Guest
waar zijn ze dan gebleven??;) de nummer een stam was shw daarna kwam de backstabbende stam memo..:mad:en op de nummer 3 stondDIBO!!!:Donze stam!!;) en head niet meer gezien!!:p

Head. eindigde als 5de en was een **harde éénpersoonsstam. We hebben pureownage gedaan op de buren van SHW & Unite, (Dibo lag ver maar ach:rolleyes:) alleen we begonnen iets te laat.
 

DeletedUser15947

Guest
Head. eindigde als 5de en was een **harde éénpersoonsstam. We hebben pureownage gedaan op de buren van SHW & Unite, (Dibo lag ver maar ach:rolleyes:) alleen we begonnen iets te laat.

Uiteindelijk déden ze zowaar nog wat tegen ons, nadat we bezig waren geweest met Munaivert :D Nuja 'ze'... Schalkstad.
 
Bovenaan