speculatie toekomst W5

DeletedUser33698

Guest
Johhnie mooie post.
Alleen jammer dat je al uitsluit dat de bg tussen HRS en KIWI niet blijft bestaan.....

Maar hoe zou het dan gaan? Jullie zeggen ook dat die van .fall zeker blijft bestaan, dus dan heb je HRS, KIWI en .fall...

Of dan zou HRS vs .fall kunnen en KIWI die neutraal blijft.

Anders zou het nogal saai worden denk ik, als de top 3 stammen bg hebben.
 

DeletedUser16768

Guest
Oke we gaan voor de beste grap.
Iedereen doet aan wereldvrede, alleen vertellen we de leden van CT. niks:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Johhnie mooie post.
Alleen jammer dat je al uitsluit dat de bg tussen HRS en KIWI niet blijft bestaan.....

Voor HRS is er nog uitbreiding genoeg, maar voor KIWI dan? Dan zitten jullie toch geheel vast?
 

DeletedUser7104

Guest
Voor HRS is er nog uitbreiding genoeg, maar voor KIWI dan? Dan zitten jullie toch geheel vast?

Volgens mij komt HRS ook klem te liggen tegen hun bg -A-B-? Of zie ik dit fout.

Daarnaast neem ik vooralsnog aan dat HRS niet heel [Add] zal recruiten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Volgens mij komt HRS ook klem te liggen tegen hun bg -A-B-? Of zie ik dit fout.

Daarnaast neem ik vooralsnog aan dat HRS niet heel [Add] zal recruiten.

Vast tegen -A-B-? Eerder tegen ODIN dan...
 

Deleted User - 220560

Guest
Mooi mooi bericht Lil-john

Ik denk dat de grootste stammen geen oorlog zullen ontketenen want er zijn voor hun nog Uitbreidings mogelijkheden genoeg die makkelijker zijn
 

DeletedUser

Guest
Mooi mooi bericht Lil-john

Ik denk dat de grootste stammen geen oorlog zullen ontketenen want er zijn voor hun nog Uitbreidings mogelijkheden genoeg die makkelijker zijn

Ja, maar uiteindelijk zal het er wel van moeten komen:p
Hopelijk dat wij er dan nog zijn om lekker wat mee te doen
 

DeletedUser

Guest
Nou nou nou. Blijkbaar zijn er héél wat mensen die hier aandacht aan vestigen maar hun mening hier niet neerpennen. EN blijkbaar gaan er hééél wat geruchten de ronde dat ik wat stammen tegen elkaar probeer op te zetten?

Toch wel prachtig om te zien nu ik eindelijk mijn keuze heb gemaakt dat ik direct bekogeld wordt met vannalles en nog wat.

  • Ik ben een slechte verliezer.
  • Ik wil stammen tegen elkaar opzetten met mijn topic.
  • Ik zit in HRS alleen maar om goed veilig te zitten tegen de rest. ( Vooral KIWI dan )

Aan de mensen die dit respectievelijk neerpennen op hun fameus forum, gelieve het hier eens te zeggen of in PM, want achterbaks gedoe is toch ook maar wat zwakjes hé? ;)

Ik heb van zowel HRS als KIWI als .Fall als Koekje woorden gekregen waarvan jullie allemaal jullie BG's schaden. Meestal stond er wel het "Als of Mocht" woordje voor.

Mocht dat gaan gebeuren dan zouden...

Als we in die situatie geraken kunnen wij...

Dus zeg het AUB hier of in PM als je het niet wil verkondigen voor heel W5, maar geen gekak achter de rug aub. ;)

@ Ambiorix:

Als ik een slechte verliezer was zou ik dan als meest eervolle speler nog steeds Lunchtime nemen? De enige speler die effectief met timen dorpen van mij heeft afgenomen. Lunchtime overklast mij in alle aspecten. Zet ons naast elkaar en ik voel me een n00b, dus "tegen mijn verlies" kan ik zeker wel! ;)

Eerst was ik met de woorden van David erg geliefd in KIWI, en nu wordt er al plotseling slecht gesproken achter mijn rug? Komaan zeg.. Op wat trekt dat dan wel?

Graag reacties. I love it! ;)
 

DeletedUser

Guest
je bent ook stammen tegen elkaar aan het opzetten lil :D nu alweer mee bezig, stokert die je bent!
 

DeletedUser

Guest
je bent ook stammen tegen elkaar aan het opzetten lil :D nu alweer mee bezig, stokert die je bent!

Ik heb de uitspraken niet gemaakt van de stammen, toch?
Ik zou zelfs nog een stapje verder kunnen gaan en alles hier effectief plaatsen? Maar dat is dan weer schending van de privacy.

Ik hou het hier tenminste interessant! :D Beat that! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Goede stammen denken wel beter na dan wat opstokerige(leuk woord zeg) woorden die lil-John hier zegt :)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb de uitspraken niet gemaakt van de stammen, toch?
Ik zou zelfs nog een stapje verder kunnen gaan en alles hier effectief plaatsen? Maar dat is dan weer schending van de privacy.

Ik hou het hier tenminste interessant! :D Beat that! :cool:

Nee maar het feit dat je laat blijken dat je iets bij de "grote" stammen hebt gelezen maakt ze wel achterdochtig natuurlijk. Probeer je echte intenties niet te verbergen dan. ;)
 

DeletedUser

Guest
Nee maar het feit dat je laat blijken dat je iets bij de "grote" stammen hebt gelezen maakt ze wel achterdochtig natuurlijk. Probeer je echte intenties niet te verbergen dan. ;)

Ik heb niks gelezen.. Ze hebben het zelf voorgesteld.. :)

Het topic kwam er omdat er ( kan je zelf nog nalezen ) bij het topic "[Add] stopt" over dit werd gepraat. Dan kon ik heel deze bazaar daar geplaatst hebben op pagina weet ik veel. Nu is dit een onderwerp die kan blijven aanslepen, en zullen er mensen uiteindelijk kunnen zeggen: IK HAD GELIJK!
 

DeletedUser33698

Guest
En toen was er weer leven in w5. :p

Nice job lil :D

Lolz, maar jongens komaan, lil een slechte verliezer noemen? Ik vind dat hij redelijk goed tegen zijn verlies kan tegenover sommige anderen. Dit topyc is gwn bedoelt om w5 even boeiend te houden in deze 'saaie' periode. Voor deze post kwam hier bijna niemand...

Trouwens, als stammen nu gaan twijfelen aan bg's door wat lil hier schrijft, zal er al wel een beetje twijfel hiervoor zijn geweest...
 

DeletedUser16114

Guest
Het is leuk om te lezen allemaal. Speculaties alom:D

Maargoed, ik denk niet dat .fall, koekje en KIWI met elkaar in oorlog komen... Ik denk dat iedereen voor de RIM gaat..

Of iedereen valt masaal Lil aan!!:eek::D
 

DeletedUser

Guest
Ik speculeer niet, koekjes doen alleen aan speculaas.

Wel leuk om te zien dat in veel reacties koekje wordt afgeserveerd als een BG stam die een allemansvriend is en tegelijkertijd als doorslaggevende factor wordt aangekaart in bepaalde oorlogs figuren.

Als nederig koekje, kan ik me niet anders als vereerd voelen met deze breed verspreide mening over onze kruimel federatie.

Eerst maar eens zien wie er terugkomen van de zomervakantie en dan inderdaad maar eens flink ergens de fik inzetten, ipv hetresultaat na de UP-R val te herhalen, wat neerkwam op een internslag om het vrijgevallen ADD deel.

Van meet af aan heeft onze stam aangegeven in diplo-docus berichten naar die en gene, dat koekje in beginsel aan niemand gebonden is, en slechts doelen kiest die voor de voeten liggen. De eerste aanval op een lid van koekje, van welke stam dan ook, betekend een antwoord van alle koekjes op die stam/speler. Tot op heden is iedereen braaf geweest en heeft ons dus niet tegen zich in het harnas gejaagd. Ook ik ben zeer benieuwd of het wijs is ons wel tegen de haren in te strijeken. In aantallen zijn we makkelijk te verslaan, maar als we naar stamformaat en activiteitspercentage kijken denk ik dat er toch een leuke adder onder het gras zit, die de agressor in de kont kan bijten.

Al is het nu ook bij ons even erg rustig door de zonaanbidders hun welverdiende 2 weekjes zand zon en zuipen te gunnen.

Dus toch een voorzichtige speculaasie...wellicht wordt het in september toch wel wat drukker op W5. Wij hoepen het overigens wel.
 
Bovenaan