SoC tegen ²B0RG², B0RG en Unicum?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
1. Ik heb veel ervaring!
2. heb je nooit leren schrijven? verleden tijd nooit met dt!
3. Iederen moet mij nu aanvallen, ik wil nog aan de 1 mill verslagen tegenstanders als verdediger geraken, maar daarvoor heb ik jullie hulp nodig :D

1. Crissie zei het al (en die herkend zijn soortgenoten:D)
2. misschien kun je wel nederlands maar dat heeft niks met tactiek van tribalwars te maken..
3. Je bent 'gestopt' na enige tegenslag wat boeien die statts?? als je echt ervaren bent ga je gewoon weer aan je wederopbouw beginnen..
 

DeletedUser7072

Guest
1. Crissie zei het al (en die herkend zijn soortgenoten:D)
2. misschien kun je wel nederlands maar dat heeft niks met tactiek van tribalwars te maken..
3. Je bent 'gestopt' na enige tegenslag wat boeien die statts?? als je echt ervaren bent ga je gewoon weer aan je wederopbouw beginnen..

+ als je ervaren bent post je niet van die domme replys zoals 'Jullie denken mss dat ik niet ervaren ben....Maar ik ben wel ervaren heeeeeel ervaren'.

Dat is voor mij al genoeg bewijs van je nooberigheid en dan ga je een ander nog bekritischeren wegens spelling..... Dat is echt kansloos :rolleyes:

1. Ik heb veel ervaring!

Met dorpjes verliezen ben je idd zeeeer ervaren!

Maar op andere punten....


a.k.a. je bent noob. :eek:

Jij niet wou je zeggen :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Kerel er waren geen edels, dat vertelde de reistijd me allang :p
En bovendien is zeker de helft van de def mijn eigen def. Dus wat maakt dat extra beetje zekerheid uit als een gek 2 kaarten verderop gaat aanvallen. Je had het sowieso niet gered :eek:

Ik zie heus wel welke aanvallen fakes zijn en welke niet

Jij kan toch lezen ? Ik zeg dat die ene aanval niet geanuleerd werd... Dus daar zaten idd nog geen edels bij, want die zouden bij een ietswat dichter dorp komen =).
 

DeletedUser

Guest
3. Je bent 'gestopt' na enige tegenslag wat boeien die statts?? als je echt ervaren bent ga je gewoon weer aan je wederopbouw beginnen..

Ik heb gwn geen zin meer om op W3 te beginne, ik speel wel nog op W1, W4 en W7
 

DeletedUser

Guest
Als je zoooooo ervaren zou zijn, weet je ook donders goed dat je geen dubbelposts mag maken op het algemene forum..:)
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk als je afkomt met 10 man die elk 5 clears sturen...

Wauw 50clearS...:rolleyes:
Het kan wel voor een deuk in je defense zorgen maar het is toch niets om je zorgen over te maken...

Ik snap niet dat je zo een drama maakt over wat aanvallen en dan gaat zagen voor meer aanvallen zodat je wat hoger komt in de verslagen tegenstanders rang, flauwe excuses volgens mij.
 

DeletedUser

Guest
Jij kan toch lezen ? Ik zeg dat die ene aanval niet geanuleerd werd... Dus daar zaten idd nog geen edels bij, want die zouden bij een ietswat dichter dorp komen =).

kerel met je fake aanvallen xD
had me allang voorbereid op jou scoutaanvallen die andere 10 die te makkelijk te doorzien waren. Maarja wie stuurt de aanvallen om 12 uur smiddags :eek: Dan is iedereen online en ja met een beetje rekenen zie je precies wat eraan komt :D

Jij bent gewoon een schande voor je stam, met die actie is die ene domme clear niks
 

DeletedUser

Guest
kerel met je fake aanvallen xD
had me allang voorbereid op jou scoutaanvallen die andere 10 die te makkelijk te doorzien waren. Maarja wie stuurt de aanvallen om 12 uur smiddags :eek: Dan is iedereen online en ja met een beetje rekenen zie je precies wat eraan komt :D

Jij bent gewoon een schande voor je stam, met die actie is die ene domme clear niks

10 ? ... Kan jij nu al niet meer tellen ook ? Ik tel er 6 , en dan nog die ene domme clear. Hopelijk stuur je op je volgend dorp geen 4 edelmannen ipv 1 per aanval, aangezien je zo'n moeite hebt met tellen...
:)
 

DeletedUser

Guest
Moeite met tellen? Jij hebt een paar dagen voor deze aanval nog een aanval gedaan, maar dat ben je zeker ook zsm vergeten :D
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk als je afkomt met 10 man die elk 5 clears sturen...

Ik heb ongeveer 6? 7? dorpen van jou genomen en heb in totaal misschien maar 5 clears gestuurd. 2 dorpen heb ik overgenomen zonder een clear te sturen (als je geen kazerne hebt, heb je weinig troepen hé)

Nu zal Japeroen afkomen met het verhaal dat hij een dorpje van mij een Brammetjegup kon nemen zonder te timen. Dat was inderdaad mijn fout, ik had de vv voor brammetje en kon door omstandigheden niet online komen, toen ik online kwam zag ik pas dat de dorpen overgenomen waren. Nog geen 2 uur later had ik het dorpje al terug en een paar uur later brammetje ook.

Verder om even ontopic te gaan. Ik heb niet echt de indruk dat er veel sprake is van een oorlog, ik heb die indruk ook nooit gehad. Ik denk dat velen het begrip oorlog wat verkeerd interpreteren.
 

DeletedUser

Guest
inderdaad,

Niks oorlog.. Gewoon pure haat/liefde verhouding:p
(geldt alleen voor ²B0RG² en west B0RG. SOC zit te ver weg van de rest..)

Maar er vinden eigenlijk geen georganiseerde aanvallen plaats volgens mij. Maar wat niet is kan nog komen :D
 

DeletedUser

Guest
Vraag me af of velen wel meerdere fatsoenlijk aanvalsdorpen hebben daar :confused:
 

DeletedUser

Guest
note: jullie praten hier voortdurend over mij, terwijl dit topic eigenlijk over de oorlog tussen soc en borg gaat...
 

DeletedUser7826

Guest
Mods mag dit topic dicht niemand praat nog over een oorlog tussen SoC en B0RG, ²B0RG² en Unicum en vlgns mij is die er ook helemaal niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan