SoC tegen ²B0RG², B0RG en Unicum?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
28
knap, wel 9 vijandelijke overnames in een week!

red hell zei:
Klopt niet helemaal, want Japeroen is niet enkel door SoC overgenomen, ik heb er ook enkele (4) dorpen van
dus heeft 2B0RG2 weer een pluspuntje, want niet alle dorpen van hem zijn naar SoC gegaan
wat je dus wil zeggen is dat je een speler die wordt aangevallen, snel snel kickt en er dan nog trots op bent dat je capabel bent om 4 dorpen van hem te nemen.
EN DAT ZIE JIJ ALS EEN PLUSPUNT VOOR JE STAM??? o_O
 

DeletedUser

Guest
=wat je dus wil zeggen is dat je een speler die wordt aangevallen, snel snel kickt en er dan nog trots op bent dat je capabel bent om 4 dorpen van hem te nemen.
EN DAT ZIE JIJ ALS EEN PLUSPUNT VOOR JE STAM??? o_O


nee hij werdt gekickt omdat hij geen ervaring hadt soc waren bezig met hem aan het edelen maar toch konden wij nog 4 dorpen pakken dus hadden soc niet de volle winst
 
Reactiescore
28
lol, netto maak je nog steeds massa's verlies, muts
je hebt een speler, die kick je => al z'n dorpen verlies
je pakt er 4 dorpen van terug.
conclusie: verlies = al z'n dorpen - 4

dat je mensen kickt zodat ze niet in de statistiekjes bij jullie horen suckt echt balls ;)

@ effex: als het geen oorlog is, waarom heb je dan de hoofdstam nodig? en waarom post je dan OORLOGSSTATISTIEKEN ?
 

DeletedUser

Guest
Om weer ontopic te gaan, want het ging toch echt over SoC tegen 2b2 en borg. En ik heb de hoofdstam niet nodig hoor, 2b2 ook niet. De statistieken postte ik om aan te geven dat je het geen oorlog kan noemen, maar dat er wel dorpjes worden gepakt over en weer..
 

DeletedUser7072

Guest
lol, netto maak je nog steeds massa's verlies, muts
je hebt een speler, die kick je => al z'n dorpen verlies
je pakt er 4 dorpen van terug.
conclusie: verlies = al z'n dorpen - 4

dat je mensen kickt zodat ze niet in de statistiekjes bij jullie horen suckt echt balls ;)

@ effex: als het geen oorlog is, waarom heb je dan de hoofdstam nodig? en waarom post je dan OORLOGSSTATISTIEKEN ?

Er zijn meer mensen die ook dorpen verliezen en niet worden gekicked, Zo'n stam zijn wij niet. Dat Japeroen ontslagen werd had andere oorzaken die ik hier niet rond ga strooien ;)

Killed heeft niet gezegd dat 2b2 daardoor dorpjes winst zou hebben enkel dat SoC niet de volle winst zou halen :rolleyes:
 

DeletedUser1410

Guest
Dit gaat dus egt niet meer over SoC en 2B2.
Dat Cervix ons helpt ligt meer aan het feit dat zei gewoon een zusterstam zijn aan de andere kant van de wereld waar sommige van ons contact mee hebben. Dit heeft verder geen betekenis, behalve als we veel verder in het spel zitten.

En pest die Japeroen niet zo, kan hij er wat aan doen dat ie zo dom is?
 

DeletedUser

Guest
Dit gaat wel over SoC, ik weet nu wel heel zeker dat ze de strijd gaan verliezen :eek:


Aanvaller: CiSi
Dorp: *03 - Titan (220|354) K32

Aantal: 0 0 7150 0 0 2500 0 0 300 0 0 0
Verliezen: 0 0 7150 0 0 2500 0 0 300 0 0 0


Verdediger: Snooz
Dorp: FPC Veldzicht (96|369) K30

Aantal: 29472 39458 0 32552 2480 0 0 1621 0 0 2 0
Verliezen: 331 734 0 764 49 0 0 7 0 0 0 0


Whahaha dan ben je toch slecht nietwaar!! Ik heb 30k en die kerel valt over 60 uur aan.. Wie is er meer noob? SoC of een noob van 30k xD
 

DeletedUser1410

Guest
Een noob van 30k is ook echt een noob van 30k, en niet eentje van 30k met teveel verdediging. Dan ben je geen noob meer, maarja, bijna iedereen is de definitie van noob vergeten. Helaas helaas, hopelijk komt het ooit nog goed met onze game wereld. Maarja Cisi heeft hier niet egt een slimme actie. Gebeurt iedereen wel es.
 

DeletedUser

Guest
Iedereen? Dit is de 2e aanvalsreeks =)

Nu weet ie wat ie de volgende x weer kan verwachten xD
Maar ik verwacht dat die vriendjes heeft in K30 waar ik zit
 

DeletedUser

Guest
Iedereen? Dit is de 2e aanvalsreeks =)

Nu weet ie wat ie de volgende x weer kan verwachten xD
Maar ik verwacht dat die vriendjes heeft in K30 waar ik zit

zo afschikkend is dat troepenaantal nou ook weer niet..

als er na tien clears dit nog staat dan kun je je gaan afvragen was het een nuttig gebruik van mijn off legers:eek:

Aantal: 68454 100266 0 20338 3895 0 1 1872 0 0 0 0
 

DeletedUser7826

Guest
Dit gaat wel over SoC, ik weet nu wel heel zeker dat ze de strijd gaan verliezen :eek:


Aanvaller: CiSi
Dorp: *03 - Titan (220|354) K32

Aantal: 0 0 7150 0 0 2500 0 0 300 0 0 0
Verliezen: 0 0 7150 0 0 2500 0 0 300 0 0 0


Verdediger: Snooz
Dorp: FPC Veldzicht (96|369) K30

Aantal: 29472 39458 0 32552 2480 0 0 1621 0 0 2 0
Verliezen: 331 734 0 764 49 0 0 7 0 0 0 0


Whahaha dan ben je toch slecht nietwaar!! Ik heb 30k en die kerel valt over 60 uur aan.. Wie is er meer noob? SoC of een noob van 30k xD

Wow wel 30k speer, zwaard en boog!!! Echt knap!!! En nog niet eens allemaal van jezelf.....:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
zo afschikkend is dat troepenaantal nou ook weer niet..

als er na tien clears dit nog staat dan kun je je gaan afvragen was het een nuttig gebruik van mijn off legers:eek:

Aantal: 68454 100266 0 20338 3895 0 1 1872 0 0 0 0

Ik heb er in totaal wel 24 veeg legers op gegooid :eek::eek:

En ik ben ook niet doorgebroken nee :eek::eek:
 
Reactiescore
28
Wow wel 30k speer, zwaard en boog!!! Echt knap!!! En nog niet eens allemaal van jezelf.....:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

hij heeft 30K punten, muts
dan heb je geen 30K speer zwaard en boog staan
en dan nog ^^
aanvallen over 60h versturen = loos en dom
tenzij je een grote gecoördineerde aanval doet waarbij er ook fakes van ver komen, en vegen van dichtbij etc.
 

DeletedUser

Guest
Dit gaat wel over SoC, ik weet nu wel heel zeker dat ze de strijd gaan verliezen :eek:


Aanvaller: CiSi
Dorp: *03 - Titan (220|354) K32

Aantal: 0 0 7150 0 0 2500 0 0 300 0 0 0
Verliezen: 0 0 7150 0 0 2500 0 0 300 0 0 0


Verdediger: Snooz
Dorp: FPC Veldzicht (96|369) K30

Aantal: 29472 39458 0 32552 2480 0 0 1621 0 0 2 0
Verliezen: 331 734 0 764 49 0 0 7 0 0 0 0


Whahaha dan ben je toch slecht nietwaar!! Ik heb 30k en die kerel valt over 60 uur aan.. Wie is er meer noob? SoC of een noob van 30k xD

Njah...Wel noob van je om troepenaantallen op het forum van je te posten.
Helaas is dit 1 van de aanvallen die zou moeten geanuleerd worden, maar daar was ik net iets te laat voor =).
Al helemaal lame is het van je dat je het niet af kunt zonder hulp van een andere (wellicht veel grotere) speler. Een beetje speler had gewoon dan de clears gedodged en de edels afgemaakt. Njah, vriendjespolitiek .
Zou ik echt je dorpje willen had ik er wel meer clears op gegooit zeker ? Of daar niet aan gedacht ? Zowiezo heb ik hier nog clears genoeg over hoor =).

Nog eens benadrukken. Erg zwak van je om "onder bescherming van" te spelen.

Wie is hier nu weer de noob ?
 

DeletedUser

Guest
hij heeft 30K punten, muts
dan heb je geen 30K speer zwaard en boog staan
en dan nog ^^
aanvallen over 60h versturen = loos en dom
tenzij je een grote gecoördineerde aanval doet waarbij er ook fakes van ver komen, en vegen van dichtbij etc.

Origineel was dit de bedoeling. Maar door tijdsgebrek (examens& geen zin om snachts mijn aanvallen te versturen) heb ik dan het hele gebeuren maar afgeblazen.
 

DeletedUser

Guest
Njah...Wel noob van je om troepenaantallen op het forum van je te posten.
Helaas is dit 1 van de aanvallen die zou moeten geanuleerd worden, maar daar was ik net iets te laat voor =).
Al helemaal lame is het van je dat je het niet af kunt zonder hulp van een andere (wellicht veel grotere) speler. Een beetje speler had gewoon dan de clears gedodged en de edels afgemaakt. Njah, vriendjespolitiek .
Zou ik echt je dorpje willen had ik er wel meer clears op gegooit zeker ? Of daar niet aan gedacht ? Zowiezo heb ik hier nog clears genoeg over hoor =).

Nog eens benadrukken. Erg zwak van je om "onder bescherming van" te spelen.

Wie is hier nu weer de noob ?

Kerel er waren geen edels, dat vertelde de reistijd me allang :p
En bovendien is zeker de helft van de def mijn eigen def. Dus wat maakt dat extra beetje zekerheid uit als een gek 2 kaarten verderop gaat aanvallen. Je had het sowieso niet gered :eek:

Ik zie heus wel welke aanvallen fakes zijn en welke niet
 

DeletedUser

Guest
nee hij werdt gekickt omdat hij geen ervaring hadt soc waren bezig met hem aan het edelen maar toch konden wij nog 4 dorpen pakken dus hadden soc niet de volle winst

1. Ik heb veel ervaring!
2. heb je nooit leren schrijven? verleden tijd nooit met dt!
3. Iederen moet mij nu aanvallen, ik wil nog aan de 1 mill verslagen tegenstanders als verdediger geraken, maar daarvoor heb ik jullie hulp nodig :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan