Snow vs shh

DeletedUser

Guest
2. vervolgens ging Tasmanian zonder overleg met de fuserende frontspelers een massa op snow plannen. goed initiatief, maar het verkeerde moment gezien de lopende fusies aan het front Ik heb een week gewacht op actie, maar die kwam niet natuurlijk want de frontspelers waren er niet klaar voor
3. Nadat Goku een grote bek van Tasmanian gehad had (Tasmanian presenteerde zich als stamleider, terwijl in SHH iedereen gelijk is) verliet Goku de stam.
4. Tasmanian kwam met het idee om 4 nieuwe leden te recruiten waarvan achteraf blijkt dat in ieder geval penny een hopeloze positie had. We gingen er vanuit dat JIJ wel wist wie je uitnodigde Tasmanian
5. Toen de crash van Penny bekend werd (en hier besproken werd!) leavde Tasmanian ineens

Als iedereen gelijke rechten heeft in SHH, wat voor zover ik weet ook zo is, dan zijn bijna al je punten invalid. Mensen kunnen gerust de mass weigeren. Meerderen waren er mee akkoord gegaan en voor zover ik weet, kwam de commentaar over enkele acties houden met fakes en enkele clears pas nadat het plan van de massa gelekt was.

Goku had een groot temperament en luisterde niet naar de vraag om mee te doen. Mee doen aan een actie die het enkel maar makkelijk kan maken voor de front spelers, kan toch enkel maar gunstig zijn voor de stam? Fuserend of niet, een massa zou gewoon beter zijn geweest met waarschijnlijk een groter dorpenverlies dan er nu is voor Snow.

Er was tijdens het sámen beslissen van het aannemen van de recruits al aangekaart geweest dat P. gewoon rond de nieuwe spelers ligt. Dat dat dan als achteraf wordt beschouwt, niet mijn probleem maar het werd wel al voorzien. Het enige dat erbij kwam was meer front en slecht nieuws.

Just my 2 cents..
 

Deleted User - 2242732

Guest
Ahja aan de hand van de eerdere rapportjes van pennypackers op het AF blijkt dus dat niemand van SHH het inzicht had om te zien dat hij duidelijk geen aanwinst was. Om dan nog maar te spreken van het binnenhalen van omen-leden welke allemaal een solli bij onze stam hadden lopen. Nog geen minuut nadat wij hun afwezen joinden ze jullie stam.
Zegt veel ;)

We hoeven dus niet meer te stellen dat er uitzonderingen binnen SHH zijn die niet akkoord met de recruits waren.

Tactische blunder van een gehele incapabele stam dus :rolleyes:
 

DeletedUser76105

Guest
Pennypackers wou gewoon niet alleen neergaan in alle eezaamheid :/
Shit Happens hé :(
 

DeletedUser74404

Guest
Ik volg het niet meer :O

Maar wanneer begint het oorlog gedeelte?
 

DeletedUser73678

Guest
In de WWII werd je dan een NSB'er genoemd. Zit toch wel een 'stab'luchtje aan imo.
 

DeletedUser75413

Guest
In de WWII werd je dan een NSB'er genoemd. Zit toch wel een 'stab'luchtje aan imo.

Welk Stabluchtje zit eraan? Als hij Bijv afspreekt dat die niks doet in de oorlog die gaande is?
Omdat Snow in oorlog is met SHH krijg je er een andere visie op
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72985

Guest
Nou slotje:

De oorlog tussen Shit Happens (opgeheven) en You Know Nothing is beëindigd.
 

DeletedUser73678

Guest
Wat een anticlimax. Zo'n abrupt einde aan een werkelijk fantastische oorlog! Zonde.. Volgende keer in de oorlog gewoon meer dan een kwart van je vijanden rekruteren. Werkt altijd!
 

DeletedUser66195

Guest
haha de hoofdreden dat SHH opgeheven is , is door SHH zelf niet door de oorlog xd

Slecht beleid, geen samenwerking...

Oorlog moest nog op gang komen, als je het oorlog kon noemen

er deden van shh 2 spelers mee offensief ...
 
Bovenaan