Snow vs shh

DeletedUser65135

Guest
SHH breekt zonder massa al, dus waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan :D
 

DeletedUser17680

Guest
En P. neemt als lachende derde de overwinning mee naar huis :D
 

DeletedUser65135

Guest
Klinkt eigenlijk als een puik plan, al hebben wij tot nu toe al meer gedaan dan snow. :p

Goh, je hebt wat lc gemold van een speler die amper iets deed op wat snipen en deffen de eerste dag.
Maar ik hap weer en dat is precies wat je wilt :D :D
 

DeletedUser

Guest
Beste mensen,

Ik volg dit topic zo'n beetje en moet af en toe lachen om de grote woorden die er gebruikt worden (zoals door SBI)

Maar ik volg nu Tasmanian een paar dagen hier op het forum en ik rol werkelijk bijna om van verbazing!
Dat is de reden waarom ik hier nu voor de eerste keer toch een toelichting wil geven

Er waren in SHH 3 fusies bezig aan het front met snow:
treintje-crysler
koekwauws-primulusgeneral
teamrisico-patrickbb

SBI zag zijn kans en pakte easy een paar dorpen van koekwauws in het juist geinternde cluster
(niet zo slim van koekie wel slim van SBI)

vervolgens voelde SBI zich een topspeler (het is je gegund) en verklaarde hij/snow aan SHH de oorlog

Nu komt het!
1. koekwauws ving de eerste massa van snow op zonder een dorp te verliezen, snow had dubbele troepenverlies van SHH, winst dus voor SHH ;)
2. vervolgens ging Tasmanian zonder overleg met de fuserende frontspelers een massa op snow plannen. goed initiatief, maar het verkeerde moment gezien de lopende fusies aan het front Ik heb een week gewacht op actie, maar die kwam niet natuurlijk want de frontspelers waren er niet klaar voor
3. Nadat Goku een grote bek van Tasmanian gehad had (Tasmanian presenteerde zich als stamleider, terwijl in SHH iedereen gelijk is) verliet Goku de stam.
4. Tasmanian kwam met het idee om 4 nieuwe leden te recruiten waarvan achteraf blijkt dat in ieder geval penny een hopeloze positie had. We gingen er vanuit dat JIJ wel wist wie je uitnodigde Tasmanian
5. Toen de crash van Penny bekend werd (en hier besproken werd!) leavde Tasmanian ineens

@Tasmanian
Ik vind het normaal dat iemand vertrekt als hij dat wil, maar dat je nu hier op AF kritiek hebt op SHH, dat ervaar ik echt als een schop naar mijn stamgenoten!
Jouw kritiek die ik hier lees:
-leiding faalt (je hebt jezelf als leider gepresenteerd en gefaald)
-oorlog stelt niets voor (jij hebt zelf een onmogelijke massa gepland op het verkeerde moment)
-verkeerde recruits (die heb jij zelf geregeld en uitgenodigd)

Je neemt hier op AF nu afstand van de domme acties van SHH (jouw acties!) En intussen probeer je jezelf in P. te slijmen
Dát verbaasd me zwaar!

Groet Bill
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65135

Guest
Effe een opmerking, een oorlog kan je niet aannemen.
Als een stam jou de oorlog verklaard kan je hem ook niet weigeren.

Want wat je zegt met 'Hij nam de oorlog aan' snap ik niet zo goed?:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75413

Guest
- Oorlog kun je niet aannemen
- Als ik geen aanval wou opzetten gebeurt er niks
- het was geen grote bek het was een vraag of hij zijn off troepen door wou geven om een massa te plannen ;)
- heb de keus in de stam gelaten van de recruiten ;) ze hebben mij gevraagd of ze mochten joinen. Dit heb ik op fora gegooid. Indien dit niet akkoord was ging het niet door.c
- leave stond al langer vast dan dat de recruits kwamen ;)

Er zijn veel verhalen geweest over ons op het AF en daar hebben wij ons weinig van aangetrokken. Als jij vind dat ik gefaald heb als leider prima, maar volgens mij was iedereen gelijk in de stam en nam ik het voortouw ;)
Recruits heb ik niet zelf gedaan is gezamenlijk gedaan. Niet schuld aan een ander geven als het in overleg is. Recruit was nog een poging om actie te krijgen in SHH nieuw leven er in te blazen en ja dat is slecht uitgepakt shit happens

Wij slijmen ons zeer zeker niet in p. ;)
Oorlog snow vs shh stelt weinig voor. Als je ziet hoeveel Inc je maximaal krijgt. Komt ook doordat we nog in een vroege fase zitten.
Massa plan kun je maken als je niks plant gebeurt er weinig of je loopt onnodig dood
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
1.Dat je een paar (inschattings)fouten gemaakt hebt, waardoor SHH nu voor lul staat is jammer.
2.Dat je daarna ineens vertrekt is bedenkelijk.
3.Dat je hier op AF over SHH praat alsof jijzelf daar niets mee te maken had is een trap naar je ex-stamgenoten.

Dat laatste is de reden voor mijn toelichting, want het beeld wat je hier van jezelf en SHH geeft is net iets te eenzijdig.

En hier wou ik het maar bij houden.
 
Bovenaan