*snif* :(

Reactiescore
30
Haha, al dat gezanik op elkaar meteen weer. Het wordt gewoon lachwekkend. Een typisch W4 eerste pagina van een topic.

Ontopic: Wat mij betreft mag de update weg. :cool:
 

DeletedUser17246

Guest
Voor velen van ons is het spel gewoon niet meer te spelen op dit moment. Ik baal er enorm van maar het spel komt gewoon krakend tot stilstand op dit moment. Als er niets verbetert dan houdt het gewoon op. En dat is jammer voor heel W4 lijkt mij, vriend of vijand.
 

DeletedUser26928

Guest
Voor velen van ons is het spel gewoon niet meer te spelen op dit moment. Ik baal er enorm van maar het spel komt gewoon krakend tot stilstand op dit moment. Als er niets verbetert dan houdt het gewoon op. En dat is jammer voor heel W4 lijkt mij, vriend of vijand.

jammer betekend het dat jij dan op delete gaat...en TFF oorlog wint...zo ja dank u innogames!
 

DeletedUser

Guest
Voor velen van ons is het spel gewoon niet meer te spelen op dit moment. Ik baal er enorm van maar het spel komt gewoon krakend tot stilstand op dit moment. Als er niets verbetert dan houdt het gewoon op. En dat is jammer voor heel W4 lijkt mij, vriend of vijand.

Zou je daar wat meer uitleg bij willen geven? Ik ben het met je eens dat het even wat wennen is en dat sommige dingen wat trager gaan dan voorheen, maar daar heeft iedereen last van. Werkende scripts zijn volop in omloop en veel dingen die je niet wil zien op je scherm, kan je uitzetten. Dus graag een nadere toelichting van je.
 

DeletedUser

Guest
Nou, het lijkt me vrij logisch?

Regelmatig wordt er wel weer is wat geupdate in het spel. Zeker voor die spelers die al even mee gaan zijn sommige veranderingen niet altijd even makkelijk te volgen.
Daarnaast, als je geen held bent met computers en sommige dingen niet zo makkelijk en/of snel onder de knie krijgt. Bevordert dit, denk ik, toch niet echt het spelplezier?
 

DeletedUser

Guest
Ook in TFF hebben we spelers die niet hele goede computerskills hebben, maar ook zij kunnen prima werken met de update en de tekst en uitleg die degenen die het wel allemaal meteen doorhebben, gegeven hebben. Gewoon een kwestie van wennen en daarnaast zijn er opties uit te zetten.

Maar als het een groot W4 probleem wordt dan is het misschien beter dat we elkaar daar dan mee gaan helpen. Laten we de stammenstrijd hier dan maar even opzij zetten en elkaar verder helpen. Het moet wel leuk blijven voor alle actieve spelers.
 

DeletedUser54614

Guest
Het komt erop neer dat sommige servers van www.tribalwars.nl deze update soms niet kunnen trekken...

gegenereerd in 2428 ms | Servertijd: 12:07:38 29/01/2011

Dit is 20 seconden op een pagina te laden, persoonlijk vind ik dat net te lang... De zogenoemde 'lagg' van de servers werden door deze update erg verlangd.
 

DeletedUser

Guest
Heb er vooral last van als je grote lijsten met dorpen laad, ook in bijv. massa recruiter.
 

DeletedUser51547

Guest
+1, stomme update, ze hadden het alleen in w21 moeten laten (;

____________________________________________________________________________________________

Johnny4u2 W4
 

DeletedUser11094

Guest
Voor velen van ons is het spel gewoon niet meer te spelen op dit moment. Ik baal er enorm van maar het spel komt gewoon krakend tot stilstand op dit moment. Als er niets verbetert dan houdt het gewoon op. En dat is jammer voor heel W4 lijkt mij, vriend of vijand.


Ach man,
Stop toch met wenen zoveel is er niet veranderd,
Oh ja, je klikt soms op een verkeerd knopje, Misschien moet je dan maar eens een bril kopen ?

Niemand op w4 behalve Je stam leden die niks kunnen zonder jou jan zullen er iets om geven als jij stopt,
ik moedig je zelfs aan !

Mvg,
Mark
 

DeletedUser17246

Guest
Het heeft niets te maken met dat een aantal spelers van ons (waaronder ik) de update niet begrijpen. Ik ben best snel van begrip.

Mijn pc trekt het gewoon niet. En ik ben niet de enige. 20s laadtijd per scherm. Dan kan je gewoon niet spelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ok, dat is inderdaad niet normaal. Ik neem aan dat je de standaard dingen (cookies verwijderen etc.) al gedaan hebt? Zo ook zoveel mogelijk de nieuwe dingen uitgeschakeld hebt waar mogelijk?
 

DeletedUser17246

Guest
Ja. Supportaanvraag gedaan: ze leggen het probleem neer bij Innogames.

Er zijn er een paar bij ons die er de brui aan geven. Terwijl ze vroeger heel actief waren. En dan weet jij wel wie ik bedoel. Dat kan niet de bedoeling zijn van het spelletje.
 

DeletedUser53052

Guest
Windows 98 :p ?
Njah, jammer. Zeker met die massa verliezen van DomTe nu :eek:
 

DeletedUser20609

Guest
Ja. Supportaanvraag gedaan: ze leggen het probleem neer bij Innogames.

Er zijn er een paar bij ons die er de brui aan geven. Terwijl ze vroeger heel actief waren. En dan weet jij wel wie ik bedoel. Dat kan niet de bedoeling zijn van het spelletje.

dan vrag ik me af op wat voor pc ze werken, een 486?

want ik kan j vertellen ik heb er 1 van 8 jaar oud en hij is inderdaad wel trage dan me laptop maar toch goed op te spelen.

wat ze wel kunnen doen is eens kijken hoeveel intern geheugen ze hebben , moet min 512mb zijn en downloaded

cwschredder eens en laat die j pc scannen ....
 
Bovenaan