DeletedUser20609
Guest
ik vind karen wel leuk burp
@koningjoost, dat geeft niet, als je geen vrienden hebt hoef je niet op je vriendenlijst te kijken
Voor velen van ons is het spel gewoon niet meer te spelen op dit moment. Ik baal er enorm van maar het spel komt gewoon krakend tot stilstand op dit moment. Als er niets verbetert dan houdt het gewoon op. En dat is jammer voor heel W4 lijkt mij, vriend of vijand.
Voor velen van ons is het spel gewoon niet meer te spelen op dit moment. Ik baal er enorm van maar het spel komt gewoon krakend tot stilstand op dit moment. Als er niets verbetert dan houdt het gewoon op. En dat is jammer voor heel W4 lijkt mij, vriend of vijand.
Koop een zakdoek, ga daarin wenen
Ja. Supportaanvraag gedaan: ze leggen het probleem neer bij Innogames.
Er zijn er een paar bij ons die er de brui aan geven. Terwijl ze vroeger heel actief waren. En dan weet jij wel wie ik bedoel. Dat kan niet de bedoeling zijn van het spelletje.