*snif* :(

DeletedUser

Guest
pfff gelijk heb je hoor spyro! al mijn f***** scripts werken ff niet! :(
 

DeletedUser

Guest
Volgt tribalwars de democratie?
Want dan is er volgens mij al unaniem gesproken.

OUDE SETTINGS!!
 

DeletedUser

Guest
pfff gelijk heb je hoor spyro! al mijn f***** scripts werken ff niet! :(

Als er iemand in dit spelletje is die voor geen enkele stam ook maar enige prioriteit heeft omdat de speler op het account zo belachelijk slecht is dan ben jij het wel. Jij hebt nog maanden om je script opnieuw erin te zetten en te wennen aan deze update (en de 10 komende updates). :D:D

Dan intern je dit jaar maar 2 dorpjes minder (gemiddeld over al je dorpjes genomen natuurlijk :D). Maak je niet zo druk joh!
 

DeletedUser

Guest
moet jij nou joh verschrikkelijke sukkel dat je dr rondloopt? je moet eens proberen tw en real life uit elkaar te houden maf**** ! en niet doen alsof je weet hoe ik ben. helaas kan ik niet zeggen wat ik echt wil maar denk dat de meeste wel iets kunnen bedenken hier :mad:
 

DeletedUser25338

Guest
Als er iemand in dit spelletje is die voor geen enkele stam ook maar enige prioriteit heeft omdat de speler op het account zo belachelijk slecht is dan ben jij het wel. Jij hebt nog maanden om je script opnieuw erin te zetten en te wennen aan deze update (en de 10 komende updates). :D:D

Dan intern je dit jaar maar 2 dorpjes minder (gemiddeld over al je dorpjes genomen natuurlijk :D). Maak je niet zo druk joh!

heb je je glazen bol weer ????????? wooooooooow knap hoor

krijgen we dan nu eindelijk de winnende cijfers van de lotto ???

jij weet TOCH ALLES blijkbaar , wat zullen ze blij zijn met zo'n geniale persoonlijkheid in de stam
 

DeletedUser

Guest
heb je je glazen bol weer ????????? wooooooooow knap hoor

krijgen we dan nu eindelijk de winnende cijfers van de lotto ???

jij weet TOCH ALLES blijkbaar , wat zullen ze blij zijn met zo'n geniale persoonlijkheid in de stam

Mijn 1e stukje is enkel gebasseerd op feiten. Die laatste zin probeer ik haar gerust te stellen. Dat is helaas niet zo gelukt ;):D. Verder ligt dat natuurlijk aan karen zelf. Ik weet dan ook niet wat ze precies wil, haha!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ohja! Om ontopic te gaan! Ik vind het geen hele verkeerde update. Nergens voorlopig problemen mee gehad. Alleen dat ik uitlog als ik op mn vriendenlijst wil kijken. -_-
 

DeletedUser

Guest
En daar gaan we weer.......

Nieuwe scripts waren allang weer beschikbaar en binnen een paar minuten te installeren. Kwestie van de juiste wegen weten te bewandelen. ;)

Ik weet niet waarop de opmerking van billie gebaseerd is en ik hoop daarom dan ook dat TW even mee leest!:mad:

En karen.....we hebben ingame vanavond een gesprek gehad hierover.......het is een kwestie van geven en van nemen hier op het AF..........wees eens de grote meid zoals je mij vanavond zei dat je geworden bent. Je weet wel wat ik bedoel. ;)
 

DeletedUser12930

Guest
@koningjoost, dat geeft niet, als je geen vrienden hebt hoef je niet op je vriendenlijst te kijken :p
@karing, verdeurie, nu voel ik me un kleine uk -.-'

@update, ga weg! xD

Nee, zal gewoon even wennen zijn, mensen zijn over het algemeen snel bang voor het onbekende en het makkelijkste is dan om te gaan klagen dat ze het bekende oude terug willen

Live with it?

Alleen die geldklopperij stoort me weer -.-', miss kunnen ze innogames contacteren, die zijn ook een kei daarin geworden -.-'
 
Bovenaan