smartphone

DeletedUser40402

Guest
Oneplus 8 of Oneplus 8 pro. Lastig. Of misschien wel de Oneplus 7(T) Pro?
 

DeletedUser40402

Guest
Nee klopt. Zit ze nu af te wegen tegen elkaar. Is de 200 euro verschil tussen de 8 pro en de 8 het waard voor draadloos laden en betere refreshrate (en wat kleinere verbeteringen)? Maar als je dan de 8 wil nemen, is de 7T Pro dan eigenlijk niet gewoon even goed ook al is hij een jaar ouder. Keuzestress!
 
Reactiescore
293
Ik zou inderdaad de keuze dan laten vallen op een 8 of de 8 pro.
Je moet zelf de afweging maken of je het waard vind om er 200 euro meer uit te geven voor die extra functionaliteiten. Al is draadloos opladen wel erg ideaal, ik heb dit ook bij mijn iPhone XR en ik moet zeggen dat ik het nog aardig veel gebruik.
 

DeletedUser40402

Guest
Ik snap ook niet zo die evolutie om alles groter te maken op smartphone vlak. Straks heb ik een tablet in mijn broekzak zitten?
 
Reactiescore
1.532
Eens. Maar ik heb laatst m'n oude iphone 5 weer eens gebruikt voor een uurtje en daarna m'n iphone x. En moet zeggen, dat is toch wel een heeeel stuk fijner. Denk dat de smartphones niet heel veel groter meer dan dit gaan en hoeven worden.
 
Reactiescore
293
Mmhh, ik vind een groter scherm wel fijner. Ik pak toch steeds minder vaak mijn laptop om mij ergens op in te lezen of een mailtje te beantwoorden enz.
 

DeletedUser40402

Guest
Het is de 8 geworden, 200 euro extra was het me niet waard!
 
Reactiescore
93
Telefoons worden net iets te groot imo
 
Bovenaan