smartphone

Reactiescore
1.731
de Oneplus One die ik nu heb is inderdaad genieten. Ik dacht dat dat 300 eckers was destijds, en ik kijk nog steeds bijna dagelijks naar mijn telefoon en denk: "Wat is deze telefoon toch genieten." Die is nu 250 euro.
Voordelen: Ik doe ongeveer anderhalve dag op een accu, echt nul problemen daarmee.
Een heerlijk groot scherm :D
en natuurlijk gewoon high-end voor een normale prijs.

Tja nadeel was de bugs, maar die zijn er veelal uit :)

Maar hij is niet makkelijk te verkrijgen toch?
 
Reactiescore
1.731
Kijk dat is goed nieuws. Jammer dat er maar 1 simkaart in kan, ik heb namelijk 2 nummers, dus ik ben nog blij met mijn HTC dual sim :D.
 

DeletedUser24056

Guest
In de oneplus two kunnen twee simkaarten. Verder beaam ik cgrains verhaal. Wat een prachtig toestel voor een bescheiden prijs.

Enige nadeel is de homebutton die in mijn geval kaduuk is.
 

DeletedUser

Guest
Beste

Welke smartphones raden jullie aan? Bijvoorkeur prijs onde de 300 euro!
Ik ben op zoek naar een nieuwe smartphone omwille van dat de mijne vrij traag is geworden en vrij veroudert.
Bijvoorkeur Android.

Groetjes,
DeusExMachina.

Serieus? Je gaat naar het tw forum voor advies om een nieuwe smartphone te kopen?

Je vraagt het niet aan mensen in je directe omgeving, of je zoekt gewoon op het internet?
 
Reactiescore
1.731
In de oneplus two kunnen twee simkaarten. Verder beaam ik cgrains verhaal. Wat een prachtig toestel voor een bescheiden prijs.

Enige nadeel is de homebutton die in mijn geval kaduuk is.

Meen je :eek:. Dan wordt het toch is tijd om hier over na te denken haha.
 

DeletedUser52001

Guest
Oneplus is geweldig ja. Ik heb de one en die bevalt nog steeds heel goed. De oneplus X is ook fijn, heeft ook dualsim overigens, en is net iets kleiner dan de two. Maar zeker aan te raden dus.
 

DeletedUser59848

Guest
Waar ik altijd last van heb bij mijn mobiel is: Intern geheugen zit vol en schakelt sloom over naar andere apps. Ik ben niet iemand die een mobiel van 500/600 € koopt, iemand een suggestie voor een smartphone met redelijke prijs maar wel gewoon kwaliteit :)?
 
Reactiescore
1.367
honor 2
 
Reactiescore
1.731
Oneplus is geweldig ja. Ik heb de one en die bevalt nog steeds heel goed. De oneplus X is ook fijn, heeft ook dualsim overigens, en is net iets kleiner dan de two. Maar zeker aan te raden dus.

Grote kans dat ik die one plus X ga kopen. 263 Euro heb je er een :p. Das geen geld voor die specs.
 

DeletedUser52001

Guest
Waar ik altijd last van heb bij mijn mobiel is: Intern geheugen zit vol en schakelt sloom over naar andere apps. Ik ben niet iemand die een mobiel van 500/600 € koopt, iemand een suggestie voor een smartphone met redelijke prijs maar wel gewoon kwaliteit :)?

Zoals hierboven al gezegd is, kijk eens naar oneplus. De two of de X zijn beide goed.

Als je telefoon verder nog oke is kan je ook kijken of je er een ander os op kan zetten (werkt meestal wel, gaat ie weer tijdje sneller) maar als je verder geen kennis hebt van dat soort dingen zou ik het niet doen als ik jou was xD
 

DeletedUser

Guest
Garantie vervalt dan of je moet je oude OS er weer opzetten als je je garantie wilt behouden/gebruiken.
 

DeletedUser52001

Guest
Meestal als je telefoon zo oud is dat hij trager wordt etc is de garantie toch wel verlopen.
 
Reactiescore
770
Mijn oude Samsung Galaxy s2 mini die jij nog voor mij hebt gekozen vroeger Marwolaeth is stuk :(

Ik ben dus op zoek naar een nieuwe; budget is 200 euro.
 

DeletedUser

Guest
Nokia 3310

Nokia-3310-15-birthday.jpg
 

DeletedUser75294

Guest
Mijn abonnement loopt binnenkort ook weer af, ik zag dat je bij de S7 van samsung nu zo'n Virtueel reality bril erbij krijgt... Heeft iemand hier al zo'n ding op gehad?
 
Reactiescore
770
Ze schijnen tegen te vallen die virtual reality brillen.
 
Bovenaan