Show je cluster

DeletedUser

Guest
Ik zal dan ook maar eens een update geven zeker? ;)

24 mei:
kaartDC24mei2011bewerkt1.png

22 juni:
kaarteindjuni2011goedekleur.png
 

DeletedUser2522

Guest
Het wordt toch hoe langer, hoe meer een wc-pot. Onderaan is er al een echte voetsteun tevoorschijn gekomen :D
 

DeletedUser2522

Guest
tja, zonder edelhalvering kan ik niet snel edelen. Dan blijft het wel een tijdje dezelfde figuur :)

Neem het niet op als een verwijt, het heeft iets artistieks :D Uiteindelijk is het wel een straffe cluster zolang je samenblijft met MansonM/Innominis ;)
 

DeletedUser

Guest
Neem het niet op als een verwijt, het heeft iets artistieks :D Uiteindelijk is het wel een straffe cluster zolang je samenblijft met MansonM/Innominis ;)

Manson en ik werken al vanaf de 50k samen dus de planning zit wel in die aard :)

ken je de complot plannen van lienee & mij nog niet ?

Nee inderdaad, leg eens uit :cool::cool:

dat was al verwijderd aangezien mijn antwoord dan via Domi en Sake komt die de ww's veranderen :p (op lienee werkt dat wrs niet zo goed maar het valt te proberen ^^)
 

DeletedUser40108

Guest
Lang geleden dat wij ons cluster nog gepost hebben. Het is niet meer mooi rond zoals vroeger maar we moesten natuurlijk uitbreiden. :)

showmap.php

En dan nog iets leuk dat Carsten (men co) gemaakt heeft. Zo hebben we alle 2 toch onze positieve punten op het account :p

Loopt volledig chronologisch

seke40-1.gif

De dorpen hier in ons cluster zijn natuurlijk Barbs.
 

DeletedUser

Guest
Mooi mooi, ververling toegeslagen bij je co? Dat is een zieke animatie :p.
 
Bovenaan