Show je cluster

Reactiescore
973
Tot jouw post was het allemaal netjes en aardig, je overdrijft een beetje vind ik ;)

Nee, je bent gewoon een grote onruststoker Jorik. Steeds weer conflict opzoeken :p:D
 

DeletedUser

Guest
ale, Dennis en Niels zijn ook belangrijk... :)

Mij met Dennis vergelijken is een belediging, ik kan wel goed tw spelen, ik laat het alleen vrijwel nooit merken (A) Sake ownt ze al kapot daar, dan kan ik het niet meer doen :D Ik spam ze dan wel kapot :D Aangezien Sake niet kan spammen zijn beide skills maximaal benut :cool:
 
Reactiescore
973

DeletedUser21830

Guest
Mijn lief clustertje. Het krijgt eindelijk de vorm die ik hebben wil. De kerstboom van Pisa.
- bij inbegrepen: mijn trouwe DBers.
- Vorm: de wereld is nu eenmaal afgeschuind. Functie geeft vorm.
- Volgens mij vind de stam de vorm zo mooi, dat ze hem nabouwen
5859644726_a927a3f754_b.jpg
 

DeletedUser

Guest
Mijn lief clustertje. Het krijgt eindelijk de vorm die ik hebben wil. De kerstboom van Pisa.
- bij inbegrepen: mijn trouwe DBers.
- Vorm: de wereld is nu eenmaal afgeschuind. Functie geeft vorm.
- Volgens mij vind de stam de vorm zo mooi, dat ze hem nabouwen
5859644726_a927a3f754_b.jpg

een leuke cluster :D
 

DeletedUser21830

Guest
Jij zit vast. :eek:

Nee hoor. In het Noorden, richting NoordOost ligt nog een heel teva/jff/still/II/BB voor me om te edelen ;). En de rim groeit op die plaatst momenteel redelijk snel. Mijn MBers zijn keidruk daar. Het is alleen was saai, sinds CD niks meer terug deed.

Maar ik vermaakt me wel op de lange afstand met Innominis en MansonM. En nog een vv waarmee ik heerlijk op teva los kan. De derde TA van teva/jff is inmiddels overleefd op dat account en ondanks die TA (TeamAttacks) is er toch terreinwinst geboekt.

En het is af en toe best moeilijk om nee te zeggen tegen de verleiding in tevagebied een tweede cluster te starten. Zoveel kansen, zoveel mogelijkheden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51306

Guest
Inderdaad, Met de ligging van je kan je diverse kanten uit.. Een van de gelukkigen dus ;)

Hier even mijn cluster..

nl14
 
Bovenaan