Show je cluster!

DeletedUser73325

Guest
Volgens mij had TeamNuts zo goed als geen front met een bg in Run! en iChronic naast hem.
Het enige front waren die paar dorpen tegen Take The Stairs, of niet soms? :rolleyes:

De NAP met smoetzy moest verplicht opgezegd worden, dus dat was ook gewoon normaal front. En behalve hun hadden we tasteofepic en thatswhatshesaid ook nog, en Graspeel en Dubium ook nog een enkel dorp ;P Overdrijven is ook een vak, hoewel ik snap welk punt je wilt maken^^
 

DeletedUser66265

Guest
De NAP met smoetzy moest verplicht opgezegd worden, dus dat was ook gewoon normaal front. En behalve hun hadden we tasteofepic en thatswhatshesaid ook nog, en Graspeel en Dubium ook nog een enkel dorp ;P Overdrijven is ook een vak, hoewel ik snap welk punt je wilt maken^^

Jullie nap met smoetzy is nooit opgezegt dus kan niet tot front gerekent worden.
 

DeletedUser73195

Guest
Mijn eerste berichtgeving over jullie NAP met smoetzy bestond uit een oriënterende mededeling met de vraag of er begrip was voor het verbreken van de NAP in stambelang.

Kijk, wat jullie deden:
Meteen toezeggen de NAP op te zeggen.
Het probleem van teveel front ergens tussendoor lichtelijk aankaarten, maar geen concrete angst melden.
Leaven.

Wat jullie hadden kunnen doen bij angst:
Dit gevoel duidelijk en concreet aankaarten, de twijfels om bij R te blijven incluis.

Ofwel hadden we de NAP laten staan, ofwel had je kruisdef gekregen. Nu naai je je buur, waar je eens zo positief over was, en je stam.
 

DeletedUser73325

Guest
TeamNuts 03.12.14 14:08
Bij een massa pakken wij toch liever ...], ik heb ... liever daar weg als een dorp van smoetzy, smoetzy heeft zelf ook aangegeven graag de NAP nog te willen houden. Dus heb liever hem nog even te vriend dan dat ik er nog een vijand bij heb.
Bovendien maakt het qua edelen niet zoveel uit, ze liggen allebei vooral op enkele uren edelafstand.
Dus als het mogelijk is heb ik liever ... als target ;P

En dan nog iets, vanaf zondagavond hebben we waarschijnlijk een nieuwe co dus zou mooi zijn als de massa ergens daarna begint ^^

Robin

Dit heb ik naar jullie gestuurd, waarna er verder nauwellijks meer op in is gegaan en we alsnog smoetzy als target kregen. Overigens heb ik ... gezet op de plekken want het doet er verder niet toe wie ik anders wilde pakken, voor de rest is dit een letterlijk citaat van mij.
 

DeletedUser73195

Guest
Jij wou graag tasteofepic, maar dat lag voor niemand goed..
Het gegeven dat je mijn vorige post negeert bevestigt voor mij dat je mij wel deels gelijk wil geven.
Ik vind het bovenal jammer dat je zo'n drastische keuze gemaakt hebt terwijl het probleem opgelost had kunnen worden. Vanaf ons account was het TN account natuurlijk de grootste bondgenoot.. Ook de enige die ons adequaat zou kunnen helpen.
 

DeletedUser

Guest
Nooit gedacht dat die oud mb en oud lid van w38 zoveel butthurt zouden aanrichten :D Pure win dit. Once agian.
 

DeletedUser73325

Guest
Jij wou graag tasteofepic, maar dat lag voor niemand goed..
Het gegeven dat je mijn vorige post negeert bevestigt voor mij dat je mij wel deels gelijk wil geven.
Ik vind het bovenal jammer dat je zo'n drastische keuze gemaakt hebt terwijl het probleem opgelost had kunnen worden. Vanaf ons account was het TN account natuurlijk de grootste bondgenoot.. Ook de enige die ons adequaat zou kunnen helpen.

Dat lag voor niemand goed? Wij waren de enige die moesten edelen in onze omgeving, dus het had voor de spelers die clears/fakes stuurden niet uitgemaakt wie het target werd. Wij moesten de treinen sturen dus wat inspraak was wel leuk geweest.

En we zeiden toe de NAP op te zeggen, maar het bericht waarvan ik het citaat net liet zien was nadat we dat zeiden, omdat we het niet wilden. En het was niet de bedoeling je vorige post te negeren, speciaal voor jou zal ik nu nog even daarop reageren. We hebben niet 'lichtelijk tussendoor aangekaart', we hebben jullie gevraagd om naast beschikbare clears ook de def te inventariseren, omdat ons dat wel handig leek. We hadden in het zuiden wat kleine stacks staan en moesten ook veel def mobiel houden. Stel we hadden dorpen veroverd, met welke def hadden we die dan moeten verdedigen? Maar om op mijn punt terug te komen, we hebben het wel degelijk aangekaart, maar ook hier werd niets mee gedaan.

En ja, we hebben jullie genaaid ja, dat heb je mij nooit zien ontkennen. Sinds het begin van R! waren jullie onze maten, contact was erg goed en vooral in het begin hebben we elkaar wel goed geholpen. Je zult vanuit mij ook nooit ergens een kwaad woord over jullie zien. Maar ons contact was de laatste tijd sowieso minder dan het geweest was. Overigens heb ik al meerdere keren gezegd dat jullie de grootste rede waren dat ik eerst tegen de overstap naar Run! was. Maarja, is even niet anders nu.. Nu wel gereageerd op je stukje? ;)

Nooit gedacht dat die oud mb en oud lid van w38 zoveel butthurt zouden aanrichten :D Pure win dit. Once agian.

Heb je ons toch niet goed begeleid daar :p
 

DeletedUser73195

Guest
Dank voor de reactie.
Inderdaad, het contact was minder geworden. Jammer.

Verder lag tasteofepic ook voor jullie niet goed. Jullie hebben al zo'n uitgestrekt cluster, wat jullie moeten is jullie cluster versterken i.p.v. nog lastiger te verdedigen maken.

Ik heb al gezegd dat het door jullie inderdaad is aangekaart dat jullie jullie zorgen maakten omtrent het verdedigen van jullie cluster, maar nooit dat jullie twijfels hadden om bij R te blijven o.i.d. De mate van getoonde zorgen was naar mijn interpretatie dermate laag dat het leaven van TN nu niet het voor de hand liggende was..
Had de vraag voor preventieve def op het forum aangekaart.. Had aangegeven de NAP niet te verbreken omdat de angst te groot was.. En nog veel meer dingen die jullie in mijn ogen hadden kunnen doen..
Nu zouden wij dat laatste ook niet fijn vinden en wij hadden ook zeker geprobeerd jullie over te halen, maar er zou denk ik zeker def gekomen zijn.

Nu weet ik dat het niet terug te draaien is en ik zal het ook accepteren.
Wat uit mijn posts waarschijnlijk wel gebleken is is dat ik het bovenal erg jammer vind. Het verlies van een stamlid, een bondgenoot, een vriend..
 

DeletedUser73325

Guest
Dank voor de reactie.
Inderdaad, het contact was minder geworden. Jammer.

Verder lag tasteofepic ook voor jullie niet goed. Jullie hebben al zo'n uitgestrekt cluster, wat jullie moeten is jullie cluster versterken i.p.v. nog lastiger te verdedigen maken.

Ik heb al gezegd dat het door jullie inderdaad is aangekaart dat jullie jullie zorgen maakten omtrent het verdedigen van jullie cluster, maar nooit dat jullie twijfels hadden om bij R te blijven o.i.d. De mate van getoonde zorgen was naar mijn interpretatie dermate laag dat het leaven van TN nu niet het voor de hand liggende was..
Had de vraag voor preventieve def op het forum aangekaart.. Had aangegeven de NAP niet te verbreken omdat de angst te groot was.. En nog veel meer dingen die jullie in mijn ogen hadden kunnen doen..
Nu zouden wij dat laatste ook niet fijn vinden en wij hadden ook zeker geprobeerd jullie over te halen, maar er zou denk ik zeker def gekomen zijn.

Nu weet ik dat het niet terug te draaien is en ik zal het ook accepteren.
Wat uit mijn posts waarschijnlijk wel gebleken is is dat ik het bovenal erg jammer vind. Het verlies van een stamlid, een bondgenoot, een vriend..

Oke die lag inderdaad minder, maar de discussie daarover is sowieso niet relevant meer. Voor ons was het op dat moment gewoon beter iemand anders te pakken dan smoetzy. En cluster opvullen zijn we inderdaad mee bezig inmiddels ;P

En je hebt gelijk, we hebben er zelf niets over gezegd dat we plannen om te leaven, maarja wat doe je in zo'n situatie. Denk dat dat voor iedereen lastig in te schatten is.

Ja inmiddels weet ik dat jij het jammer vind, en tuurlijk had ik graag aan jullie kant gestreden want wij vonden jullie ook topgasten, maar ik denk dat wij beter af zijn in Run!, of dat ook zo is zal de toekomst uitwijzen. Misschien dat we in een volgende wereld weer samen kunnen strijden Niek, maar dan moeten we wel wat vertrouwen van jullie terugwinnen denk ik :p

En nu genoeg geslijmd, het topic heet Show je cluster en we dwalen wel een klein beetje af inmiddels haha
 

DeletedUser

Guest
goh een oorlog door error gestart, zonder enige informatie daarover lees ik op het AF dat we oorlog hebben met R.
oke, so be it.
een nap tussen smoetzy en team nuts bestond al van voor alles begon, goed en rechtdoorzee contact wat we beide niet weg wilden gooien.
als een speler kiest om voor een andere alliantie te willen spelen is dat aan henzelf, denk dat er in het verleden wel wat voorbeelden te vinden zijn dus het is geen uitzondering.
stop maar is denegreren en modder gooien, mensen omlaag halen en op de man spelen.
het is tenslotte een online game;)
wat ik veel liever zie is een waardige tegenstander die geen gebruik hoeft te maken van scheldwoorden maar op het spel laat zien wat die kan.
veel succes aan alle deelnemers en moge de beste alliantie winnen.

Osgiliath, wil je nu zeggen dat die NAP ooit verbroken is geweest of net niet?

In tijd van oorlog moet je inderdaad een kant kiezen, goed dat je dan voor Run hebt gekozen in plaats van R te blijven wijsmaken dat je voor hen vocht in de oorlog en niet voor extra safe zone zorgde voor smoetzy waar R niets van wist.
Dat heb je dan wel goed gedaan, alleen misschien wat te laat?

En hoe kan het dat Smoetzy niets van een oorlog wist? Dat vind ik nu eens echt bizar
 

DeletedUser73325

Guest
Nee de NAP is nooit verbroken geweest, en R! wist wel van de NAP af hoor :p
Welk account speel jij als ik vragen mag?
 

DeletedUser73673

Guest
nl40
 
Bovenaan