Show je cluster!

DeletedUser62766

Guest
Goedemorgen,

We zijn inmiddels bijna twee maanden onderweg, en de eerste clusters beginnen zich al te vormen. Op dit moment bestaat die bij de meeste spelers nu uit 5 tot 7 dorpen, maar ook daar kan je al aardig wat uit opmaken!

Onze cluster:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Beetje vroeg niet?
 

DeletedUser

Guest
Als ik een cluster heb kan ik hem laten zien, maar het is nog niet zover:(
 
Reactiescore
88
Nu dat ons clustertje 7 dorpen telt kunnen we het wel eens tonen denk ik.:cool:
wi56k8.png
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74396

Guest
Ow tis nog niet ge-updated :(

Vergis ik me of heb jij een ongelooflijk makkelijke buurt?
Je dorpen liggen redelijk verspreidt, maar toch heb je een volledig opgekuist cluster, ideaal om te farmen dus.
De verdere dorpen onder je zijn kleinere spelers met 1 dorp, veelal zonder noobstam om te stacken en te verspreid om je echt troepen te kosten. Boven je een noobstam die iedereen recruit id buurt, zoals ik het zie kan er bij jou absoluut niets meer mis gaan :eek:
 
Reactiescore
88
Wel, we lagen midden in een stam, die hebben we opgeruimd [B.O.M].
De overige leden zijn naar I.C.E. gegaan en 2 dagen later weer geleaved naar DAMN!, dus ja we hebben een gemakkelijke buurt atm, maar daar hebben we zelf voor gezorgd.
Daarbij lig jij vlakbij dus ook jij zou deze gemakkelijke buurt moeten hebben.

Hoe gemakkelijk je buurt is, hangt puur af van targets kiezen en relaties onderhouden. Als jij daar niet in slaagt, is het omdat je zelf een van die noobstammen joint en je je buurt niet kan wegspelen, of omdat je je buurt zelf niet opgekuist krijgt en dat ligt dan weer ergens anders aan.

Er kan nog wel meer fout gaan, maar momenteel hebben we onze buurt perfect onder controle.

Eerste 4 dorpen waren van B.O.M, 2 andere dorpen van DAMN!, trek zelf je conclusies maar.
atp028.png
 

DeletedUser74396

Guest
Wel, we lagen midden in een stam, die hebben we opgeruimd [B.O.M].
De overige leden zijn naar I.C.E. gegaan en 2 dagen later weer geleaved naar DAMN!, dus ja we hebben een gemakkelijke buurt atm, maar daar hebben we zelf voor gezorgd.
Daarbij lig jij vlakbij dus ook jij zou deze gemakkelijke buurt moeten hebben.

Hoe gemakkelijk je buurt is, hangt puur af van targets kiezen en relaties onderhouden. Als jij daar niet in slaagt, is het omdat je zelf een van die noobstammen joint en je je buurt niet kan wegspelen, of omdat je je buurt zelf niet opgekuist krijgt en dat ligt dan weer ergens anders aan.

Er kan nog wel meer fout gaan, maar momenteel hebben we onze buurt perfect onder controle.

Eerste 4 dorpen waren van B.O.M, 2 andere dorpen van DAMN!, trek zelf je conclusies maar.
atp028.png

Excuses, het was niet als een aanval bedoeld. Ik had niet naar de geschiedenis gekeken en had daar dus ook geen conclussie over gemaakt.

Ik vermeldde enkel dat je NU een fantastisch goede ligging hebt waardoor je alleen nog in ranking zal kunnen stijgen.
Maar nu heb je mooi reclame voor jezelf kunnen maken, dus dat maakt mijn onduidelijke boodschap ook wel een beetje goed, niet?

Ik lig inderdaad vlakbij. Vandaar dat ik je opzocht ;) Ikzelf ben echter zeer rustig aan het spelen met een maxima van 200k farms/per dag als ik een goede dag heb. Zodoende ruim ik liever de buurt nog niet op, omdat dit me enkel extra tijd kost waar ik door mijn farmgedrag geen winst uit kan halen.

Dit betekent echter niet dat ik mijn buurt niet op een volledig andere manier onder controle kan hebben uiteraard.
 
Bovenaan