DeletedUser
Guest
Ja dom dat die weg is ... Ik was een gevreesde bedankjeskoning.
Ik vind die moraal eerlijk gezegd er ook wat over. Ik snap perfect waarom de moraal er is, maar naar mijn mening schiet ze haar doel nogal voorbij.
De moraal is een manier om de kleine spelers te beschermen, om hun een kans te geven om te groeien. Echter vind ik dat deze niet snel genoeg stijgt na een bepaalde tijd. Tenslotte heb je ook al 2 maanden lang de 3:1 bescherming voor kleine spelers. Een ander doel van de moraal is deze kleine spelers te beschermen inzake activiteit. Op beide fronten faalt deze moraalregel naar mijn mening.
Wij hebben nu spelers die zich met opzet klein houden en om de twee dagen inloggen om def te maken. De reden waarom? Omdat met kleine moraal en veel def jullie nooit m'n dorpen kunnen innemen. Is dat Tribal Wars? Zulke speelstijl zou zeker afgestraft moeten worden... Het wordt al helemaal gek als ze ook nog eens een kata-item hebben. Gooi daar maar eens een heleboel clears op...
Deze moraal zou dus net zoals de 3:1 regel op een bepaald moment moeten afgeschaft worden, of in plaats van op punten en tijd, slechts op tijd gebaseerd zijn. Zodat wie gewoon geen moeite doet om te groeien en actief mee te spelen in het spel ook het deksel op de neus krijgt.
Ik ben natuurlijk een beetje biased aangezien wij nogal een robbertje aan het vechten zijn met een strak georganiseerd defstammetje, maar het is echt wel een ergernis voor mij en ik denk ook voor andere spelers. Vechten tegen terugvechtende tegenstanders is toch nog steeds een stuk leuker.
Nog een kleine aanvulling:
Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat het leuk spelen is voor deze spelers op die manier. Daarom bood ik al een paar keer aan om hen te helpen en te leren hoe je het aanpakt om offensief je te laten gelden en dus ook te groeien. Echter houden ze nukkig vol met hun strategie, en dat is zeer jammer.
Ik ben het met je eens.Ik vind die moraal eerlijk gezegd er ook wat over. Ik snap perfect waarom de moraal er is, maar naar mijn mening schiet ze haar doel nogal voorbij.
De moraal is een manier om de kleine spelers te beschermen, om hun een kans te geven om te groeien. Echter vind ik dat deze niet snel genoeg stijgt na een bepaalde tijd. Tenslotte heb je ook al 2 maanden lang de 3:1 bescherming voor kleine spelers. Een ander doel van de moraal is deze kleine spelers te beschermen inzake activiteit. Op beide fronten faalt deze moraalregel naar mijn mening.
Wij hebben nu spelers die zich met opzet klein houden en om de twee dagen inloggen om def te maken. De reden waarom? Omdat met kleine moraal en veel def jullie nooit m'n dorpen kunnen innemen. Is dat Tribal Wars? Zulke speelstijl zou zeker afgestraft moeten worden... Het wordt al helemaal gek als ze ook nog eens een kata-item hebben. Gooi daar maar eens een heleboel clears op...
Deze moraal zou dus net zoals de 3:1 regel op een bepaald moment moeten afgeschaft worden, of in plaats van op punten en tijd, slechts op tijd gebaseerd zijn. Zodat wie gewoon geen moeite doet om te groeien en actief mee te spelen in het spel ook het deksel op de neus krijgt.
Ik ben natuurlijk een beetje biased aangezien wij nogal een robbertje aan het vechten zijn met een strak georganiseerd defstammetje, maar het is echt wel een ergernis voor mij en ik denk ook voor andere spelers. Vechten tegen terugvechtende tegenstanders is toch nog steeds een stuk leuker.
Nog een kleine aanvulling:
Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat het leuk spelen is voor deze spelers op die manier. Daarom bood ik al een paar keer aan om hen te helpen en te leren hoe je het aanpakt om offensief je te laten gelden en dus ook te groeien. Echter houden ze nukkig vol met hun strategie, en dat is zeer jammer.
Deze spelers zullen dan ook nooit iets tegen jou kunnen beginnen. Als ze barbs edelen meteen clear/kata erop en klein houden, dan stoppen ze vanzelf wel omdat ze niks bereiken. Heeft bij mij altijd gewerkt.![]()
Ik ben het met je eens.
Het moraal zorgt er bij ons ook voor dat we veel te veel troepen verliezen op spelers die amper nog online zijn.
We hebben zo ook al een hele hoop clears op een dorpje met laag moraal laten lopen dat we graag wilden hebben, komt er daar plots os in te staan: kata's met de bijhorende ridder. Gevolg: al onze clears weg.![]()
Dat werkt ook bijna altijd, maar we zitten met spelers die met opzet klein blijven en dat ook geen probleem vinden. Op termijn zullen ze dat ook wel beu worden (hoe kan dat ook anders), maar voorlopig is het toch niet fijn om je cluster te hebben. Allicht zijn ze wel ongevaarlijk uiteraard.
Jep, met heel lage moraal houdt een 1/3de defdorpje al ruim een clear tegen en heb je er 4 nodig om schoon te vegen. Klopt toch iets niet
Mooie cluster!
Dit is onze van Rockst@r:
Auth
Pas maar op Aaaargh! :zwaard::bijl::zwaar::licht::catapult::edelman::edelman::edelman::bboog::boog::licht::speer::edelman::edelman::edelman::edelman::edelman::edelman:
Hoe kom jij aan boogschutters?Auth
Pas maar op Aaaargh! :zwaard::bijl::zwaar::licht::catapult::edelman::edelman::edelman::bboog::boog::licht::speer::edelman::edelman::edelman::edelman::edelman::edelman:
Niemand kan de tactiek van Auth. doorgronden.Interessante volgorde wel![]()