Show je cluster!

DeletedUser72261

Guest
En dan hier mijn prachtige cluster.

C5b1GA8.jpg

Blauw is mijn stam en zwart... Weet niet wat dat wil, maar kan beter stoppen...
 

DeletedUser

Guest
Waarom? Ik speel dit spel júist voor de leuke battles tussen mij en mijn toekomstige dorpen. Is nogal suf als heel die stam stopt. Alsof je een kans maakt tegen henkje :D
 

DeletedUser72261

Guest
Nee, maar LogU (zwart) is een stam bestaande uit 48 spelers die alleen deff troepen maken en zo nu en dan een aanval op mij doen. Ik kan niks terug doen omdat ze idioot veel deff hebben en een laag moraal.
 

DeletedUser

Guest
Heb je enkel aan jezelf te wijten. Als je ze in het begin had aangepakt had je het niet zover hoeven laten komen. Nu zit je met de gebakken peren :eek:

02d1496c99.png
 

DeletedUser72261

Guest
Toen de ratio voorbij was had ik al een moraal van 60%. Ik heb meerdere poginen ondernomen om daar dorpen te pakken maar elke keer liep ik mijn clears dood omdat ze zo veel deff maken. Ik geloof 5 of 6 keer alles kwijt bij een aanval.
 

DeletedUser75237

Guest
Ik vind die moraal eerlijk gezegd er ook wat over. Ik snap perfect waarom de moraal er is, maar naar mijn mening schiet ze haar doel nogal voorbij.

De moraal is een manier om de kleine spelers te beschermen, om hun een kans te geven om te groeien. Echter vind ik dat deze niet snel genoeg stijgt na een bepaalde tijd. Tenslotte heb je ook al 2 maanden lang de 3:1 bescherming voor kleine spelers. Een ander doel van de moraal is deze kleine spelers te beschermen inzake activiteit. Op beide fronten faalt deze moraalregel naar mijn mening.

Wij hebben nu spelers die zich met opzet klein houden en om de twee dagen inloggen om def te maken. De reden waarom? Omdat met kleine moraal en veel def jullie nooit m'n dorpen kunnen innemen. Is dat Tribal Wars? Zulke speelstijl zou zeker afgestraft moeten worden... Het wordt al helemaal gek als ze ook nog eens een kata-item hebben. Gooi daar maar eens een heleboel clears op...

Deze moraal zou dus net zoals de 3:1 regel op een bepaald moment moeten afgeschaft worden, of in plaats van op punten en tijd, slechts op tijd gebaseerd zijn. Zodat wie gewoon geen moeite doet om te groeien en actief mee te spelen in het spel ook het deksel op de neus krijgt.

Ik ben natuurlijk een beetje biased aangezien wij nogal een robbertje aan het vechten zijn met een strak georganiseerd defstammetje, maar het is echt wel een ergernis voor mij en ik denk ook voor andere spelers. Vechten tegen terugvechtende tegenstanders is toch nog steeds een stuk leuker :).

Nog een kleine aanvulling:

Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat het leuk spelen is voor deze spelers op die manier. Daarom bood ik al een paar keer aan om hen te helpen en te leren hoe je het aanpakt om offensief je te laten gelden en dus ook te groeien. Echter houden ze nukkig vol met hun strategie, en dat is zeer jammer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik vind die moraal eerlijk gezegd er ook wat over. Ik snap perfect waarom de moraal er is, maar naar mijn mening schiet ze haar doel nogal voorbij.

De moraal is een manier om de kleine spelers te beschermen, om hun een kans te geven om te groeien. Echter vind ik dat deze niet snel genoeg stijgt na een bepaalde tijd. Tenslotte heb je ook al 2 maanden lang de 3:1 bescherming voor kleine spelers. Een ander doel van de moraal is deze kleine spelers te beschermen inzake activiteit. Op beide fronten faalt deze moraalregel naar mijn mening.

Wij hebben nu spelers die zich met opzet klein houden en om de twee dagen inloggen om def te maken. De reden waarom? Omdat met kleine moraal en veel def jullie nooit m'n dorpen kunnen innemen. Is dat Tribal Wars? Zulke speelstijl zou zeker afgestraft moeten worden... Het wordt al helemaal gek als ze ook nog eens een kata-item hebben. Gooi daar maar eens een heleboel clears op...

Deze moraal zou dus net zoals de 3:1 regel op een bepaald moment moeten afgeschaft worden, of in plaats van op punten en tijd, slechts op tijd gebaseerd zijn. Zodat wie gewoon geen moeite doet om te groeien en actief mee te spelen in het spel ook het deksel op de neus krijgt.

Ik ben natuurlijk een beetje biased aangezien wij nogal een robbertje aan het vechten zijn met een strak georganiseerd defstammetje, maar het is echt wel een ergernis voor mij en ik denk ook voor andere spelers. Vechten tegen terugvechtende tegenstanders is toch nog steeds een stuk leuker :).

Nog een kleine aanvulling:

Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat het leuk spelen is voor deze spelers op die manier. Daarom bood ik al een paar keer aan om hen te helpen en te leren hoe je het aanpakt om offensief je te laten gelden en dus ook te groeien. Echter houden ze nukkig vol met hun strategie, en dat is zeer jammer.

Deze spelers zullen dan ook nooit iets tegen jou kunnen beginnen. Als ze barbs edelen meteen clear/kata erop en klein houden, dan stoppen ze vanzelf wel omdat ze niks bereiken. Heeft bij mij altijd gewerkt. :)
 

DeletedUser66966

Guest
Ik vind die moraal eerlijk gezegd er ook wat over. Ik snap perfect waarom de moraal er is, maar naar mijn mening schiet ze haar doel nogal voorbij.

De moraal is een manier om de kleine spelers te beschermen, om hun een kans te geven om te groeien. Echter vind ik dat deze niet snel genoeg stijgt na een bepaalde tijd. Tenslotte heb je ook al 2 maanden lang de 3:1 bescherming voor kleine spelers. Een ander doel van de moraal is deze kleine spelers te beschermen inzake activiteit. Op beide fronten faalt deze moraalregel naar mijn mening.

Wij hebben nu spelers die zich met opzet klein houden en om de twee dagen inloggen om def te maken. De reden waarom? Omdat met kleine moraal en veel def jullie nooit m'n dorpen kunnen innemen. Is dat Tribal Wars? Zulke speelstijl zou zeker afgestraft moeten worden... Het wordt al helemaal gek als ze ook nog eens een kata-item hebben. Gooi daar maar eens een heleboel clears op...

Deze moraal zou dus net zoals de 3:1 regel op een bepaald moment moeten afgeschaft worden, of in plaats van op punten en tijd, slechts op tijd gebaseerd zijn. Zodat wie gewoon geen moeite doet om te groeien en actief mee te spelen in het spel ook het deksel op de neus krijgt.

Ik ben natuurlijk een beetje biased aangezien wij nogal een robbertje aan het vechten zijn met een strak georganiseerd defstammetje, maar het is echt wel een ergernis voor mij en ik denk ook voor andere spelers. Vechten tegen terugvechtende tegenstanders is toch nog steeds een stuk leuker :).

Nog een kleine aanvulling:

Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat het leuk spelen is voor deze spelers op die manier. Daarom bood ik al een paar keer aan om hen te helpen en te leren hoe je het aanpakt om offensief je te laten gelden en dus ook te groeien. Echter houden ze nukkig vol met hun strategie, en dat is zeer jammer.
Ik ben het met je eens.
Het moraal zorgt er bij ons ook voor dat we veel te veel troepen verliezen op spelers die amper nog online zijn.
We hebben zo ook al een hele hoop clears op een dorpje met laag moraal laten lopen dat we graag wilden hebben, komt er daar plots os in te staan: kata's met de bijhorende ridder. Gevolg: al onze clears weg. :(:(:mad:
 

DeletedUser75237

Guest
Deze spelers zullen dan ook nooit iets tegen jou kunnen beginnen. Als ze barbs edelen meteen clear/kata erop en klein houden, dan stoppen ze vanzelf wel omdat ze niks bereiken. Heeft bij mij altijd gewerkt. :)

Dat werkt ook bijna altijd, maar we zitten met spelers die met opzet klein blijven en dat ook geen probleem vinden. Op termijn zullen ze dat ook wel beu worden (hoe kan dat ook anders), maar voorlopig is het toch niet fijn om je cluster te hebben. Allicht zijn ze wel ongevaarlijk uiteraard :).

Ik ben het met je eens.
Het moraal zorgt er bij ons ook voor dat we veel te veel troepen verliezen op spelers die amper nog online zijn.
We hebben zo ook al een hele hoop clears op een dorpje met laag moraal laten lopen dat we graag wilden hebben, komt er daar plots os in te staan: kata's met de bijhorende ridder. Gevolg: al onze clears weg. :(:(:mad:

Jep, met heel lage moraal houdt een 1/3de defdorpje al ruim een clear tegen en heb je er 4 nodig om schoon te vegen. Klopt toch iets niet :p


Update van ATK :edelman:

Mooie cluster! :)

Dit is onze van Rockst@r:

 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat werkt ook bijna altijd, maar we zitten met spelers die met opzet klein blijven en dat ook geen probleem vinden. Op termijn zullen ze dat ook wel beu worden (hoe kan dat ook anders), maar voorlopig is het toch niet fijn om je cluster te hebben. Allicht zijn ze wel ongevaarlijk uiteraard :).



Jep, met heel lage moraal houdt een 1/3de defdorpje al ruim een clear tegen en heb je er 4 nodig om schoon te vegen. Klopt toch iets niet :p



Mooie cluster! :)

Dit is onze van Rockst@r:


Auth :cool:
Pas maar op Aaaargh! :zwaard::bijl::zwaar::licht::catapult::edelman::edelman::edelman::bboog::boog::licht::speer::edelman::edelman::edelman::edelman::edelman::edelman:
 

DeletedUser75237

Guest
Auth :cool:
Pas maar op Aaaargh! :zwaard::bijl::zwaar::licht::catapult::edelman::edelman::edelman::bboog::boog::licht::speer::edelman::edelman::edelman::edelman::edelman::edelman:

Interessante volgorde wel :D

En mooie cluster Job :p
 

DeletedUser74644

Guest
The yellow one :rolleyes:

Blauw = mn lieve stammies
Rood = CI

nl40
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan