Jij verdraait woorden en bent een gruwelijke grote hypocriet. Jij weet blijkbaar de zaak niet, en als je dan zo zelfverzekerd jezelf in een dicussie gaat mengen en dingen gaat zeggen die niet kloppen -omdat je zoals ik al zeg geen weet hebt van de zaak- dan noem ik jou een leugenaar ja.
En jep meneer verdraait wederom woorden en geeft er een lekkere gerwin switch aan om het goed voor zichzelf te laten klinken. Ik zeg dat grotendeels de dorpen zijn gepakt zonder weerstand (dit is een feit), grotendeels van de ODA is gepakt met de aanval op ons en op Zirkum, wederom grotendeels door inactiviteit van de tegen partij (dit is een feit). Dat ze verdient gewonnen hebben? Zeg ik ergens dat dat niet is? Dit hebben ze zeker. Daarom zeg ik ook dat ze mooie aanvallen hebben gepleegd. Alleen als vervolgens Frank op een denigrerende manier over ons komt praten, yes.. dan kom ik zeggen dat ik het lachwekkend vind om te zien 'Hoe hij komt pronken', en om ons nog even een schop na te geven. Maar nogmaals (gezien jij dingen na een keer zeggen vaak niet snapt) de aanvallen waren netjes, maar de dingen er omheen (de stabs) waren niet nice en daarom vind ik het lachwekkend dat hij komt pronken met de dorpen.
Dat ik weerstand heb geboden is wel degelijk waar inderdaad, waar haal je die onzin nou weer vandaan? Die weerstand hebben ze ook zeker wel gemerkt, Steven complimenteerde me niet voor niets met de gesnipte treinen en dat ze er gek van werden. Hadden ze uiteindelijk -ook als wij actief waren gebleven- gewonnen? Ja dat hadden ze. Kwam dit door meer kwaliteit? Nee. Dit kwam doordat ze de middelen ervoor hadden (activiteit voornamelijk en een grote stam etc). Jammer genoeg kwamen hier dan de stab en clusterfucks bij.
Heb ik ergens gezegd dat school de enige reden is? Nergens. Dat het een belangrijke factor was? Zeker waar. Met dat front en de weinig middelen die we hadden wist ik allang dat we het uiteindelijk zouden afleggen. Alleen ik wist ook allang dat ik uiteindelijk voor school moest gaan kiezen gezien mijn examenjaar.
Om dan te zeggen dat wij gefaald hebben op wereld 37, vind ik zeer triest van je. Mark, Ron en ik zijn bijvoorbeeld twee maanden later dan jij begonnen Gerwin en zijn je binnen no time voorbij gegroeid. Lang hebben wij op de 2de plaats op de gemiddelde groeilijst gestaan (achter cabbie). Jammer van de ontwikkelingen, waardoor we een immens front kregen met veel te weinig safe. Ook heb ik dit al ooit gezegd --> dat vrijwel elke tw'er dit had afgelegd tegen zo'n actieve speler als cabbie en met de middelen die zij hadden t.o.v. die van ons.
Bart
Volgens mij maak je nu weer een fout bartje
Frank was niet de denigrerende naar jullie toe, begin weer ff te lezen van het begin van mijn commentaar
Joepsli heeft samen met Glenn alleen maar lopen mekkeren over de kwaliteiten van Cabbie, We hadden geen skills, we hadden geen tegen stand, we hadden geen ODA, we interne alleen maar, in het begin namen we enkel BB.
Waarom?
Omdat we Cyan verlieten, dit om dat we niet achter de leiding stonden op dat moment, en niet door een deur konden.
Wij starten Mompel, iets wat ik altijd doe als ik niet in een stam zit, niet te weten dat gelijk tijdig div speler Cyan verlieten en met ons mee wilden gaan.
Dit was geen opgezet spel van Cabbie dit overkwam ons.
En toen de tijd had jij al een schurft hekel aan Cabbie, maar toch wilde je mee in Mompel
Waarom ben je niet gewoon in Cyan gebleven ?
Om dat je wist dat je dan net zo goed op delete kon gaan
Dus al je actie zijn gebaseerd op eigen belang.
Ik denk dat Cabbie wel bewezen heeft als ze op hun plaats zitten in een stam dat ze dan ook voor 100% gaan voor die stam, iets wat jij tot nu toe nog niet kan zeggen.
Al met al klopten er niks van Cabbie
Joepski liep voor in de fanfare om Cabbie af te zeiken
Dus deze mail was naar hem gericht en niet naar jou.
Je haalt dus weer allemaal dingen naar voren die er niks mee te maken hebben, in ieder geval niks met jou.
Dus ik begrijp niet waarom jij je aangesproken voelt.
En waarom je je weer zo als van ouds in de slachtoffer rol zet