DeletedUser68973
Guest
Wij domineren de wereld wel
Wij domineren de wereld wel
Uhm ik weet niet zo goed waar dit cluster (eerder combinatie van clusters) op lijkt, maar het lijkt op iets bekends.
Kan iemand mij helpen?
Is dit frustratie omdat je niks voorstelt? Of ben je net 12 geworden en valt dit in die leeftijdscategorie nog onder ''humor''?
Het mooie is dat ik voor zo'n spel tijd heb, jij niet. Je zou eens moeten weten hoe goed ik kan keezen. Hetgeen wat mij het meest vermaakt is de manier waarop je zo leuk pronkt met de dorpen. Overgenomen dorpen van een account dat vrijwel niks tot niks doet en waar dus amper weerstand wordt geboden. Overigens voor het geval je ooit gaat pronken (en dit zal ongetwijfeld wel gebeuren) met je ODA, ook deze is verdiend op een account waar niks wordt gedaan.
En ik ben jou dan weer dankbaar dat ik iemand heb mogen ontmoeten met een lager sociaal ontwikkeld vermogen dan mijn hond.
Sorry Bart het spijt me
Wel jammer dat jij de enige bent die daar zo over denkt
Dus of je moet zelf is in die spiegel kijken of je moet je is ten raden gaan waarom het allemaal mis is gelopen.
Ik denk dat jij de antwoorden wel weet.
Maar waarschijnlijk breekt de spiegel voor je er in kan kijken
@ Gerwin: Wanneer ga jij je nou eens niet bemoeien met een gesprek tussen frank en mij? Laat ons elkaar lekker uitkafferen, lekker toch. Of ik kapot ben gespeeld door Mental? Ja wij zijn respectievelijk kapot gespeeld. Schaam ik mezelf hiervoor? Nee. Met de middelen die wij hadden en een buurman met zo'n on eervolle manier van spelen.. nee daar schaam ik me niet voor. Er is weerstand geboden door ons ja, en toen waren de cijfers ook heel anders, want de echte overnames kwamen pas toen wij weg gingen. Of er nu nog weerstand wordt geboden? Nee dat wordt er niet (jammer genoeg).
Bart wij hebben gespeeld onder het bekende spreek word geen woorden maar daden.
jij speelde onder het spreekwoord geen daden maar wel veel woorden.