Show je cluster!

DeletedUser62882

Guest
moet je bij de andere doctor zijn
K. dacht even dat de paddo's nog niet uitgewerkt waren XD
 

DeletedUser

Guest
Hopelijk hebben jullie een tel topic. :D

Dat mag jij aanmaken :p Al is tellen met faculteiten veel stoerder :p

Pff, toen HBS nog bestond had ik Forever Alone maar jullie namen gedeeld forum niet aan :(

Tjah, dan moet je stam maar niet Forever Alone heten hé R.?

vraag het maar aan docter spency. Volgens mij werd hij gister gek.

It was awesome ;) Ik had gewoonweg een triple troll :D

moet je bij de andere doctor zijn
K. dacht even dat de paddo's nog niet uitgewerkt waren XD

K. was geweldig :p

En COCINE, geef vv maar aan mij, ik ben volledig te vertrouwen enzo :ridder:
 

DeletedUser

Guest
nl24


Paars = Me
Blauw = Tanken (mijn stam dus)
Cluster is zo goed als dicht, heb 1 MB er tussen liggen en misschien 5 verdwaalde dorpies van anderen :p
 

DeletedUser

Guest
Tja, waar ik lig met Cocine08 in deze wereld vind ik een 360 front van 1 stam namelijk -HGK- toch minder 'ftw' hoor. :D
 

DeletedUser63688

Guest
nl24

Paars = Me
Blauw = Tanken (mijn stam dus)
Cluster is zo goed als dicht, heb 1 MB er tussen liggen en misschien 5 verdwaalde dorpies van anderen :p

nl24

reality is a bitch metro:p

zwart: Metropolis
Roze: Tanken
Blauw: OTS
 

DeletedUser

Guest
nl24

reality is a bitch metro:p

zwart: Metropolis
Roze: Tanken
Blauw: OTS

JE doet TST ook bij OTS, geeft een wat vervormd beeld aangezien mijn luie DB/MB daar ook nog zit en weigert die stam te verlaten lol.
 

DeletedUser54745

Guest
JE doet TST ook bij OTS, geeft een wat vervormd beeld aangezien mijn luie DB/MB daar ook nog zit en weigert die stam te verlaten lol.

Je bent gwn geownt klaar. Lekkere MB heb je dan ;). Je mag hem niet edelen he want dat is backstabben.
 

DeletedUser62448

Guest
AW: Re: Show je cluster!

Je bent gwn geownt klaar. Lekkere MB heb je dan ;). Je mag hem niet edelen he want dat is backstabben.

nee ashketchum heeft Ots al gebackstabbed.
Als reden was dat die speler gestopt was. hij was mischien gestopt ja..
Maar hij zat in Ots & dus stond hij gewoon kijhard te liegen:D
 

DeletedUser

Guest
Je bent gwn geownt klaar. Lekkere MB heb je dan ;). Je mag hem niet edelen he want dat is backstabben.
Ik ben gwn geownt? :eek:
Het was inderdaad een MB van niets, heb hem ook niet zelf uitgekozen hij zat al in TST, en lag bij/in mijn cluster. In tegenstelling tot jou ga ik niet zomaar de MB's van gestopte stamgenoten aanvallen inderdaad, dat vind ik niet netjes.

nee ashketchum heeft Ots al gebackstabbed.
Als reden was dat die speler gestopt was. hij was mischien gestopt ja..
Maar hij zat in Ots & dus stond hij gewoon kijhard te liegen:D
Wat een backstab zeg, dorpen pakken van een gestopte speler die niet eens bij het stamcluster lagen. :rolleyes:
Als jij dat triest of iets dergelijks vind, dan doe je dat toch lekker.
 

DeletedUser62448

Guest
AW: Re: Show je cluster!

Ik ben gwn geownt? :eek:
Het was inderdaad een MB van niets, heb hem ook niet zelf uitgekozen hij zat al in TST, en lag bij/in mijn cluster. In tegenstelling tot jou ga ik niet zomaar de MB's van gestopte stamgenoten aanvallen inderdaad, dat vind ik niet netjes.


Wat een backstab zeg, dorpen pakken van een gestopte speler die niet eens bij het stamcluster lagen. :rolleyes:
Als jij dat triest of iets dergelijks vind, dan doe je dat toch lekker.

Ja dat is triest, want je zei zelf dat het triest was om Ots aan te vallen:)
Maar, die speler werd geinternt door Ots bekijk zelf de stats meer!
Dus jij hebt weldegelijk Ots al gebackstabt.

& volgends mij werd er vorige week al over complexity & die MB's gepraat.
Toen wouden jullie nog gelijk krijgen & dat kregen jullie deels ook.
Toen kwamen jullie tot de conclusie dat bijna al die MB's al gestopt waren dus ga geen onzin vertellen dan:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Re: AW: Re: Show je cluster!

Ja dat is triest, want je zei zelf dat het triest was om Ots aan te vallen:)
Maar, die speler werd geinternt door Ots bekijk zelf de stats meer!
Dus jij hebt weldegelijk Ots al gebackstabt.

& volgends mij werd er vorige week al over complexity & die MB's gepraat.
Toen wouden jullie nog gelijk krijgen & dat kregen jullie deels ook.
Toen kwamen jullie tot de conclusie dat bijna al die MB's al gestopt waren dus ga geen onzin vertellen dan:rolleyes:

DUde wat er is nou zielig aan je oude stam aanvallen>?
ik had hetzelfde gedaan je moet toch wat edelen:)
 

DeletedUser62448

Guest
AW: Re: AW: Re: Show je cluster!

DUde wat er is nou zielig aan je oude stam aanvallen>?
ik had hetzelfde gedaan je moet toch wat edelen:)

Maar ashketchum zegt eerst openlijk op het AF dat hij Ots niet gaat aanvallen, de komende maanden niet.
Hij wil Ots niet backstabben weetje?:rolleyes:
Dus hij liegt & nu zal die wel weer wat afspreken met spelers in zijn buurt zodat hij niet word aangevallen & vervolgends gaat hij die spelers als hij de kans krijgt kijhard backstabben..
Zon speler is het & dat heeft hij al 1x laten zien:)
 

DeletedUser

Guest
Re: AW: Re: AW: Re: Show je cluster!

Maar ashketchum zegt eerst openlijk op het AF dat hij Ots niet gaat aanvallen, de komende maanden niet.
Hij wil Ots niet backstabben weetje?:rolleyes:
Dus hij liegt & nu zal die wel weer wat afspreken met spelers in zijn buurt zodat hij niet word aangevallen & vervolgends gaat hij die spelers als hij de kans krijgt kijhard backstabben..
Zon speler is het & dat heeft hij al 1x laten zien:)

ik geef meestal 1 week dat ik niet aanval dus ik vond hem nog aardig genereus met zijn x aantal maanden.
Ben ik het niet mee eens maargoed;)
 

DeletedUser

Guest
Ja dat is triest, want je zei zelf dat het triest was om Ots aan te vallen:)
Maar, die speler werd geinternt door Ots bekijk zelf de stats meer!
Dus jij hebt weldegelijk Ots al gebackstabt.

& volgends mij werd er vorige week al over complexity & die MB's gepraat.
Toen wouden jullie nog gelijk krijgen & dat kregen jullie deels ook.
Toen kwamen jullie tot de conclusie dat bijna al die MB's al gestopt waren dus ga geen onzin vertellen dan:rolleyes:

Ik toonde met statistieken aan dat ze niet gestopt waren. Don Corleonee pakte ik ook al dorpen van toen ik al in OTS zat... :eek:
Dit is niet de definite van een stab, dumbass... Als je dat niet begrijpt heb je echt serieuze problemen... ;)
Waarom het geen stab is, dat is duidelijk. Die speler was al tijden gekapt en er was ook geen VV of zo, de dorpen edelde ik ook al toen ik nog in OTS zat. Er viel weinig te stabben, aangezien er niemand op dat account was om te stabben en daarmee ik dus geen stamlid van OTS gestabt hebt en daarmee ook OTS niet. :rolleyes:

Maar ashketchum zegt eerst openlijk op het AF dat hij Ots niet gaat aanvallen, de komende maanden niet.
Hij wil Ots niet backstabben weetje?:rolleyes:
Dus hij liegt & nu zal die wel weer wat afspreken met spelers in zijn buurt zodat hij niet word aangevallen & vervolgends gaat hij die spelers als hij de kans krijgt kijhard backstabben..
Zon speler is het & dat heeft hij al 1x laten zien:)

Lol, n00b. Die dorpen lagen niet eens bij 't OTS-cluster zoals ik al zei. Ik vind het ethisch niet verantwoord om ex-stamgenoten aan te vallen als je je stam verlaat. Dat is wat ik zei/bedoelde, jouw eigen intrepetatie is anders dan wat ik gezegd heb, slimmerik. Welke ex-stamgenoot viel ik aan? O wacht, geen eentje. Want Don Corleonee was al tijden niet meer gelogd en zijn dorpen waren al vrijgegeven door de stamleiding om over te nemen. Dat jij dat stabben noemt, is best grappig. Leg me even uit wat er ethisch onverantwoord is aan het overnemen van dorpen van een account waar al een tijd niet meer op gespeeld wordt en al overgenomen wordt door anderen? :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan