Show je cluster!

DeletedUser54745

Guest
Ik toonde met statistieken aan dat ze niet gestopt waren. Don Corleonee pakte ik ook al dorpen van toen ik al in OTS zat... :eek:
Dit is niet de definite van een stab, dumbass... Als je dat niet begrijpt heb je echt serieuze problemen... ;)
Waarom het geen stab is, dat is duidelijk. Die speler was al tijden gekapt en er was ook geen VV of zo, de dorpen edelde ik ook al toen ik nog in OTS zat. Er viel weinig te stabben, aangezien er niemand op dat account was om te stabben en daarmee ik dus geen stamlid van OTS gestabt hebt en daarmee ook OTS niet. :rolleyes:



Lol, n00b. Die dorpen lagen niet eens bij 't OTS-cluster zoals ik al zei. Ik vind het ethisch niet verantwoord om ex-stamgenoten aan te vallen als je je stam verlaat. Dat is wat ik zei/bedoelde, jouw eigen intrepetatie is anders dan wat ik gezegd heb, slimmerik. Welke ex-stamgenoot viel ik aan? O wacht, geen eentje. Want Don Corleonee was al tijden niet meer gelogd en zijn dorpen waren al vrijgegeven door de stamleiding om over te nemen. Dat jij dat stabben noemt, is best grappig. Leg me even uit wat er ethisch onverantwoord is aan het overnemen van dorpen van een account waar al een tijd niet meer op gespeeld wordt en al overgenomen wordt door anderen? :D

Dorpen behoren bij OTS omdat hij in OTS zit ?
Jij edelt de dorpen. Je naait OTS.
Backstabben dus. Omdat je gezegt heb ze niet aan te vallen.
 

DeletedUser

Guest
Dorpen behoren bij OTS omdat hij in OTS zit ?
Jij edelt de dorpen. Je naait OTS.
Backstabben dus. Omdat je gezegt heb ze niet aan te vallen.

Veel blablabla, maar het enige wat je probeert te doen is met slechte argumenten(voor zover je dit argumenten kan noemen) hem zwart probeert te maken sad sad sad.
Moet je niet wat internen ofzo?;)
 

DeletedUser62448

Guest
Hij zit in Ots, hij is Ots.
Dat ik dit omschreef als Backstabben & dat backstabben enkel betekent als er iemand op het account speeld doet niet terzake.
Waarom niet? gezien je het had over het niet aanvallen van Ots.
Dat ik het even Backstabben noemde om het makkelijk uit te drukken & dat jij je daaruit probeerd te winnen lukt niet.
Want jij weet netzo goed als iedereen dat je Ots gewoon aangevallen hebt hoe dan ook!
Of het nou backstabben heet of niet! dat woordje heb ik eraan gegeven & doet niet toe aan jou uitleg.

Je praat er kortom gewoon omheen, ook al weetje zo goed als wat, wat ik bedoel.
Je verdraaid woorden & legt ze uit hoe ze werkelijk doelen.
Maar wij weten beiden dat ik iets anders achter het woord zoek..

Geef gewoon toe, je zegt Ots niet aan te vallen, je doet het wel.
Je zegt, dat Ots niet in de buurt lag?

Dorpen van Don Corleonee

657|458 > metropolis
651|452 > Ots

Hier zie ik dorpen die dichtbij elkaar liggen dus je zegt gewoon weer onzin.
Je liegt & bedriegt & vervolgends ontken je het.

Ik ben een noob
Jij bent een vieze leugenaar ( rat )
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26046

Guest
Wow, ik lees het w24 Af weer eens en dit zie ik weer voor triest gezeik.
Pak de stats erbij en oordeel nou eens zelf?

Als die speler al geëdeld werd terwijl Metro in OTS zit, is het toch een intern? En dat hij er dan mee doorgaat als hij in Tanken zit, is dan toch geen stab :confused:?

Man man wat zijn mensen oer dom zeg. Ja, gewoon dom. Als je dit niet inziet...
 

DeletedUser54745

Guest
Veel blablabla, maar het enige wat je probeert te doen is met slechte argumenten(voor zover je dit argumenten kan noemen) hem zwart probeert te maken sad sad sad.
Moet je niet wat internen ofzo?;)

Volgensmij doe jij nu hetzelfde.
sad sad sad
 

DeletedUser

Guest
Dorpen behoren bij OTS omdat hij in OTS zit ?
Jij edelt de dorpen. Je naait OTS.
Backstabben dus. Omdat je gezegt heb ze niet aan te vallen.
Nee, dorpen behoren aan die speler toe en die is gestopt. Er was geen VV of iets dergelijks dus OTS had geen controle over die dorpen. Ik was ze al aan het edelen toen ik de boel verliet, dus ik had toestemming weet je wel, dat vervalt niet als je een stam verlaat en die stam geen controle heeft over die dorpen. Zou ook wel heel dom zijn om mij dat dan te verbieden of zo, aangezien ze er zelf geen invloed op konden uitoefenen. :rolleyes:
Maar goed, ik had met jouw aanvallen op MB's van je interns ook verwacht dat je een omgekeerde moraal had...
 

DeletedUser63688

Guest
wat een gezelligheid weer op het AF vandaag:) tis echt ongelooflijk dit, dat het gewoon op meerdere fora over backstabben en internen kan gaan:) is er echt niks fatsoenlijks waarover normaal gediscuseerd kan worden?
 

DeletedUser54745

Guest
Daarom poste ik het ook?
Om jouw te laten inzien dat je alleen , maar mensen probeert zwart te maken;)

Volgensmij maak jij mij nu zwart ?
Je speelt hetzelfde spelletje. Dus ga dan niet zuren over een ander ;)


Nee, dorpen behoren aan die speler toe en die is gestopt. Er was geen VV of iets dergelijks dus OTS had geen controle over die dorpen. Ik was ze al aan het edelen toen ik de boel verliet, dus ik had toestemming weet je wel, dat vervalt niet als je een stam verlaat en die stam geen controle heeft over die dorpen. Zou ook wel heel dom zijn om mij dat dan te verbieden of zo, aangezien ze er zelf geen invloed op konden uitoefenen. :rolleyes:
Maar goed, ik had met jouw aanvallen op MB's van je interns ook verwacht dat je een omgekeerde moraal had...

Nu in het Nederlands ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61408

Guest
Nee, dorpen behoren aan die speler toe en die is gestopt. Er was geen VV of iets dergelijks dus OTS had geen controle over die dorpen. Ik was ze al aan het edelen toen ik de boel verliet, dus ik had toestemming weet je wel, dat vervalt niet als je een stam verlaat en die stam geen controle heeft over die dorpen. Zou ook wel heel dom zijn om mij dat dan te verbieden of zo, aangezien ze er zelf geen invloed op konden uitoefenen. :rolleyes:
Maar goed, ik had met jouw aanvallen op MB's van je interns ook verwacht dat je een omgekeerde moraal had...

AshKetchum FTW :D
 

DeletedUser62448

Guest
Nee, dorpen behoren aan die speler toe en die is gestopt. Er was geen VV of iets dergelijks dus OTS had geen controle over die dorpen. Ik was ze al aan het edelen toen ik de boel verliet, dus ik had toestemming weet je wel, dat vervalt niet als je een stam verlaat en die stam geen controle heeft over die dorpen. Zou ook wel heel dom zijn om mij dat dan te verbieden of zo, aangezien ze er zelf geen invloed op konden uitoefenen. :rolleyes:
Maar goed, ik had met jouw aanvallen op MB's van je interns ook verwacht dat je een omgekeerde moraal had...

Wat denk jij? je regelt iets binnen Ots, verdwijnt zomaar naar een stam die Ots vaak aanvalt & zegt Ots niet aan te vallen.
Vervolgends ga je door met internen & denk jij dat het niet vervelt..
Dat denk jij, nooit nagevraagt?...

Stel je voor, ik zit in -hgk- & -hgk0 zou oorlog hebben met Tanken, ik intern iemand in -hgk- & verdwijn vervolgends naar Tanken, ik ga door met internen ondanks ze in oorlog zijn..
Vervalt het volgends jou dan wel?
Bij mijn inzien wel gezien je zo iets nooit zou moeten toestaan? ik laat dan -hgk- in de steek & edel ook nog even lekker die intern door.

Of vervalt het dan wel? & waarom? omdat er dan oorlog is? dus omdat het oorlog is mag het in een keer niet?
Thats the question!:p
 

DeletedUser26046

Guest
Wat denk jij? je regelt iets binnen Ots, verdwijnt zomaar naar een stam die Ots vaak aanvalt & zegt Ots niet aan te vallen.
Vervolgends ga je door met internen & denk jij dat het niet vervelt..
Dat denk jij, nooit nagevraagt?...

Stel je voor, ik zit in -hgk- & -hgk0 zou oorlog hebben met Tanken, ik intern iemand in -hgk- & verdwijn vervolgends naar Tanken, ik ga door met internen ondanks ze in oorlog zijn..
Vervalt het volgends jou dan wel?
Bij mijn inzien wel gezien je zo iets nooit zou moeten toestaan? ik laat dan -hgk- in de steek & edel ook nog even lekker die intern door.

Of vervalt het dan wel? & waarom? omdat er dan oorlog is? dus omdat het oorlog is mag het in een keer niet?
Thats the question!:p

Nogmaals, aangezien je blijkbaar echt oerdom bent:
De speler is gestopt. Er is geen ww/whatever.
Dus stel dat Plaagbeest nog in Tanken zat. GetSetGo leavede naar HGK. Dan zou ik het normaal vinden inderdaad, dat hij doorgaat met het internen van Plaagbeest. Dat zou ik niet als backstabben zien.

Waarom?
Hier, kijk de betekenis maar: Backstabben.
back·stab (bkstb)
tr.v. back·stabbed, back·stab·bing, back·stabs
To attack (someone) unfairly, especially in an underhand, deceitful manner:

Doet hij dat? Valt hij iemand op een oneerlijke manier aan? Nee. Het is 'gewoon' een intern, die hij afmaakt. Helemaal geen backstabben aan.

Nu nog even in jip-en-janneke taal voor je: Was-al-intern. Is-geen-backstab. Jij-snap?
 

DeletedUser62448

Guest
Zaletio.. Waarom begin je over backstabben netzo als Ashketchum?
Want ik gebruikte het even als woordje maar je moest het woord niet letterlijk nemen.
Dus die betekenis moet je niets mee doen.

Ashketchum zei tegen mij & op het AF, dat hij Ots niet ging aanvallen.
Daar heb ik het de hele tijd over aangezien hij dat wel heeft gedaan:)
Of het nou backstabben is of niet kan mij een worst wezen, aangezien ik dat woord even gebruikte omdat hij Ots toch aanviel.
Maar wat ik ermee doelde was dat hij niet deed wat hij op het AF zegt.
Dan ben ik niet Oerdom want dat kon je gewoon uit mijn posts halen & heb ik meerdere malen gezegt.

Dus ga niet zomaar mensen Oerdom noemen want jij bent hier de dombo die niet alles naleest:p
 

DeletedUser63286

Guest
Tuurlijk gaat ash wel zn oude stam aanvallen. Hij moet toch ook gewoon edelen :eek:
Wie dat niet doorhad is echt gewoon dom...
 

DeletedUser54745

Guest
Tuurlijk gaat ash wel zn oude stam aanvallen. Hij moet toch ook gewoon edelen :eek:
Wie dat niet doorhad is echt gewoon dom...

Dan moet hij niet zeggen dat hij het NIET gaat doen en dan wel doen.
 

DeletedUser26046

Guest
Dan moet hij niet zeggen dat hij het NIET gaat doen en dan wel doen.

Hij heeft niemand gebackstabt, of van zijn oude stam aangevallen. Don Corleone had net zo goed gekicked kunnen zijn, had totaal niks uitgemaakt.

Maar ik zie het inderdaad wel weer Mlicka, het niveau is nog even treurig. Tot zoverre mijn posts op w24 dus weer, mss met een week of twee dat ik weer ff kom kijken.
 

DeletedUser62448

Guest
Hij heeft niemand gebackstabt, of van zijn oude stam aangevallen. Don Corleone had net zo goed gekicked kunnen zijn, had totaal niks uitgemaakt.

Maar ik zie het inderdaad wel weer Mlicka, het niveau is nog even treurig. Tot zoverre mijn posts op w24 dus weer, mss met een week of twee dat ik weer ff kom kijken.

Ahjoh het is mijn schuld<3
Ik toon echt geen respect voor Tanken hoor..
Ik heb wel eens ongelijk, maar ik heb ook vaak gelijk maar dan gaat Tanken erom heen praten zoals nu..
Er word niet eens op mijn post gereageerd, omdat ik gelijk heb-.-

Er valt hier niks voor Tanken te showen momenteel dus ga maar weer inactief zijn op isodorus.
 

DeletedUser54745

Guest
Hij heeft niemand gebackstabt, of van zijn oude stam aangevallen. Don Corleone had net zo goed gekicked kunnen zijn, had totaal niks uitgemaakt.

Maar ik zie het inderdaad wel weer Mlicka, het niveau is nog even treurig. Tot zoverre mijn posts op w24 dus weer, mss met een week of twee dat ik weer ff kom kijken.

Ik zei niet in die post dat hij gebackstabbed had ? Weird...
 

DeletedUser63286

Guest
Hij heeft niemand gebackstabt, of van zijn oude stam aangevallen. Don Corleone had net zo goed gekicked kunnen zijn, had totaal niks uitgemaakt.

Maar ik zie het inderdaad wel weer Mlicka, het niveau is nog even treurig. Tot zoverre mijn posts op w24 dus weer, mss met een week of twee dat ik weer ff kom kijken.

je leest stiekem het forum toch :D
 

DeletedUser

Guest
Ahjoh het is mijn schuld<3
Ik toon echt geen respect voor Tanken hoor..
Ik heb wel eens ongelijk, maar ik heb ook vaak gelijk maar dan gaat Tanken erom heen praten zoals nu..
Er word niet eens op mijn post gereageerd, omdat ik gelijk heb-.-

Er valt hier niks voor Tanken te showen momenteel dus ga maar weer inactief zijn op isodorus.

Het is inderdaad jouw schuld ja. Je ontrekt elke discussie die gevoerd wordt en elk topic van al zijn niveau.
 
Bovenaan