Sheep! VS Tanken

DeletedUser

Guest
Mhmm, Plaagbeest heb ik al geprobeerd aan te vallen. Kwam er met 1 dorp door en heb hem geedeld. Hij heeft hem heredeld toen heb ik hem WEER geedeld. Daarna heeft hij hem nogmaals teruggedeld lol. Als ik Isidorus ga aanvallen krijg ik GetSet op me dak. Andersom is het zelfde. Dus ik moet het opnemen tegen Isidorus, GetSet en Plaagbeest. ( Kan het amper uithouden tegen GetSet alleen al ) LAAT STAAN Isidorus. Of jij bent zo aardig en doneert 500 clears. En aangezien ik nu geen stam heb moet ik zelf opereren. Dus ik hou het op andermans DB's, MB's en nubcakes. :)

Join Tanken? :D

Plaagbeest heeft geen bespelers, wel keiveel edels. Sla je slag:)

Bedankt voor je bijdrage, stamgevoel en loyaliteit is ver te zoeken bij jouw?


Lief ^^
 

DeletedUser26046

Guest
Plaagbeest heeft geen bespelers, wel keiveel edels. Sla je slag:)
plaagbeest op 31.03. om 12:32 uur
Hey,

Neen ik was naar Londen en I Am Here ging mijn vv 3 dagen draaien, maar ik ben hem domweg vergeten af te geven , mijn excuses.

Mvg
IRL naam van Plaagbeest

Dus helaas, je poging tot het zaaien van onrust door het verspreiden van verkeerde informatie is gefaald. Net als jij. Is het zoeken naar een nieuwe stam al gelukt? Of wil toch niemand je hebben :eek:?
 

DeletedUser62448

Guest
Dus helaas, je poging tot het zaaien van onrust door het verspreiden van verkeerde informatie is gefaald. Net als jij. Is het zoeken naar een nieuwe stam al gelukt? Of wil toch niemand je hebben :eek:?

Hij krijgt zoveel aanzoeken voor stammen dat hij niet kan kiezen.
 

DeletedUser26046

Guest
Hij krijgt zoveel aanzoeken voor stammen dat hij niet kan kiezen.

Lol, mijn bronnen beweren andere zaken :p. Maar OT :

Trouwens, leuk:
image.php

Groei van Sheep! de afgelopen maand.

Speler Actie Datum/Tijd Punten
Superrickie Verlaten 31st March 2012 - 22:13 819,810
huilbaby Verlaten 30th March 2012 - 16:12 511,794

Twee leiders verlaten de stam.

Another one bites the dust?
 

DeletedUser35742

Guest
Bedankt voor je bijdrage, stamgevoel en loyaliteit is ver te zoeken bij jouw?

Welk stamgevoel? Ik ben stamloos. M'n respect voor jullie is inderdaad wel verdwenen.

Dus helaas, je poging tot het zaaien van onrust door het verspreiden van verkeerde informatie is gefaald. Net als jij. Is het zoeken naar een nieuwe stam al gelukt? Of wil toch niemand je hebben :eek:?

Waar ben ik gefaald? En Plaag is wel degelijk onbemand, of was dat toen ik nog in Tanken zat. En genoeg stammen willen me hebben hoor.

Hij krijgt zoveel aanzoeken voor stammen dat hij niet kan kiezen.

Klopt.
 

DeletedUser26046

Guest
Welk stamgevoel? Ik ben stamloos. M'n respect voor jullie is inderdaad wel verdwenen.



Waar ben ik gefaald? En Plaag is wel degelijk onbemand, of was dat toen ik nog in Tanken zat. En genoeg stammen willen me hebben hoor.



Klopt.

Nee hoor, toen je in Tanken was was dat ook niet het geval.
Fijn dat je zo goed opgelet hebt toendertijd, hoewel dit soort opmerkingen heel veel verklaren :).
 

DeletedUser62448

Guest
Nee hoor, toen je in Tanken was was dat ook niet het geval.
Fijn dat je zo goed opgelet hebt toendertijd, hoewel dit soort opmerkingen heel veel verklaren :).

Maar Hokuz is uit zichzelf weggegaan, als jullie hem irritant vonden hadden jullie hem moeten kicken, maar dat deed tanken niet. dan zakken ze in punten & hebben ze een top-speler minder;)
 

DeletedUser

Guest
Oorspronkelijk geplaatst door Cold War Kid:
Join Tanken?

Ugh, wrijf het er nog maar is in dat ik niet ben aangenomen. ;)

1e keer zeiden ze dat ik geen goeie ligging had + sollicitatie was niet overtuigend.
2e keer zeiden ze dat ik te klein was + de meeste leden zijn 'nee'

:(

Oorspronkelijk geplaatst door Zaletio:
Twee leiders verlaten de stam.

Another one bites the dust?

lol?

Verlaten = in mijn geval gekickt. Superrickie heeft 2 MB's en 3 DB's. En 3 ervan zitten in mijn cluster en 2 andere versperren mijn groei. Ik besloot dus maar aan te vallen en hij kon dat niet hebben dus heeft hij me maar gekickt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26046

Guest
Wat was niet het geval toen ik in Tanken zat? Dat ik geen stamgevoel had of dat Plaagbeest wél actief was? Want beiden zijn een leugen.

Och hoe moeilijk is het nou te begrijpen dat Plaagbeest al die tijd gewoon actief was, maar wat minder tijd had :eek:?
Als je het stamforum had gelezen toendertijd (nu blijkt dat je dat niet deed :rolleyes), dan wist je dat. Maar het feit dat je dus een deel van het forum niet las, maakt wel wat meer duidelijk over de reden waarom je leavede :).

En je gedrag op het Af na je leave zegt genoeg over jouw stamgevoel.
 

DeletedUser

Guest
Hij was gewoon actief hoor? Ik kreeg nog aanvallen terug van hem toen ik hem aanviel.
 

DeletedUser

Guest
Oh, je hebt op chesser gespeeld en van me verloren. Sorry to hear.



Nee, Plaagbeest was gestopt. De exacte reden weet ik nog, ik heb zijn topic gewoon gelezen. Ook toen ik weg ging was de account nog onbemand en stond ie 24/7 onder VV. Liegen is 1 iets, liegen tegen iemand die de waarheid kent is gewoon onnozel. En zoals gezegd, mijn respect voor Tanken is weg.

Sorry hoor, maar jij bent hier het zielige mannetje. Hoop dat je dat kan begrijpen.
Ik heb geen idee hoe het met Plaagbeest zit, maar het is sowieso 'not done' om informatie weg te gaan geven uit je oude stam.

Wat er ook gebeurd is, vind het gewoon laag van jou. En mijn respect voor jouw is hierdoor echt compleet verdwenen.
 

DeletedUser35742

Guest
Jij bent het zielige mannetje omdat je mij een zielig mannetje noemt, wie gaat er nu schelden op een forum? Het is ook not done om iemand die op een nette de stam verlaat zo te behandelen, dan ben ik ook bepaald niet terughoudend meer met informatieverschaffing over jullie.
 

DeletedUser62448

Guest
Sorry hoor, maar jij bent hier het zielige mannetje. Hoop dat je dat kan begrijpen.
Ik heb geen idee hoe het met Plaagbeest zit, maar het is sowieso 'not done' om informatie weg te gaan geven uit je oude stam.

Wat er ook gebeurd is, vind het gewoon laag van jou. En mijn respect voor jouw is hierdoor echt compleet verdwenen.

Waarom zeg je eerst dat plaagbeest wel actief is & nieuwe bespelers heeft & zeg je nu dat je het niet weet?

Of was dat je co?;)
 

DeletedUser

Guest
Oorspronkelijk geplaatst door HoKuZpOkUz:
Jij bent het zielige mannetje omdat je mij een zielig mannetje noemt, wie gaat er nu schelden op een forum? Het is ook not done om iemand die op een nette de stam verlaat zo te behandelen, dan ben ik ook bepaald niet terughoudend meer met informatieverschaffing over jullie.

Sinds wanneer is iemand zielig noemen al schelden? :s
 

DeletedUser35742

Guest
Mwah noem het hoe je het wilt noemen, ik vind het niet op een spelletje thuis horen.
 

DeletedUser26046

Guest
Jij bent het zielige mannetje omdat je mij een zielig mannetje noemt, wie gaat er nu schelden op een forum? Het is ook not done om iemand die op een nette de stam verlaat zo te behandelen, dan ben ik ook bepaald niet terughoudend meer met informatieverschaffing over jullie.

En de ´info´ die jij wilt verstrekken, klopt dan nog ook niet.
Dan faal je wel in heel veel dingen tegelijkertijd :eek:.
Waarom zeg je eerst dat plaagbeest wel actief is & nieuwe bespelers heeft & zeg je nu dat je het niet weet?

Of was dat je co?;)

Zie zijn handtekening, hij is tijdelijk gestopt dus logt niet in, dus weet niet precies wat er inhoudelijk gebeurt.
 

DeletedUser35742

Guest
En de ´info´ die jij wilt verstrekken, klopt dan nog ook niet.
Dan faal je wel in heel veel dingen tegelijkertijd :eek:.


Zie zijn handtekening, hij is tijdelijk gestopt dus logt niet in, dus weet niet precies wat er inhoudelijk gebeurt.

Dan zou ik in 1 iets falen, want meerdere voorbeelden ga je niet kunnen geven. En de info is/was wel degelijk correct, toen ik Tanken verliet was Plaagbeest onbemand. Wat jij roept verandert daar niks aan.
 

DeletedUser26046

Guest
Dan zou ik in 1 iets falen, want meerdere voorbeelden ga je niet kunnen geven. En de info is/was wel degelijk correct, toen ik Tanken verliet was Plaagbeest onbemand. Wat jij roept verandert daar niks aan.

Nogmaals, het was niet onbemand.
Hoe moeilijk is dat voor je te begrijpen?

Het account was gewoon bemand, en me dunkt dat ik als leider van Tanken dat beter weet dan jij :rolleyes:.
 

DeletedUser35742

Guest
Nogmaals, het was onbemand. Originele speler stopte, account stond sindsdien onder VV. En nogmaals maakt het voor de feitelijke juistheden niet uit wat jij hier zegt.
 
Bovenaan