Sheep! VS Tanken

DeletedUser26046

Guest
Nogmaals, het was onbemand. Originele speler stopte, account stond sindsdien onder VV. En nogmaals maakt het voor de feitelijke juistheden niet uit wat jij hier zegt.

Tuurlijk wel, hoe kom je er ooit bij dat hij gestopt is :confused:?
Nog even en je gaat beweren dat Tai-Pan, Isidorus van Sevilla en Sekoyasu allemaal onbemand zijn en dmv vv door een Tanken speler beheerd worden.

Echt serieus, je slaat nu totale wartaal uit.
 

DeletedUser35742

Guest
Hoe kom ik erbij dat Plaagbeest gestopt is? Misschien wel door zijn afscheidstopic op het stamforum? Ik heb het denk ik al eerder gezegd, maar het laat je nogal dom lijken wanneer je liegt tegen iemand die de waarheid kent.
 

DeletedUser26046

Guest
Hoe kom ik erbij dat Plaagbeest gestopt is? Misschien wel door zijn afscheidstopic op het stamforum? Ik heb het denk ik al eerder gezegd, maar het laat je nogal dom lijken wanneer je liegt tegen iemand die de waarheid kent.

Ik zit in Tanken. Ik ben de leiding. Ik weet alles wat er in Tanken gebeurt.
En jij beweert iets anders, over pure inhoudelijke zaken?

Alsjeblieft zeg.
 

DeletedUser62448

Guest
Tuurlijk wel, hoe kom je er ooit bij dat hij gestopt is :confused:?
Nog even en je gaat beweren dat Tai-Pan, Isidorus van Sevilla en Sekoyasu allemaal onbemand zijn en dmv vv door een Tanken speler beheerd worden.

Echt serieus, je slaat nu totale wartaal uit.

Sekoyasu is niet onbemand, maar hij is inactief.
zelfs ik weet dat, dat heeft sekoyasu zelfs verteld tegen een van de ODA leden;)
 

DeletedUser

Guest
Oorspronkelijk geplaatst door Mlicka:
Sekoyasu is niet onbemand, maar hij is inactief.
zelfs ik weet dat, dat heeft sekoyasu zelfs verteld tegen een van de ODA leden

Let me guess, Condomor? ;)

Go Roze Koek!
 

DeletedUser

Guest
Plaagbeest is ten eerste Een grote NOOB:eek:
Ten tweede een eigewijze zak:eek:
Ten derde Gewoon een R*tard die niet kan spelen.
En het zou zomaar kunnen Dat J inactief is je kan tenslotte niet op al je werelden massaal blijven internen:eek:
 

DeletedUser26046

Guest
Plaagbeest is ten eerste Een grote NOOB:eek:
Ten tweede een eigewijze zak:eek:
Ten derde Gewoon een R*tard die niet kan spelen.
En het zou zomaar kunnen Dat J inactief is je kan tenslotte niet op al je werelden massaal blijven internen:eek:

U mad ?
 

DeletedUser26046

Guest
Ach die nutteloze gozer heeft @ w16 die tijd dat ik er speelde nog nooit meegedaan aan een stamaktie en daarvoor ook niet.

Zon vent heb je niks aan.
En gaat toch wel op barbaar;)

Like w16:eek:

We zullen zien, ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen.
En hij doet nu al mee met onze massa op Sheep!, en dat is de eerste keer dat we een stammassa op een target hebben gegooid waar hij aan mee kan doen. Dus het begin is iig goed ;).
 
Reactiescore
255
Plaagbeest is ten eerste Een grote NOOB:eek:
Ten tweede een eigewijze zak:eek:
Ten derde Gewoon een R*tard die niet kan spelen.
En het zou zomaar kunnen Dat J inactief is je kan tenslotte niet op al je werelden massaal blijven internen:eek:

u-mad1.jpg
 

DeletedUser26667

Guest
Plaagbeest is ten eerste Een grote NOOB:eek:
Ten tweede een eigewijze zak:eek:
Ten derde Gewoon een R*tard die niet kan spelen.
En het zou zomaar kunnen Dat J inactief is je kan tenslotte niet op al je werelden massaal blijven internen:eek:

Misschien dat hij wat eigenwijs is. Maar als het op een stam aankomt dan moet je hem helemaal wegvegen voordat je zijn stam weg kan vegen. Altans zo was die toch in W20. Alles voor de stam. Je kan hem een interner vinden maar je weet niet wat J allemaal meegemaakt heeft dan. Dat je hem noob noemt dat zegt meer over jou kennis van TW.
Btw speel ik nu w24 derop dus barb zal die niet worden;)
 

DeletedUser

Guest
Misschien dat hij wat eigenwijs is. Maar als het op een stam aankomt dan moet je hem helemaal wegvegen voordat je zijn stam weg kan vegen. Altans zo was die toch in W20. Alles voor de stam. Je kan hem een interner vinden maar je weet niet wat J allemaal meegemaakt heeft dan. Dat je hem noob noemt dat zegt meer over jou kennis van TW.
Btw speel ik nu w24 derop dus barb zal die niet worden;)

Ehm die kneus deed niks voor de stam + kan niet een spelen:D
 
Bovenaan