Shakedown8 en zijn werkwijze

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Kan je het die gasten kwalijk nemen..? Als ze niet met hem werken zijn ze sws ten dode opgeschreven. Überhaupt respect dat ze hem kicken, had ik nooit gedaan.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Eigenlijk ben jij toch een grote zaag hé... Na het ontslag van shake kwam jij met een voorstel op 3 februari:

Bekijk bijlage 26737

Dezelfde avond nog krijgen wij plots incommings van Venari, AAA, MOB en nog andere MB's, terwijl we paar uur eerder dat voorstel kregen. Op dat moment kregen andere stamleden ook aanvallen van Shock. Dit plan was dus al gemaakt? (is dit nu een 'stab' en moet ik nu ook gaan wenen op het AF?) Jullie hebben heel de rim opgetrommeld om ons aan te vallen. Na 3 grote waves van jullie staan wij (account tycoon) op -0. -0 is ook te verwachten als het account dom perignon allemaal groene edelbijltjes stuurt haha

In die tijd zijn er op het account shake nieuwe spelers. We hebben een GAP met dat account en vallen jullie vannacht aan (shake stond toen onder vv). Na de eerste aanval kom jij weer meteen zagen waarom we samen aanvallen. Wat denk je nu? Dat jij heel de rim optrommelt voor op ons te gaan en dat wij enkel met het acc TP iets terug gaan doen? Nee, wij gaan ook gebruik maken van onze aanvalskracht.

En jij bent een stamleider? Ga je altijd beginnen zagen en 'ik ga nu naar het AF' als je aanvallen krijgt?
Is het misschien uit jaloezie dat je reageert? Na onze aanvallen vorige week op jou ga je -9, jullie vallen met heel de rim ons aan en wij gaan op -0?
Dus ik denk dat je wel zelf de conclusies kan trekken.

Maar kijk er is iets positiefs toch: De dierentuinen in België gaan terug open op 13 februari dus jullie kunnen weer bezoek krijgen. Hopelijk zijn jullie dan een beetje aangenamer!

Warme sneeuwse groetjes

Jasper
Oei Shock weeral betrokken bij dubieuze praktijken. Hoe gaat dit verder! Ik weet het nu zeker SHOCK FLOP, EWS TOP
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Begin doodmoe te worden van de praktijken van Shock. Speel is normaal man
 
Reactiescore
1.532
Het is wel bijzonder dat Shock samenwerkt met Venari , AAA , MOB en de moraalbrekers hiervan. Hoe vinden de moraalbrekers van Shock dit zelf? Voelen ze zich verraden? Maar misschien nog wel belangrijker, Shock is wederom betrokken bij uiterst dubieuze praktijken, hoe gaat dit verder?
 
Reactiescore
2.477
Shock wederom een hand in een stabverhaal, ook te betreuren dat ze samenwerken met Venari, AAA, Mob en moraalbrekers. Welke dubieuze acties en diplomatieke betrekkingen gaan we in de toekomst nog aan dit lijstje kunnen toevoegen?
 
Reactiescore
1.237
Reactiescore
1.532
Het is wel bijzonder dat Shock samenwerkt met Venari , AAA , MOB en de moraalbrekers hiervan. Hoe vinden de moraalbrekers van Shock dit zelf? Voelen ze zich verraden? Maar misschien nog wel belangrijker, Shock is wederom betrokken bij uiterst dubieuze praktijken, hoe gaat dit verder?
Shock wederom een hand in een stabverhaal, ook te betreuren dat ze samenwerken met Venari, AAA, Mob en moraalbrekers. Welke dubieuze acties en diplomatieke betrekkingen gaan we in de toekomst nog aan dit lijstje kunnen toevoegen?

1612699272390.png
 
Reactiescore
736
Ik vind het grappig hoe een groepje premades hier continu Shock ten schande probeert te maken. Bang voor een heftige eindstrijd?

Daarnaast was mijn aanbod een ultimatum. Jullie komen in benarde tijd naar ons toe en onze plannen staan al vast. Wij stonden wel open voor extra co spelers, jullie in Venari zat er niet in. Het feit dat het aanbod 3 dagen gold was voor als jullie keuze (die overigens al bekend was gemaakt) zou veranderen, jullie als co spelers welkom zouden zijn.

Jullie gaven aan geen interesse te hebben als er geen plek voor jullie accounts was. Daarnaast liepen de eerste inc’s al tijdens het gesprek. De eerste attack is al rond 16:00 verzonden.

Dus zover je ‘stab’.

Tevens wel jammer dat ‘de grote jongens’ van TW door beetje onrust op het AF proberen Shock uit de game te forceren.

Kleine toevoeging, het feit dat je over jullie -0 en onze -9 praat prima hoor. Daar draait het spel om en wij hebben hier inderdaad het onderspit gedolven. Echter signeert je uitlating ook een gebrek aan tactisch inzicht. Maar dat zie je snel genoeg.

Met betrekking tot je kick van SD8 en het feit dat wij ons laten horen na een gezamenlijk offensief. Wat overigens om te janken was, is volgens mij best normaal. Je probeert op het AF een wit voetje te halen door je te distantiëren van de dubieuze praktijken van SD8. Maar achter de schermen ga je vrolijk verder. Het excuus dat er een nieuw team op zit is ook twijfelachtig, dit betekent kortom dat een account 10 x kan stabben zolang er maar telkens zogenaamd een nieuw team op zit?

Tevens hebben jullie ook tussen de massa met SD8 en die van vanochtend mb recruits in twijfelachtig gebied gemaakt. Echter, onze acties zijn allemaal eerlijk geweest, dat valt aan jullie kant nogal tegen. Vind van mij qua leiding wat je wilt, maar jouw waanverhaal m.b.t. stab is echt onzin.

groetjes
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Shock die duidelijk dom perignon (afgekort dom) heeft aangespoord om zich positief uit te laten over shock en negatief over EWS. Dit loopt alle spuigaten uit en ik ben dan ook gedegouteerd om zulke posts te moeten meemaken.
 
Reactiescore
2.477
Ik vind het grappig hoe een groepje premades hier continu Shock ten schande probeert te maken. Bang voor een heftige eindstrijd?


Tevens wel jammer dat ‘de grote jongens’ van TW door beetje onrust op het AF proberen Shock uit de game te forceren.
Idd wat triest om onetisch spel te bekritiseren
 
Reactiescore
903
Of je blijft on topic en maakt een EWS Top Topic aan die jullie dan kunnen gebruiken als stam discord :like:
 
Reactiescore
736
Idd wat triest om onetisch spel te bekritiseren

Welk spel is onethisch dan? Ik heb geen enkel feit gezien? Enkel uitlatingen: EWS top, Shock flop?
 
Reactiescore
2.477
Welk spel is onethisch dan? Ik heb geen enkel feit gezien? Enkel uitlatingen: EWS top, Shock flop?
De STAB van UM en de gluiperige samenwerkingen gemist ja??
 
Reactiescore
903
De STAB van UM en de gluiperige samenwerkingen gemist ja??
Als elk topic onder gespamd word met hetzelfde, dan leest niet iedereen het AF meer serieus nee wat ik goed kan begrijpen. Dus vandaar ook mijn vorige post maak een topic aan voor EWS p&p tegen shock en voer het daar uit. Dan is het enigszins ook nog volgbaar ipv wat er nu gaande is
 
Reactiescore
736
De STAB van UM en de gluiperige samenwerkingen gemist ja??

Misschien als er niet achterlijk off topic gespammed wordt was het sowieso beter te volgen. Maar zal me eens inlezen, want ik ben wel benieuwd.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Lachwekkend dat het onetische spel van Shock getracht gebagatelliseerd te worden. Paar spelers mogen zichzelf flink achter de oren krabben.
 
Reactiescore
736
Lachwekkend dat het onetische spel van Shock getracht gebagatelliseerd te worden. Paar spelers mogen zichzelf flink achter de oren krabben.

Stuur eens een linkje of verwijzing? Ik heb net 3 fora bekeken en ik zie nergens iets over het voorval met UM? Enkel een verwijzing ernaar maar nergens zie ik waar het in eerste instantie over gaat?
 
Bovenaan