Shakedown8 en zijn werkwijze

Reactiescore
8
Wij claimen dan ook niet het niet te doen, maar Flop lion had een grote mond over een ander terwijl zijn eigen account niks anders doet. Dusja dat is een beetje hypocriet en nu is die gewoon ff goed op zijn plek gezet door @Chameleon niet meer dan terecht lijkt mij?


klopt helemaal vandaar mijn post ook eerder vandaag. het gaat me er vooral over hoe hypocriet venari doet op het AF tegenover andere stammen en zelf exact hetzelfde doet. bedankt @Chameleon om met de cijfers te komen, scheelt me en hoop werk haha.
 
Reactiescore
2.878
@Chameleon ik kan die post die ik moest liken niet vinden?
 
Reactiescore
108
@Jah Lion 50 van je 72 overnames zijn dus vrijwel gratis/intern geweest. Houd die ongefundeerde sneren richting EWS maar achterwege als je zelf zulke stats laat zien. Als je als tegenargument gaat gebruiken dat je je off steeds doodloopt zonder overnames is het wellicht slim om naar jezelf te kijken, misschien heb je dan het verkeerde target gekozen. EWS heeft 3 volwaardige aanvallen op OLW gegooid. In de eerste aanval werd Omfggocry gebroken en in de tweede Dzirks. Het waren groots opgezette aanvallen en absoluut geen interns. Je houding op het AF is, mijns inziens, compleet onbegrijpelijk en de sneren naar Zidan ook. Denk er in de toekomst eens wat meer bij na, want je eigen account gaat allesbehalve vrijuit.

En zoals @Calamus Incendium zou zeggen: Well, well, well...

uhh ik als lid van OLW kan beamen dat het zeker geen interns waren. Het waren inderdaad groots opgezette aanvallen. Gister nog verdediger van de dag behaald. Was wel lagge. Dzirks staat trouwens op rang 9 met verslagen tegenstanders als verdediger.
 
Reactiescore
736
Bovenaan