Shakedown8 en zijn werkwijze

Reactiescore
1.145
He mijn moment of fame he, ik heb 1 dag na verbreken NAP aangevallen. Laat Jens er ffkes buiten. Tis nog op w74 ook.
Mijn conclusie omtrent me eigen actie, netjes NEE.
Spijt van NEE
Stab NEE

En dat een ieder daar anders naar kijkt is uiteraard prima.

Op welke manier vind jij het onrechtmatig negeren van een NAP geen stab dan?
 
Reactiescore
1.237
Gelieve mij niet onnodig te taggen. Je kunt over mijn niveau zaniken, maar ik ben wel de enige die namens F!x. voor serieuze verliezen zorgde bij Planet..... Niet mee willen zeggend dat dat een prestatie is, want dat was dat verre van. Maar om dorpen te kunnen pakken moet je uberhaupt eerst eens wat proberen.
Sorry voor de onnodige tag @Underground Tacticz.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Insgelijks, je staat bij deze op negeer.

Men smileys tonen inderdaad alleen maar aan hoe belachelijk jij was als tegenstander. Zowel in TW als op het AF is je niveau nog lager dan dat van @Underground Tacticz.

Ik denk dat Martijn de vinger al op de juiste plek houdt. Ondanks dat je met 1200 clears en 400 edels tegen iemand van 150 dorpen nog niet eens 1 dorpje wist te pakken.

Blijkbaar is iemand die je wijst op leugens en stabs meteen een slechte poster. Is nieuw voor mij.
 
Reactiescore
1.754
Zozo heeft meneer een namechange gebruikt. Kwam je eindelijk tot de bezinning dat het gebruiken van de naam “Poohbeertje” wel erg kinderachtig was en nu hoop je met wat Latijn opeens een goede indruk te maken? Ik kan mij anders heel goed herrineren dat Zireael en ik je gewoon compleet wegspeelde, nadat jij 20k pp in een dorpje had gestopt. Tja, niet alle PP abusers halen de top. Toen ben je maar een andere PP abusers gejoined op zijn account en waarschijnlijk claim je de ww ook nog. Je post afsluiten met het woordje; Clown, getuigt al dat je verschrikkelijk slechte argumenten en onzin uitkraamt en je post wil bekrachtigen met nog meer lucht. Maar goed, keep up dreaming JENS.
Was dat voor of na je full def ging op een torenwereld met 200ms gap en ridders?
Jens is een topper, geen idee wat hij exact heeft gedaan om je zo te triggeren maar het is wel grappig om te lezen.

Op bezoek bij een struisvogelboerderij in Zuid-Afrika zei een vrouw die daar werkte het volgende over de struisvogels: "They have a very small brain, even smaller than their eyes. So it's like the light is on but there is no one home." en dat vind ik echt heel goed passen bij je :)
 
Reactiescore
106
Als er geen "afkoelperiode" na de nap is afgesproken, kan er gewoon al na 1 seconde aangevallen worden, dat er spelers zijn die er ongeschreven regels erop nahouden omdat dat zogenaamde wereldafspraken zijn, is natuurlijk onzin.

Het is misschien niet chique, maar zeer zeker geen stab.
 
Reactiescore
1.893
Als er geen "afkoelperiode" na de nap is afgesproken, kan er gewoon al na 1 seconde aangevallen worden, dat er spelers zijn die er ongeschreven regels erop nahouden omdat dat zogenaamde wereldafspraken zijn, is natuurlijk onzin.

Het is misschien niet chique, maar zeer zeker geen stab.
de NAP inderdaad. Daarvoor moet hij echter wel eerst zijn afgelopen en een eenzijdige opzegging bij een NAP voor bepaald termijn valt zeker niet onder die noemer.
 
Reactiescore
1.145
Als er geen "afkoelperiode" na de nap is afgesproken, kan er gewoon al na 1 seconde aangevallen worden, dat er spelers zijn die er ongeschreven regels erop nahouden omdat dat zogenaamde wereldafspraken zijn, is natuurlijk onzin.

Het is misschien niet chique, maar zeer zeker geen stab.

Als je een NAP van 14 dagen afspreekt geldt die 14 dagen dan heb je geen afkoel periode.
 
Reactiescore
215
Je kunt een Nap niet eenzijdig opzeggen.
Je hebt een afspraak waarbij de NAP 14 dagen geldig was die 14 dagen waren niet om tenzij Sander ook heeft ingestemd met het opzeggen van de NAP is deze gewoon nog geldig.
Kan je mij laten zien in de regels waar dit staat en met concrete bewijzen komen dat dit zo is. Of is dit jou persoonlijke interpretatie.
 
Reactiescore
106
Dat lijkt me toch logisch als je een nap voor 14 dagen afspreekt dat die dan voor de volle 14 dagen geldt als je die op elk willekeurig moment kunt opzeggen is er namelijk gewoon geen nap.

Ben ik in zoverre met je eens dat dit alleen opgaat indien spelers/stammen welke een nap met elkaar hebben, zich sportief en normaal gedragen, bij het niet nakomen daarvan en/of ernstige overtredingen of verbaal beledigend geweld, vind ik het opzeggen van zo'n nap legitiem.
 
Reactiescore
2.444
Ben ik in zoverre met je eens dat dit alleen opgaat indien spelers/stammen welke een nap met elkaar hebben, zich sportief en normaal gedragen, bij het niet nakomen daarvan en/of ernstige overtredingen of verbaal beledigend geweld, vind ik het opzeggen van zo'n nap legitiem.

Daar is alleen tot op heden geen enkele vorm van bewijs voor geleverd, als dat bewijs er is dan raad ik jullie aan dat te delen. Momenteel is het een vrij duidelijke schending van de NAP en dus een stab.
 
Reactiescore
2.477
Gelieve mij niet onnodig te taggen. Je kunt over mijn niveau zaniken, maar ik ben wel de enige die namens F!x. voor serieuze verliezen zorgde bij Planet..... Niet mee willen zeggend dat dat een prestatie is, want dat was dat verre van. Maar om dorpen te kunnen pakken moet je uberhaupt eerst eens wat proberen.
Haha, yikes hoor. Snap oprecht niet waarom je jezelf overal omhoog loopt te praten omdat je een inactief account kapot hebt geblitzed. Tevens heeft Jens wel degelijk winsten gepakt op Gloeilampje bij een nachtblitz waar hij ook nog voor onder VV moest.. Erna ging het account full deff, had het 100k stacks staan en geraakte geen enkel scoutje meer door. Jens was degene die initiatief heeft getoond bij nachtblitzen, dat het na de eerste blitz niet meer mogelijk was winsten te pakken zonder grote massa kan hij niets aan doen. Enige wat we hoorden waren jouw ridicule ideeën die gedoemd waren om te floppen... Er is nooit een deftige ineengezette massa op Planet gekomen omdat de clears steeds liepen om de safe te veilig te stellen, wat vertraging kende omdat jij het ook nog eens nodig vond de massaplanning te delen met de vijand.

Ik denk dat Martijn de vinger al op de juiste plek houdt. Ondanks dat je met 1200 clears en 400 edels tegen iemand van 150 dorpen nog niet eens 1 dorpje wist te pakken.

Blijkbaar is iemand die je wijst op leugens en stabs meteen een slechte poster. Is nieuw voor mij.
Grapjas, 400 edels haha. Panda had er max 120? Die ene massa was 1 grote grap en heeft niemand zijn schouders ondergezet (immers was de uni-rush al bezig waardoor niemand moeite deed), volgens mij kreeg niemand anders uberhaupt incomings? Zo trots dat je 4 800ms treinen hebt kunnen snipen, met de rest op block. Tevens zijn Jens (en ik) meteen toen de unirush werd ingezet gestopt en hebben niks meer (na wat groene treinen van jou 's nachts te blocken) gedaan. Heel raar omdat op hem af te rekenen, weet 100 procent zeker dat hij je 1v1 finaal weggespeeld, maar goed. Zou zeggen kom op w76 een 1v1 front pakken ofso, kan je jouw grote mond eindelijk bewijzen. Als het van jou aanvalsniveau moet komen wordt het iig al helemaal niks.
 
Reactiescore
215
Volgens mij is dat aan mezelf te bepalen of ik iets onsportief of legitiem vind om een NAP op te zeggen.
Dat ik het meld is misschien niet netjes maar stabben zou zijn het niet te melden en aanvallen zodat de andere partij niet op de hoogte is dat de NAP wordt opgezegd.
 
Reactiescore
1.145
Ben ik in zoverre met je eens dat dit alleen opgaat indien spelers/stammen welke een nap met elkaar hebben, zich sportief en normaal gedragen, bij het niet nakomen daarvan en/of ernstige overtredingen of verbaal beledigend geweld, vind ik het opzeggen van zo'n nap legitiem.

Klopt tot op zekere hoogte maar plannen maken voor na die NAP vind ik hier niet onder vallen.
Ten eerste al niet omdat je mij niet gaat wijs maken dat shakedown niet zelf ook al plannen had voor na de nap sterker nog hij had allang spijt van dat hij de nap voor 14 dagen had afgesloten en niet korter.

Maar daarnaast ook gewoon omdat je gewoon plannen mag maken voor die nap een nap is namelijk niet een samenwerking een nap is er enkel omdat beide partijen daarbij op het moment van maken voordeel uit halen.
 
Reactiescore
2.444
Volgens mij is dat aan mezelf te bepalen of ik iets onsportief of legitiem vind om een NAP op te zeggen.
Dat ik het meld is misschien niet netjes maar stabben zou zijn het niet te melden en aanvallen zodat de andere partij niet op de hoogte is dat de NAP wordt opgezegd.

Zo werkt dat natuurlijk niet haha, als je ervan overtuigd bent dat het bewijs daadwerkelijk een legitieme reden is tot het opzeggen van een NAP dan kun je dat toch prima delen? Ik heb je hier al andere privé gesprekken zien delen dus dat bezwaar zal er niet zijn.
 
Reactiescore
1.145
Volgens mij is dat aan mezelf te bepalen of ik iets onsportief of legitiem vind om een NAP op te zeggen.
Dat ik het meld is misschien niet netjes maar stabben zou zijn het niet te melden en aanvallen zodat de andere partij niet op de hoogte is dat de NAP wordt opgezegd.

Dat is het dus niet.
de rest van de wereld bepaalt dat en of ze nog met jouw willen samenwerken ik denk elke speler met een beetje fatsoen gaat niet meer met jouw in een stam of een samenwerking aan met jouw stam als je niet met een degelijke compensatie komt.
 
Reactiescore
1.918
ik vind dat we shakedown katapulten moeten sturen voor zijn gedrag
 
Bovenaan