Shakedown8 en zijn werkwijze

Reactiescore
8
yup was een target maar als dan blijkt dat jullie al samenwerkingen hadden met 2 leden van MOB en hun zusterstam MOB2 stel ik me er toch wel al wat vragen bij. ze waren dus niet allemaal een target... en als dan DiD 11/02 de overstap plots naar venari maakt en de ochtend van 12/02 er al meteen een massa komt op MOB vindt ik het wel een beetje allemaal heel toevallig. maar zoals ik al zei ik ben niet de persoon die hier graag op het AF zielig wilt komen doen en andere alleen maar wil zwart maken terwijl ze zelf niet zuiver spelen. dus ik ga het ook hierbij laten. de spelers van MOB die nadeel aan dit spelletje van venari hebben gehad zijn vrij het verhaal te delen op het AF, voor de rest mogen mensen me altijd in game contacteren over hoe ik het hele verhaal heb meegekregen.
 
Reactiescore
201

Kan ik deze post serieus nemen haha, de ODD van die spelers, spreekt echt boekdelen.
Wij hebben early game met amper 15 dorpen 2x een massa over ons heen gekregen en staan nog hoger op de ODD ranks dan hun dat nu staan,
Met niet bijzonder veel dorpen op block ok te hebben gezet zijnde.

Ik kan hieruit enkel afleiden dat jullie je interns jammer genoeg hebben moeten clearen omdat de gasten helaas bij oma en opa op de koffie waren toen jullie clears/edels landde
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Kan ik deze post serieus nemen haha, de ODD van die spelers, spreekt echt boekdelen.
Wij hebben early game met amper 15 dorpen 2x een massa over ons heen gekregen en staan nog hoger op de ODD ranks dan hun dat nu staan,
Met niet bijzonder veel dorpen op block ok te hebben gezet zijnde.

Ik kan hieruit enkel afleiden dat jullie je interns jammer genoeg hebben moeten clearen omdat de gasten helaas bij oma en opa op de koffie waren toen jullie clears/edels landde

Op w74 moest ik me vaak al inhouden om niet tegen je te posten aangezien ik stamgenoot was

Maar echt iederen stam waarin jij zit zou je een AF verbod moeten opleggen

Zoveel bullshit staat hier
 
Reactiescore
201
yup was een target maar als dan blijkt dat jullie al samenwerkingen hadden met 2 leden van MOB en hun zusterstam MOB2 stel ik me er toch wel al wat vragen bij. ze waren dus niet allemaal een target... en als dan DiD 11/02 de overstap plots naar venari maakt en de ochtend van 12/02 er al meteen een massa komt op MOB vindt ik het wel een beetje allemaal heel toevallig. maar zoals ik al zei ik ben niet de persoon die hier graag op het AF zielig wilt komen doen en andere alleen maar wil zwart maken terwijl ze zelf niet zuiver spelen. dus ik ga het ook hierbij laten. de spelers van MOB die nadeel aan dit spelletje van venari hebben gehad zijn vrij het verhaal te delen op het AF, voor de rest mogen mensen me altijd in game contacteren over hoe ik het hele verhaal heb meegekregen.

Tjonge jonge jij bent toch echt heel kort door de bocht hoor.
Dit alles werd jou reeds helemaal verduidelijkt maar je moet een kleurenblinde ook niet gaan vertellen welke kleur iets is als die zelf groen verward met rood, en voet bij stuk houdt dat het rood is
 
Reactiescore
201
Op w74 moest ik me vaak al inhouden om niet tegen je te posten aangezien ik stamgenoot was

Maar echt iederen stam waarin jij zit zou je een AF verbod moeten opleggen

Zoveel bullshit staat hier

Dat zouden ze inderdaad kunnen doen ja.
Had je verder nog zo een bijzondere prestatie van EWS die je wilde delen, of zullen we het maar houden op deze halfbakken intern, en de vele andere giga interns/rekruuts die EWS heeft geritseld/aan het ritselen is? :redface:
Zat ik overigens bij jou in de stam op 74? want volgens mij was er geen Noah te bespeuren
 
Reactiescore
736
yup was een target maar als dan blijkt dat jullie al samenwerkingen hadden met 2 leden van MOB en hun zusterstam MOB2 stel ik me er toch wel al wat vragen bij. ze waren dus niet allemaal een target... en als dan DiD 11/02 de overstap plots naar venari maakt en de ochtend van 12/02 er al meteen een massa komt op MOB vindt ik het wel een beetje allemaal heel toevallig. maar zoals ik al zei ik ben niet de persoon die hier graag op het AF zielig wilt komen doen en andere alleen maar wil zwart maken terwijl ze zelf niet zuiver spelen. dus ik ga het ook hierbij laten. de spelers van MOB die nadeel aan dit spelletje van venari hebben gehad zijn vrij het verhaal te delen op het AF, voor de rest mogen mensen me altijd in game contacteren over hoe ik het hele verhaal heb meegekregen.

Hoe jij het hele verhaal hebt meegekregen is echt om te janken gewoon. Het maakt niet uit hoe hard de feiten de andere kant op wijzen, jij blijft voet bij stuk houden. Dan nog niet te spreken over de 'bewijzen' die je had. Compleet doorgekraste screens met 1 regeltje open. Waarschijnlijk, jouw kennende n.a.v. eerdere PM's, compleet zo naar de mond gepraat.

Je leeft in een utopie en hebt een sterke tunnelvisie, uitzonderlijk jammer, maar daar valt weinig mee te doen heb ik gemerkt. Daarnaast ook zonde van je interpunctie in deze post, je vorige bevatte dat namelijk wel, maakt het toch 10 keer prettiger om te lezen.

P.S. Ik wacht nog altijd op dat beloofde rapportje?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Dat zouden ze inderdaad kunnen doen ja.
Had je verder nog zo een bijzondere prestatie van EWS die je wilde delen, of zullen we het maar houden op deze halfbakken intern, en de vele andere giga interns/rekruuts die EWS heeft geritseld/aan het ritselen is? :redface:
Zat ik overigens bij jou in de stam op 74? want volgens mij was er geen Noah te bespeuren

Het valt vgm reuze mee hoeveel wij rekruteren en hoeveel wij internen. We hebben gewoon 7 main-accounts en 1 significante intern. Die ontstaan is doordat wij hem hebben afgewezen, omdat we niet met 8 spelers willen spelen op een 7-stamlimiet wereld.
 
Reactiescore
2.477
Kan ik deze post serieus nemen haha, de ODD van die spelers, spreekt echt boekdelen.
Wij hebben early game met amper 15 dorpen 2x een massa over ons heen gekregen en staan nog hoger op de ODD ranks dan hun dat nu staan,
Met niet bijzonder veel dorpen op block ok te hebben gezet zijnde.

Ik kan hieruit enkel afleiden dat jullie je interns jammer genoeg hebben moeten clearen omdat de gasten helaas bij oma en opa op de koffie waren toen jullie clears/edels landde

1613831257344.png
Dzirks is in 1 massa weggeknald, dat wij wél in staat zijn een account weg te spelen in 1 wave is niet onze schuld. Triest om aan te komen lopen met dat OLW intern zou zijn geweest, terwijl dit allesbehalve het geval is. Doe even TW stats open en je ziet dat er gewoon gerecapped wordt en de strijd nog steeds aan de gang is. Of ben je echt zo delusional dat je denkt dat we clears voor het plezier doodrammen?

Dacht dat Venari wel een respectabele stam was en dan kom je er achter dat deze clown er speelt die enkel wat kan roepen. Jammer weer.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Ik zal het maar als een compliment beschouwen dat het er uitziet dat onze tegenstand als intern wordt beschouwd :biggrin: :biggrin:
 
Reactiescore
736
Bekijk bijlage 27114
Dzirks is in 1 massa weggeknald, dat wij wél in staat zijn een account weg te spelen in 1 wave is niet onze schuld. Triest om aan te komen lopen met dat OLW intern zou zijn geweest, terwijl dit allesbehalve het geval is. Doe even TW stats open en je ziet dat er gewoon gerecapped wordt en de strijd nog steeds aan de gang is. Of ben je echt zo delusional dat je denkt dat we clears voor het plezier doodrammen?

Dacht dat Venari wel een respectabele stam was en dan kom je er achter dat deze clown er speelt die enkel wat kan roepen. Jammer weer.

Het is ook een zieke disrespect om een stam af te schrijven op 1 iemand, maar goed, als je net staand kan plassen, wat verwacht je dan ook he van iemand? :redface:
 
Reactiescore
1.918
is die jah lion hier weer om nog eens een wereld lang praatjes te verkopen en dan uiteindelijk weer te verliezen ja

leuk leuk
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Het is ook een zieke disrespect om een stam af te schrijven op 1 iemand, maar goed, als je net staand kan plassen, wat verwacht je dan ook he van iemand? :redface:
Dat staat er niet, meer de verbazing dat een stam als venari weer met jah lion gaat spelen.

Lijkt hier trouwens wel alsof je het eens bent met zidans opmerking
 
Reactiescore
8
Hoe jij het hele verhaal hebt meegekregen is echt om te janken gewoon. Het maakt niet uit hoe hard de feiten de andere kant op wijzen, jij blijft voet bij stuk houden. Dan nog niet te spreken over de 'bewijzen' die je had. Compleet doorgekraste screens met 1 regeltje open. Waarschijnlijk, jouw kennende n.a.v. eerdere PM's, compleet zo naar de mond gepraat.

Je leeft in een utopie en hebt een sterke tunnelvisie, uitzonderlijk jammer, maar daar valt weinig mee te doen heb ik gemerkt. Daarnaast ook zonde van je interpunctie in deze post, je vorige bevatte dat namelijk wel, maakt het toch 10 keer prettiger om te lezen.

P.S. Ik wacht nog altijd op dat beloofde rapportje?

dus jullie willen zeggen dat jullie niet samenwerkte met enkele leden van MOB. Wboot cleart een dorp voordat de edels van ruizcv aankomen...

jullie laten MOB denken defensief goed te staan. en dan hopla hun beste lid uiteindelijk laten overstappen naar jullie en de dag erna de massa erop gooien. een nieuw lid in de stam en een massa op een stam heb je niet op 1 dag geregeld hahaha. dat maak je maar beter iemand anders wijs. als er al vermoedens waren binnen MOB dat er info werd doorgespeeld dan lijkt het me ook wel duidelijk over welke leden ze vermoedens hadden en dat die blijkbaar ook gewoon volledig klopte. jammer voor MOB.

verder ga ik ook niet meer reageren hierop want met de spelers van dom perignon valt gewoon niet te praten.
 
Reactiescore
201
Bekijk bijlage 27114
Dzirks is in 1 massa weggeknald, dat wij wél in staat zijn een account weg te spelen in 1 wave is niet onze schuld. Triest om aan te komen lopen met dat OLW intern zou zijn geweest, terwijl dit allesbehalve het geval is. Doe even TW stats open en je ziet dat er gewoon gerecapped wordt en de strijd nog steeds aan de gang is. Of ben je echt zo delusional dat je denkt dat we clears voor het plezier doodrammen?

Dacht dat Venari wel een respectabele stam was en dan kom je er achter dat deze clown er speelt die enkel wat kan roepen. Jammer weer.

Ik heb aangehaald dat je het wegspelen van die knul verre dan een prestatie kan noemen he?
Anderzijds, als dit jouw niveau is dan begrijp ik wel waarom EWS zo moeilijk doet over een GAP tussen Venari en Shock
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Kan ik deze post serieus nemen haha, de ODD van die spelers, spreekt echt boekdelen.
Wij hebben early game met amper 15 dorpen 2x een massa over ons heen gekregen en staan nog hoger op de ODD ranks dan hun dat nu staan,
Met niet bijzonder veel dorpen op block ok te hebben gezet zijnde.

Ik kan hieruit enkel afleiden dat jullie je interns jammer genoeg hebben moeten clearen omdat de gasten helaas bij oma en opa op de koffie waren toen jullie clears/edels landde
Met 2 klikjes heb ik al gevonden dat minstens 1/3e van jouw dorpen intern is. Wat een schrijnende hypocrisie vertoon je hier. OLW is absoluut geen intern, dat kun je hen evengoed vragen. Ik kan hier ook wel 80 rapportjes neerknallen, laat maar weten of je dat graag wil.

26808f3c75bb2f9321ec18f31cd8a0c8.png

:redface:
 
Reactiescore
2.477
Het is ook een zieke disrespect om een stam af te schrijven op 1 iemand, maar goed, als je net staand kan plassen, wat verwacht je dan ook he van iemand? :redface:
Haha, misschien leren begrijpend lezen. Je zou maar over respect praten om dan de persoonlijke aanval inzetten. Dat dit de leider is van Venari is een grapje, toch? Als dit de manier is waarop je ook de onderhandelingen ingaat snap ik wel dat je kata's krijgt :biggrin:
 
Reactiescore
1.918
Filip heb jij ooit uberhaupt al iets gedaan? Heb je al verschillende keren bezig gezien en schat Zidans kwaliteiten in dit spelletje veel hoger in. Jammer dat je het dan moet afleggen tegen iemand die niet staand kan plassen.

Om nog maar te zwijgen over de verschillende co's die achteraf altijd over jou komen klagen


ripkes
 
Bovenaan