SF versus Select

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser26978

Guest
Als je Rikske1 en s1m0nske er al bij wil zetten moet je ook niet laatste maand zeggen want de oorlog is pas 24 maart verklaart...

Zijde 1:
Stammen: Select, S.
Spelers: Rikske1, s1m0nske
Zijde 2:
Stammen: *SF*

Timeframe: 24/03/2011 00:00:00tot04/04/2011 14:27:00

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 17
Kant 2: 159
Verschil: 142

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 156,884
Kant 2: 1,473,315
Verschil: 1,316,431

chart
 

DeletedUser

Guest
Als je Rikske1 en s1m0nske er al bij wil zetten moet je ook niet laatste maand zeggen want de oorlog is pas 24 maart verklaart...

Zijde 1:
Stammen: Select, S.
Spelers: Rikske1, s1m0nske
Zijde 2:
Stammen: *SF*

Timeframe: 24/03/2011 00:00:00tot04/04/2011 14:27:00

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 17
Kant 2: 159
Verschil: 142

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 156,884
Kant 2: 1,473,315
Verschil: 1,316,431

chart

dan moet je ook gewoon EQUI, o² en LEF meerekenen hé:eek:
de aanval is tenslotte samen gepland en uitgevoerd:rolleyes:
 

DeletedUser26978

Guest
dan moet je ook gewoon EQUI, o² en LEF meerekenen hé:eek:
de aanval is tenslotte samen gepland en uitgevoerd:rolleyes:

o² heeft ons geen oorlog verklaard?
und Tribal Wars - Forum > Wereld-Fora > Wereld 18 Politiek & Propaganda > SF versus Select
 

DeletedUser1522

Guest
Die stats zijn niet fair want je laat gewoon S. buiten wegen waar het meeste winst op gehaald en ook nog de spelers die werden gekickt omdat ze te veel verloren:

Vond ik je net weer aardig worden ga je weer onzin praten. Turlings, Maffemickie, Destiny. zijn alle niet gekickt terwijl ze dorpen verloren. Rikske1 en Andelvanripke zijn niet mee gekomen omdat ze minder actief waren en de werk die een VV had gedaan verneukte door niks te taggen en of snippen..
 

DeletedUser

Guest
Vond ik je net weer aardig worden ga je weer onzin praten. Turlings, Maffemickie, Destiny. zijn alle niet gekickt terwijl ze dorpen verloren. Rikske1 en Andelvanripke zijn niet mee gekomen omdat ze minder actief waren en de werk die een VV had gedaan verneukte door niks te taggen en of snippen..

Ik denk dat King het niet op TDR of -FREE- had, maar wel enkel op Select en S.
 

DeletedUser

Guest
Als je Rikske1 en s1m0nske er al bij wil zetten moet je ook niet laatste maand zeggen want de oorlog is pas 24 maart verklaart...

Zijde 1:
Stammen: Select, S.
Spelers: Rikske1, s1m0nske
Zijde 2:
Stammen: *SF*

Timeframe: 24/03/2011 00:00:00tot04/04/2011 14:27:00

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 17
Kant 2: 159
Verschil: 142

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 156,884
Kant 2: 1,473,315
Verschil: 1,316,431

chart

Mijn excuses daar heb je idd totaal gelijk in mijn fout :eek:

Vond ik je net weer aardig worden ga je weer onzin praten. Turlings, Maffemickie, Destiny. zijn alle niet gekickt terwijl ze dorpen verloren. Rikske1 en Andelvanripke zijn niet mee gekomen omdat ze minder actief waren en de werk die een VV had gedaan verneukte door niks te taggen en of snippen..

Ik denk dat King het niet op TDR of -FREE- had, maar wel enkel op Select en S.

inderdaad ik had het over Select en S. ik heb geen vuil woord gezegt over -TDR- of free ( dit keer )
 

DeletedUser

Guest
Ik ga zeker niet ontkennen dat ik nooit slechte dingen over -free- heb gezegt, dat is wederzijds ook gebeurt maar oké ga je nu lopen zeuren omdat ik eerlijk ben ?

Wat nou zeuren, hij maakt een grapje. Blaas alles niet zo op joh;)
 

DeletedUser

Guest
Waar heb je het over? King leek me toch redelijk boos/serieus? Is natuurlijk altijd oordelen van achter je PC, maar het lijkt er in ieder geval op...

Moet je teleur stellen maar ik word niet boos om wat voor posts op het forum hier ;) Ik irriteer me er hoogstens tijdelijk eventjes aan
 

DeletedUser

Guest
Ik ga zeker niet ontkennen dat ik nooit slechte dingen over -free- heb gezegt, dat is wederzijds ook gebeurt maar oké ga je nu lopen zeuren omdat ik eerlijk ben ?

Kerel moest ik het serieus gezegd hebben had het zeker in een andere zin geweest zijn ;)
 

DeletedUser

Guest
Die stats zijn niet fair want je laat gewoon S. buiten wegen waar het meeste winst op gehaald en ook nog de spelers die werden gekickt omdat ze te veel verloren:

Zijde 1:
Stammen: *SF*
Zijde 2:
Stammen: Select, S.
Spelers: Rikske1, s1m0nske

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 187
Kant 2: 24
Verschil: 163

chart



Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,742,503
Kant 2: 225,368
Verschil: 1,517,135

chart

rikske en simonske zijn ex-Freeleden, werden niet gekicked uit Select omdat ze teveel verloren?

Proficiat met de behaalde winst op onze moraalbrekersstam, jullie reiken net boven hun niveau.

Pieter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan