SF versus Select

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Aangezien onze oorlog met FREE beeindigd is doordat de FREE leden overgestapt zijn naar Select en Select2 verklaren we de oorlog aan Select en Select2 en sinds 29 maart ook weer aan TDR omdat de leden van free weer gevlucht zijn (2e keer) met als doel de ex FREE leden te kunnen blijven achtervolgen

Vluchtelingen horen nu eenmaal niet op TW

Oorlog statitiek van deze topic gaat tussen

SF-EQUI-O2-LEF versus Select-S.-TDR
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Aangezien onze oorlog met FREE beeindigd is doordat de FREE leden overgestapt zijn naar Select en Select2 verklaren we de oorlog aan Select en Select2 met als doel de ex FREE leden te kunnen blijven achtervolgen

Vluchtelingen horen nu eenmaal niet op TW

Mooie oorlogsverklaring. ;)
 

DeletedUser

Guest
Aangezien onze oorlog met FREE beeindigd is doordat de FREE leden overgestapt zijn naar Select en Select2 verklaren we de oorlog aan Select en Select2 met als doel de ex FREE leden te kunnen blijven achtervolgen

Vluchtelingen horen nu eenmaal niet op TW

staat niet eens in wie de oorlog verklaard aan select ^^
 

DeletedUser11094

Guest
Complimenten, Kort maar Krachtig :).

En inderdaad,
Geen woorden maar daden :D
 

DeletedUser

Guest

Mooier?

nl18
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg: niet mooier omdat de legenda ontbreekt :p
Tevens houd ik persoonlijk meer van het kaartje zoals tribaljosh die presenteerde maar dat is kwestie van smaak ;)

Hij had niet eens ingezoomt... en de kleuren lijken me wel duidelijk en zijn hetzelfde als die bij tribaljosh.
 

DeletedUser

Guest
mooiste oorlogsverklaring ooit, ik moet gewoon een traantje wegpinken, zo ontroerend :')
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij draait het nog steeds om het spel zelf en niet om een simpele oorlogs verklaring
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan