SF versus Select

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Vind die van Equi best mee vallen en die van *SF* kun je mager noemen.

Maar denk je echt dat als Sterken hier een betoog had neer gezet van 10.000 woorden dat Select nu heel gedemotiveerd aan de oorlog begint ?

kom op het is gewoon onzin wat mij betreft had er geen eens een topic ge-opent hoefen worden maar oké nakur had zin een leuk textje te maken en het te posten dat mag maar het is gewoon onzin.
 

DeletedUser

Guest
iig een kaartje, een prentje en een leuk gedichtje is toch wel een must.. eventuele stats tot nu toe en je hebt een oorlogsverklaring.. ik vond niet alles mooi of leuk aan die van yunma maar als geheel was het een leuke oorlogsverklaring
 

DeletedUser

Guest
Was een mooie oorlogsverklaring maar oké je moet het wel in je hebben om er een leuk verhaaltje van te maken.

Maar ja je zou stats er bij kunnen plaatsen + een kaartje en een beetje uitleg mischien ach volgende week is iedereen toch al die oorlogs verklaring vergeten en gaat men over tot de orde van de dag of te wel de oorlog zelf
 

DeletedUser

Guest
iig een kaartje, een prentje en een leuk gedichtje is toch wel een must.. eventuele stats tot nu toe en je hebt een oorlogsverklaring.. ik vond niet alles mooi of leuk aan die van yunma maar als geheel was het een leuke oorlogsverklaring

Even serieus. Yunma's oorlogsverklaring was kunst. Dat kan jij niet gaan ontkennen. Tuurlijk vond jij hem niet leuk, want hij was overweldigend. Zo'n oorlogsverklaring had W18 nog niet eerder gezien hoor.
 

DeletedUser

Guest
Even serieus. Yunma's oorlogsverklaring was kunst. Dat kan jij niet gaan ontkennen. Tuurlijk vond jij hem niet leuk, want hij was overweldigend. Zo'n oorlogsverklaring had W18 nog niet eerder gezien hoor.

Ik kan goed voor mij zelf denken dat hoef jij niet voor mij te doen. Ik heb geen verkeerd woord gezegt over yunma's oorlog verklaring en zei dat ik het een mooi oorlogs verklaring vond.
 

DeletedUser

Guest
Even serieus. Yunma's oorlogsverklaring was kunst. Dat kan jij niet gaan ontkennen. Tuurlijk vond jij hem niet leuk, want hij was overweldigend. Zo'n oorlogsverklaring had W18 nog niet eerder gezien hoor.

ik zei toch, niet alles vond ik leuk ofzo maar het geheel wel :p
 

DeletedUser1522

Guest
ach het doel is duidelijk alleen jammer dat je voor een oorlogs verklaring niet even meer de tijd kon nemen dan dit..

succes :)
 
Reactiescore
17
ach maakt allemaal niet uit :)
zal eens kijken of ik de tijd vind om een leuke tekst te schrijven , dan is iedereen blij ;p

maar hoe dan ook .. select had zich sowieso verwacht aan deze oorlogsverklaring .. en indien wij het niet deden... waarschijnlijk hun wel naar ons toe ...

dus wat valt er nog te schrijven als beide stammen het al weten :D
ok de mensen die graag wat meer weten ..

daar heb je een punt ;p
maar goed zinloos discussie puntje iedereen kan het zijne er van denken !

nu op naar de stats ;)
 

DeletedUser

Guest
Tja ik vind op dit moment andere dingen belangrijker dan 1 of ander onzin verhaal.

Ik ben geen kuddedier die iets doet omdat anderen dat vinden, en dat we al oorlog krijgen over een oorlogsverklaring dat is prachtig


:D
 

DeletedUser43405

Guest
Waarom zou de oorlogsverklaring mooi moeten zijn? Het enige wat je moet weten is de ligging van de vijandige stammen, de reden waarom je een stam aanvalt, en al eventuele stats. Meer is er echt niet nodig.
 

DeletedUser3435

Guest
ach maakt allemaal niet uit :)
zal eens kijken of ik de tijd vind om een leuke tekst te schrijven , dan is iedereen blij ;p

maar hoe dan ook .. select had zich sowieso verwacht aan deze oorlogsverklaring .. en indien wij het niet deden... waarschijnlijk hun wel naar ons toe ...

dus wat valt er nog te schrijven als beide stammen het al weten :D
ok de mensen die graag wat meer weten ..

daar heb je een punt ;p
maar goed zinloos discussie puntje iedereen kan het zijne er van denken !

nu op naar de stats ;)
En harde stats zullen het worden. :D
 

DeletedUser11094

Guest
Inderdaad,
We zullen zien, lachen, dansen, drinken, feesten, oorlog voeren, en nog veel meeer :eek::eek:
 

DeletedUser

Guest
Lachen kun jij dat wel ??

Moet jij niet zielig in een hoekje gaan huilen dat je weer een dorpje verloren bent.

Moet jij niet zielig gaan huilen omdat jij nog steeds geen leven hebt en je dan weer met je smoesje komt 'ja als ik iets doe dan doe ik het 120%':rolleyes:
 

DeletedUser3435

Guest
Moet jij niet zielig gaan huilen omdat jij nog steeds geen leven hebt en je dan weer met je smoesje komt 'ja als ik iets doe dan doe ik het 120%':rolleyes:
+1, hoe doet het eigenlijk maar voor 50%, alleen 's nachts hahaha. :D Wat een grap is die Masterkill account toch.
 

DeletedUser

Guest
Moet jij niet zielig gaan huilen omdat jij nog steeds geen leven hebt en je dan weer met je smoesje komt 'ja als ik iets doe dan doe ik het 120%':rolleyes:

Je doet iets goed of je doet iets niet. Dat jij dat niet snapt moet je lekker zelf weten.

maar hij word wel wat afgezaagt het dat geen leven geneuzel.

En je hebt geen poot om op te staan ook nog eens want je weet niet wie er op mijn acount allemaal mee spelen dus stop dat gejank aub eens ik word er echt doodsmoe van. Ik speel al behoorlijk lang Tw maar ik heb zelden zulke zielige spelers meegemaakt.

Jij verlies door je eigen geblunder dorpjes, omdat jij je grens niet in orde hebt staan en je acount verwaarloost. Ga het niet op mij afschuiven maar ga zelf eens leren hoe je het spel speelt en anders stop er dan gewoon mee.

+1, hoe doet het eigenlijk maar voor 50%, alleen 's nachts hahaha. :D Wat een grap is die Masterkill account toch.

Mijn acount is zeer goed in orde en gewonnen dorpjes zijn gewoon gewonnen maakt niks uit hoe het gebeurt het is volgens de regels. maar oké als ik in jou stats kijk zie ik ook dorpjes die 's nachts gewonnen zijn en dorpjes die je op school en werk dagen edelt en jou clears komen dan ook gewoon aan dus je hebt zelf het recht niet er iets over te zeggen. Net zoals Freyfrey ook gewoon ' snachts rond een uur of 2 spelers van mijn stam aanviel

Kom maar terug als je top 100 staat:eek:

Nog steeds over rankings aan het neuzelen. Je hebt er nog steeds geen verstand van xD Kom jij maar eens terug wanneer je verstand van het spelletje gekregen hebt ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan